• Er werd gezegd op 20 april door Rutger dan het maximaal een week zou duren voordat het weer op de been zou zijn. Nou zitten we al half augustus en de functie werkt nog steeds niet? Is dit iets wat aan mij ligt? Ik irriteer me er wel aan, want het was, voor mij en velen andere, de enige manier om aan credits te komen.

    MODTOEVOEGING:

    Rutger schreef:
    Geduld :D

    Helaas ben ik ook van andere partijen afhankelijk voor het installeren van dit soort dingen.

    Maar ik heb goed nieuws! As we speak zijn de mods aan het testen. Als alles goed gaat, zal ik de functie morgen live zetten (Y)

    Rutger schreef:
    Vanaf nu kan iedereen uit Nederland weer credits kopen.

    http://www.quizlet.nl/credits/

    Laat me even weten of het lukt. Als er iets mis gaat, dan kun je me het beste even een PB'tje sturen.

    Als alles goed lijkt te gaan, zal ik het morgen officieel aankondigen!

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 aug 2013 - 10:40 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ja dat vraag ik me ook af,
    Mods?


    ©1998

    Hier worden regelmatig topics over gemaakt, maar het helpt echt niet. :') Rutger is ermee bezig, maar hij kan niet veel doen, want het ligt aan de bedrijven waar hij mee werkt hoe snel het gaat. De mods weten bovendien ook niet meer dan de gewone users, want zij hebben er heel weinig mee te maken en krijgen ook al hun nieuws via Rutger. Als ze wel iets hadden gehoord, hadden ze dat echt wel laten weten.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 17:13 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Geduld :D

    Helaas ben ik ook van andere partijen afhankelijk voor het installeren van dit soort dingen.

    Maar ik heb goed nieuws! As we speak zijn de mods aan het testen. Als alles goed gaat, zal ik de functie morgen live zetten (Y)


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Geduld :D

    Helaas ben ik ook van andere partijen afhankelijk voor het installeren van dit soort dingen.

    Maar ik heb goed nieuws! As we speak zijn de mods aan het testen. Als alles goed gaat, zal ik de functie morgen live zetten (Y)


    Dat is inderdaad goed nieuws!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Rutger schreef:
    Geduld :D

    Helaas ben ik ook van andere partijen afhankelijk voor het installeren van dit soort dingen.

    Maar ik heb goed nieuws! As we speak zijn de mods aan het testen. Als alles goed gaat, zal ik de functie morgen live zetten (Y)


    Fingers crosd.=) Zit al te lang met zero credits.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Yeaahh! Zou echt tof zijn (:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik hoop voor iedereen dat het sms functie weer komt. Ik begin al die gezeur echt zat te worden.


    -

    Wooh, dan kan ik credits kopen :Y).


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Verwelken schreef:
    Ik hoop voor iedereen dat het sms functie weer komt. Ik begin al die gezeur echt zat te worden.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    kusjeAxel schreef:
    Er werd gezegd op 20 april door Rutger dan het maximaal een week zou duren voordat het weer op de been zou zijn. Nou zitten we al half augustus en de functie werkt nog steeds niet? Is dit iets wat aan mij ligt? Ik irriteer me er wel aan, want het was, voor mij en velen andere, de enige manier om aan credits te komen.

    Lol dat is nooit gezegd? Hij zij : het zou het binnen een week weer kunnen doen maar het kan ook langer duren.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rutger schreef:
    Geduld :D

    Helaas ben ik ook van andere partijen afhankelijk voor het installeren van dit soort dingen.

    Maar ik heb goed nieuws! As we speak zijn de mods aan het testen. Als alles goed gaat, zal ik de functie morgen live zetten (Y)


    Oeh, nice!

    Zal je zien dat de sms-functie vastloopt omdat iedereen tegelijkertijd credits gaan kopen :'D.

    Hopelijk geldt dit ook voor de Belgen onderons.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Thysia schreef:
    Zal je zien dat de sms-functie vastloopt omdat iedereen tegelijkertijd credits gaan kopen :'D.


    Ik sta extra vroeg op, dan kan het niet mis gaan.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Donner schreef:
    Hopelijk geldt dit ook voor de Belgen onderons.

    Helaas niet.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury