• hoi. quizleters.

    de titel zegt al genoeg he. het gaat over de kaartjes van de film van de city of bones.

    de film komt over 9 dagen uit en in buitenland kan je al kaartjes kopen ervoor. maar in ned is de film nog nergens ingepland.

    hoe kan dat?

    heb ene half jr geleden ook gemailt naar jt en ze zeiden toen dat ik te vroeg was en moest wachten tot het 2 weken van te voren was. ik heb braaf gewacht, maar er is nog niks veranderd.

    terwijl de release datum al wel gepland staat op de site.

    wie kan mij helpen


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Ik heb even gegoogeld en volgens de site die ik heb gevonden is de Nederlandse première pas 22 augustus, dus over elf dagen. Ik zou gewoon nog even wachten en het dan nog eens proberen als ik jou was. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bij de bioscopen bij mij in de buurt staat wel al een datum dus ik denk dat je maar gewoon moet wachten.


    Take risks and conquer your fears.

    Square schreef:
    Ik heb even gegoogeld en volgens de site die ik heb gevonden is de Nederlandse première pas 22 augustus, dus over elf dagen. Ik zou gewoon nog even wachten en het dan nog eens proberen als ik jou was. ^^




    oke. maar percy jackson is al wel ingepland. al een tijdje.

    die komt wel eerder in de bios. de 14e.

    raar gewoon. hij zou ingepland moeten zijn.


    iemand kleineren online is ook pesten!!!