• Op twitter zag ik twee tweets van Louis en die waren op zijn zachtst gezegd nou niet echt vriendelijk. Ik begreep er niks van en nieuwsgierig als ik ben, heb ik het opgezocht.

    Wat blijkt is dat The Mirror de moeder van Louis beschuldigd van dat ze haar verloofde zou hebben gestolen van zijn (nu) ex-vrouw.

    Ik vind het best wel heftig. Ik bedoel, ik begrijp dat je als media een goed verhaal zoekt over een beroemdheid zoekt maar dit gaat er toch wel over vind ik. Het kan zijn dat ze gelijk hebben maar die kans lijkt mij klein.

    Bron

    Denken jullie dat dit waar is of gewoon een stunt van The Mirror om meer lezers te krijgen?

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 18:16 ]


    Physics is awesome

    Dat komt omdat alle fans zo springerig zijn op verhalen van hun familieleden.


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    Dat komt omdat alle fans zo springerig zijn op verhalen van hun familieleden.


    -

    – Sorry voor de 1D'ers onder ons.
    Het enige wat ik vind/denk is; 'Niet alweer een topic over 1D, please..'


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ja, ik hoorde het van de moeder van het broertje van mijn stiefvader en daar weer het nichtje van.

    Nee werkelijk ik begrjip er geen donder van. Wat is wat?


    Searching heavens for another earth

    Hatsumomo schreef:
    Dat komt omdat alle fans zo springerig zijn op verhalen van hun familieleden.


    En je denkt dat de fans op zo'n verhaal zitten te wachten?


    Physics is awesome

    Wat triest om verhalen te verzinnen voor een dom stelletje lezers.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Taiteilijan schreef:
    Ja, ik hoorde het van de moeder van het broertje van mijn stiefvader en daar weer het nichtje van.

    Nee werkelijk ik begrjip er geen donder van. Wat is wat?


    Hoe bedoel je wat is wat?


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    En je denkt dat de fans op zo'n verhaal zitten te wachten?

    Ik denk dat sommige fans inderdaad kicken op zulke verhalen, gewoon omdat ze zoveel mogelijk willen weten over hun idolen. Ik denk ook dat haters op zulke verhalen kicken, omdat dat weer een manier is om 1D onderuit te halen.


    From these ashes, I will rise

    Blutbad schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je wat is wat?


    Wat blijkt is dat The Mirror de moeder van Louis beschuldigd van dat ze haar verloofde zou hebben gestolen van zijn (nu) ex-vrouw en dat ze er iets mee heeft te maken dat de baby van haar verloofde en zijn ex-vrouw (toen ze nog getrouwd waren) dood geboren is

    Ik begrijp er niet zoveel van hahaha


    Searching heavens for another earth

    Ik zag zijn tweets ook en ben het ook maar even op gaan zoeken haha. Maar volgens mij lult The Mirror wel meer, al kan het natuurlijk zomaar ook waar zijn (omdat het de moeder van Louis is wilt het niet zeggen dat ze geen fouten kan maken :'D) maar goed. Ik heb het gelezen omdat ik nieuwsgierig was maar verder boeit het me absoluut niets :')


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Loian schreef:
    – Sorry voor de 1D'ers onder ons.
    Het enige wat ik vind/denk is; 'Niet alweer een topic over 1D, please..'


    *zangerig* reclamestunt.
    En anders: gemmideld iedereen wordt bestolen.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Threnody schreef:
    (...)
    Ik denk dat sommige fans inderdaad kicken op zulke verhalen, gewoon omdat ze zoveel mogelijk willen weten over hun idolen. Ik denk ook dat haters op zulke verhalen kicken, omdat dat weer een manier is om 1D onderuit te halen.


    Enjoy life

    Die artikel heeft ook een fout: "It is believed he popped the question as the group sang their hit Take Me Home." 1D heeft geen enkel lied die Take me home heet, alleen het album heet zo O_O


    -

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    *zangerig* reclamestunt.
    En anders: gemmideld iedereen wordt bestolen.

    Gemiddeld iedereen? En wat moet ik me daarbij voorstellen? :')


    From these ashes, I will rise

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Wat blijkt is dat The Mirror de moeder van Louis beschuldigd van dat ze haar verloofde zou hebben gestolen van zijn (nu) ex-vrouw en dat ze er iets mee heeft te maken dat de baby van haar verloofde en zijn ex-vrouw (toen ze nog getrouwd waren) dood geboren is

    Ik begrijp er niet zoveel van hahaha


    De moeder van Louis is verloofd met een man. Die man is al eerder getrouwd geweest, heeft samen met zijn vrouw een kindje gekregen wat dood werd geboren. De moeder van Louis word beschuldigd dat zij er iets mee heeft te maken dat het kindje dood geboren is. Na het verlies van hun kindje is het echtpaar gescheiden (snap je het nog?) en is de man met de moeder van Louis gegaan.


    Physics is awesome