• I'm sorry.

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Haaaaai

Miep

*gaat op en neer springen om de gedachte dat ik naar de voorpremière van This Is Us ga*

I don't want you to die, I want you to suffer.

Alagic schreef:
    (...)

Niet meer.. :')

You have deleted them?

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

Marlijn is boos op me ofzo?

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

Seyyit schreef:
    (...)

You have deleted them?

I guesssss.

Danmarks Dynamite.

Alagic schreef:
    (...)

I guesssss.

omfg toch niet ZarryKingdom_?

Seyyit schreef:
    (...)

omfg toch niet ZarryKingdom_?

Nee, dat's de derde. Maar daar doe ik dus niks mee. Haha

Danmarks Dynamite.

Alagic schreef:
    (...)

Nee, dat's de derde. Maar daar doe ik dus niks mee. Haha

Gheghe, daar zit ik meestal op de kloten^^

WHOOP

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Seyyit schreef:
    (...)

Gheghe, daar zit ik meestal op de kloten^^

Hahahahaha

Danmarks Dynamite.

Vannacht 9 uur rijden, fissa damn.

Twitter tript?

Lijn was niet boos. Hoezo?(:

Donner schreef:
    Lijn was niet boos. Hoezo?(:

Ze negeert me D;

Seyyit schreef:
    (...)

Ze negeert me D;

Oh, ik was dat net die online was op haar account. Ze logt nooit uit. ;p
    Marlijn is aan het lezen, sinds vanochtend.