• I'm sorry.

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Followed u

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

Donner schreef:
    (...)
    Aniek2412 FAIL

Ik ga je op beide accounts volgen. ^^ @_perfectzayn & _xMiriam

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Maberu schreef:
    (...)

Haha. Ik heb het zelfde probleem. Ik heb ook echt maar 41 followers. Fail.

Nog altijd meer dan 40 procent van de twitter gangbang

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

I'm gonna follow you, Aniek. (@XjesNoek.)

Reality's overrated.

NOOOOOOOOOH! Ze zijn weg D;

Oké, er staat 7 volgers, maar als ik op volgers klik zie ik er maar 3? I don't understand. :')

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Seyyit schreef:

Seyyit schreef:
    (...)

Nog altijd meer dan 40 procent van de twitter gangbang

Haha.

Reality's overrated.

Seyyit schreef:

?

Reality's overrated.

Donner schreef:
    Oké, er staat 7 volgers, maar als ik op volgers klik zie ik er maar 3? I don't understand. :')

Wss omdat het pas net is gebeurd, die nieuwe follows bedoel ik

Maberu schreef:
    (...)

?

Janoskians

Lol, oké. Ik ga even iets tweeten. FAal.

Donner schreef:
    Lol, oké. Ik ga even iets tweeten. FAal.

interessante tweet niek >.<

3400 bam

Seyyit schreef:
    (...)

interessante tweet niek >.<

Ja hé!(: HAHAHA