Van mijn huis. Er gebeuren altijd vreemde dingen en ik heb altijd vreemde dingen gezien hier, echt vreemde dingen. Maar ik had voor mezelf besloten dat ik niet in geesten meer zou geloven en het zou afschrijven aan psychoses en waanbeelden. Het maakt alles vaak een stuk makkelijker, behalve bij mij dan, want het werd enkel erger. Ik werd midden in de nacht wakker en dan lag er iemand naast me in bed. Vaak ging ik gewoon terug slapen omdat ik dacht dat het Mitchell was (maar die was niet bij mij) en pas de volgende ochtend of enkele minuten later besefte ik me dat hij er niet was en dan deed ik snel het licht aan, maar was er niets. Dingen verplaatsen zich constant en dan vind je het niet meer terug, na een tijdje ligt het plotseling op dezelfde plek of heel ergens anders. Nou, nu heeft mijn vader 's nachts de vorige eigenaresse van het huis in de slaapkamer gezien en ik vind het wel welletjes met al die dingen nu. Af en toe word het steeds erger (vroeger kwam er niets in mijn kamer, maar nu steeds meer) en ik wil gewoon dat het stopt. Heeft iemand ideeën?
Your make-up is terrible