Npu vandaag op school was ERG. Ik was helemaal hyperactief (komt voral omdat ik opweg naar school LP luister) dus in de pauze keihard schreeuwne maar niet als een gillende keukenmeid maar echt schreeuwen xd En ook nog eens kuiten met elkaar. (Perongelijk iemand die ik niet ken getrapt o.o)
En als de bel gaat moeten wij helemaal naar boven de trap op en er word geduwt enz op de trap. Wij hadden de zwaarste tas van de week dus gingen we aan elkaar's tassen trekken en duwen ;'D En toen kwam Aardrijskunde o.o ZON ERG KUT VAK Wij daar wwachten voor de deur op docent. Duwde ze mij met mijn gezicht vol tegen de deur. Zeiden ze: 'Had er eigenlijk een bloed vlek op moeten zitten' xd Ik kwam ff niet meer bij van 't lachen. Iedereen 'Gaat het?' En bij Aardrijskunde moesten we stil zijn Heel moeilijk voor mij op dat moment xd. Hoorde je me heel vaak een hele diepe zucht maken omdat ik ff geen adem kreeg omdat ik zo hyper was. Klinkt dom maar was té melig. En onder Engels deden ik en nog iemand de hele tijd zoo:
Ik: Dude, wheres my car?
zij: wheres your car dude?
ik: dude wheres my car?
I live for the applause, you will die for it.