• Ik word gewoon zo moe van Quizlet, ik heb zoveel te doen.

    Ik weet dat ik hiermee reacties krijg die hatelijk overkomen, maar ik wilde dit alleen met jullie delen. Heb hier begrip voor svp.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 21:01 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Dan moet je niet aan zoveel meedoen/willen regelen? (Als dat het is, tenminste.)


    Deep inside, I've never felt alive

    Dan ga je die dingen doen?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Waarom niet gewoon in Lucht je hart?


    Your make-up is terrible

    Ik snap het probleem niet, niemand verplicht je om hier 24/7 te zijn.

    Melonpan schreef:
    Ik snap het probleem niet, niemand verplicht je om hier 24/7 te zijn.


    Ex astris, sciencia

    Melonpan schreef:
    Ik snap het probleem niet, niemand verplicht je om hier 24/7 te zijn.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik begrijp misschien wat je bedoelt. Als ik veel te doen heb, ga ik soms ook juist op Q om er aan te ontsnappen. Maar daar los je niks mee op.
    Dus als ik jou was zou ik een lijst aan dingen doen die je éérst af wilt hebben voordat je op Q mag van jezelf.


    You are beautiful, you are love.

    Dan kom je even niet online?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hatsumomo schreef:
    Waarom niet gewoon in Lucht je hart?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Melonpan schreef:
    Ik snap het probleem niet, niemand verplicht je om hier 24/7 te zijn.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Melonpan schreef:
    Ik snap het probleem niet, niemand verplicht je om hier 24/7 te zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hmm, ik weet hoeveel tijd een eigen wedstrijd & meedoen aan anderen in beslag neemt (ik ga van uit dat dat is wat je moe maakt.) Maar als Q gewoon niet meer je uitweg is, waarom forceer je jezelf om al die dingens te doen?


    -

    Melonpan schreef:
    Ik snap het probleem niet, niemand verplicht je om hier 24/7 te zijn.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Als je die dingen waar je moe van wordt niet wilt doen, dan moet je ze gewoon niet doen. :Y) Q is bedoeld ter ontspanning en om vrije tijd door te brengen, niet om je tot dingen te verplichten waar je moe van wordt.

    Al moet ik daar wel aan toevoegen dat het in mijn ervaring vaak zo is dat als het echt zo erg is, dat er vaak door komt dat je zelf te veel verantwoordelijkheden of wat het dan ook is waar je moe van wordt op je hebt genomen. Misschien is het dan in de toekomst verstandig om wat beter over dat soort dingen na te denken voordat je eraan begint - je schrijfwedstrijd nu al stoppen zou bijvoorbeeld best wel vervelend zijn voor de deelnemers.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Misschien neem je wat te veel hooi op de vork. Ik zou zeggen, stop met alles wat stress veroorzaakt. Quizlet is ter ontspanning bedoeld, niet als een baan of zo.


    26 - 02 - '16