• Voor degene die dit een onzin topic vinden: PECH!!!:P
    Voor degene die de titel niet begrijpen:
    Hebben jullie dat ook... dat je onbewust aan Harry Potter denkt en veel dingen ermee associeert?
    Mijn voorbeelden:
    Iemand met een zwarte strik in het haar denk ik aan Tomber
    Iemand met rost haar: de wemelfamilie
    Iemand met een ronde bril: Harry Potter.
    En het grappige is dat ik dit onbewust doe. Zit ik te denken aan eten en er komt iemand met een rond brilletje voorbij denk ik in eens aan Harry Potter.
    Herkennen jullie dit?


    Sorry wou dit even kwijt.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ja, maar niet met Harry Potter, maar andere dingen. (Vooral Supernatural eigenlijk)

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 20:28 ]


    Your make-up is terrible

    Van dat ronde brilletje en andere hele opvallende dingen wel. Maar voor de rest niet, nee.


    The odds are néver in our favor.

    Hatsumomo schreef:
    Ja, maar niet met Harry Potter, maar andere dingen. (Vooral Supernatural eigenlijk)

    Everytime I see an Impala I just...:9~


    The odds are néver in our favor.

    Ja, maar met veel meer dan alleen Harry Potter. Mijn ouders worden een beetje gek van me. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ja, maar met veel meer dan alleen Harry Potter. Mijn ouders worden een beetje gek van me. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hatsumomo schreef:
    Ja, maar niet met Harry Potter, maar andere dingen. (Vooral Supernatural anime's eigenlijk)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Square schreef:
    Ja, maar met veel meer dan alleen Harry Potter. Mijn ouders worden een beetje gek van me. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Square schreef:
    Ja, maar met veel meer dan alleen Harry Potter. Mijn ouders worden een beetje gek van me. :'D


    16 - 09 - '17

    Ja maar heeft tomber geen roze strik ipv zwart?
    Ik heb het met meer dingen. Wat mijn ouders som stapel gek maken.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik heb meer dat ik vaak na denk en me dan realiseer dat HP gewoon echt over is. Nog steeds zonde.


    Chaos is a ladder.

    Ja, met Harry Potter, maar ook met anime.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ja. Een heel lelijk voorbeeld: Bij ons in de dansschool is zo'n vage eerstejaars (komend jaar dus tweedejaars, als hij doorgaat) met een rond brilletje en hij bleef maar flirten met een aantal meiden uit mijn vriendengroep, like met iedereen die niet al op de schoot van een andere jongen zat, terwijl hij echt niet kan dansen en ook niet echt leuk, grappig of slim is. Dus die jongens begonnen op een gegeven moment grapjes te maken (Don't get me wrong, ik ben tegen pesten, maar hij werd gewoon te irritant en opdringerig. Ging ook niet weg als je hem dat vriendelijk verzocht) en ik op een gegeven moment. "Die Harry Potter Dude moet echt even ophouden. Wat een idioot". Dus dankzij mij heet hij nu Harry Potter Dude. Hoewel Dan stukken knapper is :')


    Happy Birthday my Potter!

    Oh, ja, ik heb dat heeeeel erg!

    Als ik bijvoorbeeld deze auto zie: http://img441.yfrog.com/img441/8518/5maart201036.jpg dan denk ik aan Lupos.
    En dat heb ik dus met heeeel veel dingen!


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    Het valt mij altijd op dat er heeeel veeeel Sirius look-a-likes zijn. (cat). En James'en. Eentje bleek zelfs James te hetend :Y)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Vroeger wel, maar mijn obsessie met Harry Potter is fel verminderd en dus ook de associaties met Harry Potter.


    Take me to wonderland