• Ik heb een vriend van nu bijna anderhalf jaar lang waar ik erg gelukkig mee ben. Alleen er is al vanaf het begin, en ook al 2exen voor hem kwam ik achter zo dat hij alsmaar blijft (toen pingen) appen en op facebook chatten met haar. Al vanaf het begin was het van schatje dit schatje dat. Ook daardoor is het wel eens uit gegaan maar hij wil steeds weer bij me terug komen. Echt keer op keer lees ik wel weer wat. Gelukkig de laatste tijd niet meer maar het is wel 2x in tussen tijd weer uit gegaan en toen het uit was kwam ik er achter dat hij gelijk weer met haar zat te whatsappen. Nu heb ik heel vaak dromen gehad dat ze dus smsen of dat hij er stiekem heen gaat en dan zijn mn dromen ook afgelopen. Maar afgelopen nacht heb ik gedroomd dat hun 2 voor mijn neus met elkaar gingen en ben dr zelf gewoon wakker van geworden. Ik heb geen idee of dit wat betekend. Ik heb wel veel op internet gelezen dat het een angst is om hem kwijt te raken. Maar waarom droom ik er dan over? De sms dromen kwamen ook gewoon uit dus ben bang dat dit ook uit komt. Iemand die weet wat ik hier mee aan moet? Want ik maak mezelf er helemaal gek mee.. :(

    x

    Tja, er is hier en daar inderdaad wel wat mis, maar ik denk dat je gewoon bang bent om hem kwijt te raken.


    -

    Tayniss schreef:
    Tja, er is hier en daar inderdaad wel wat mis, maar ik denk dat je gewoon bang bent om hem kwijt te raken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Tayniss schreef:
    Tja, er is hier en daar inderdaad wel wat mis, maar ik denk dat je gewoon bang bent om hem kwijt te raken.


    26 - 02 - '16

    Ik vind sowieso niet dat je vriend zich volwassen gedraagd door nog bezig te zijn met zijn exen.


    Pretty is just a pretty word.

    Mullingford schreef:
    Ik vind sowieso niet dat je vriend zich volwassen gedraagd door nog bezig te zijn met zijn exen.


    Dat is ook waar ja. Dit moet je eens aan de kaak stellen bij hem en zet hem maar voor de keuze: jou of zijn ex. Als hij erover twijfelt weet je wat hij voor jou betekend.


    26 - 02 - '16

    ik snap niet waarom hij zich met zijn exen bezighoud? das heel associaal tegenover jou! maar ik denk idd dat je gwn bang bent om hem te verliezen

    Ik zou eens met hem gaan praten over zijn ex, zeker omdat het al een aantal keer is uit gegaan omdat hij contact had met zijn ex. En hij het dus blijft doen, hij kan blijkbaar niet kiezen dus denk ik dat je hem toch het beste kan laten kiezen, jij of zijn ex. Dat zal niet makkelijk voor je zijn maar dan heb je wel duidelijkheid.


    Physics is awesome

    Mullingford schreef:
    Ik vind sowieso niet dat je vriend zich volwassen gedraagd door nog bezig te zijn met zijn exen.

    Lol what? Waarom zou iemand niet met zijn / haar ex'en mogen praten? Je ex kan alsnog een hele goede vriend van je worden / zijn hoor.
    Alleen als het meer dan dat wordt zou ik me er druk om maken.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 18:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    volgens mijn ouders droom je over dingen waarover je veel nadenkt.... dumpen die handel je bent beter af zonder hem :')


    white lips pale face i hate the whole human race

    Ik snap dat je je zorgen maakt en daar krijg je denk ik ook zulke dromen van. Het zou mij ook absoluut niet lekker zitten als m'n vriend steeds op z'n mobiel met ze zat te smsen, maar het feit dat jullie al een aantal keer uit elkaar zijn gegaan laat wel merken dat jullie relatie niet zo stabiel is. Ik zou liever 100% zeker zijn dat hij over z'n exen is. Als dat zo blijkt te zijn, no worries! Praat er over.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 18:22 ]


    You are beautiful, you are love.

    nickjerryily schreef:
    volgens mijn ouders droom je over dingen waarover je veel nadenkt.... dumpen die handel je bent beter af zonder hem :')

    Jezus, ik vind jou echt idioot.

    Dat je droomt dat je bang bent om hem kwijt te raken, betekent niet dat je hem moet dumpen. Je kunt er veel beter met hem over praten.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 18:39 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Jezus, ik vind jou echt idioot.Dat je droomt dat je bang bent om hem kwijt te raken, betekent niet dat je hem moet dumpen. Je kunt er veel beter met hem over praten.


    We zijn weer aardig vandaag, hehe. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Mullingford schreef:
    (...)

    We zijn weer aardig vandaag, hehe. :Y)

    Nou kom op zeg. Iemand dumpen, omdat je slecht droomt, vind ik nogal idioot.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Nou kom op zeg. Iemand dumpen, omdat je slecht droomt, vind ik nogal idioot.


    Weet ik, maar misschien is ze gekwetst.


    Pretty is just a pretty word.

    nickjerryily schreef:
    volgens mijn ouders droom je over dingen waarover je veel nadenkt.... dumpen die handel je bent beter af zonder hem :')
    Ik hoop dat dit een grapje is dan ben jij vandaag the morron of the day.
    serieus om zo'n reden dumpen...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.