nickjerryily schreef:
oké heb dit hele topic gelezen en ik vind dit allemaal té ver gaan. Zelf ben ik ook een fangirl en ik snap dat directioners woedend zijn en ik ben 99.99% zeker dat de jongens dit ook heel erg vinden - zie liam's tweets- dus in plaats van nog meer drama veroorzaken zouden jullie allemaal gewoon This Is Us promoten en de jongens steunen in alles. Persoonlijk vind ik dat het larry gedoe gewoon heel erg is voor eleanour, louis en harry. ik las ook dat ' de jongens uit elkaar groeien" nou dat is omdat telkens als ze zich close gedragen voor de camera's er spraken is van "homo" op zich is er niks mis mee met homo zijn maar ze zijn niet homo en hebben alle 5 een vriendin gehad. natuurlijk zijn er vele " bromances" maar larry gaat gewoon té ver. Het hele fangirlen gaat gewoon té ver.
Ja, nou en? Je moet niet alles geloven wat de media vertelt. Trouwens, al hebben ze alle 5 een vriendin gehad? Ken je Westlife? N'Sync?
Westlife: een man uit die band had een vriendin en kwam na het contract met Modest!Management uit de kast.
N'Sync: een jongen uit die band kwam uit de kast, kreeg een vriendin/beard zodat alles werd vergeten en na het contract met Modest!Management uit de kast.
[ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 16:51 ]
I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.