• MY SECRET.



    What if there were happening odd things?
    What if there was someone who only cares about you?
    What if that person can be only seen by you?
    What if that person wasn't human?
    What if there was always an angel to protect you, be with you and love you?

    You have a new assignment.


    Who is it?
    Harry Styles.
    Louis Tomlinson.
    Niall Horan.
    Zayn Malik.
    Liam Payne.

    Als meisje:
    Ben je een engel, die alleen door jouw "opdracht" en de andere engelen gezien kan worden. Je opdracht is iemand die het niet meer ziet zitten. Bang. In de war. Misschien zelfs depressief. Jij moet diegene helpen om het nut in het leven weer te gaan zien. Jij moet hem steunen, koste wat kost. Jij moet hem beschermen, en hem het idee geven dat er iemand is die om hem geeft, en die zich zorgen maakt om hem. Maar ook moet je er voor zorgen, dat niemand achter jouw bestaan komt.

    Als jongen:
    Staat er op een dag een meisje in je kamer, als je weer op bed zit na te denken over je leven. Ze vertelt je dat ze er voor je is, dat ze je beschermd. Ze verteld dat ze een engel is. Niemand mag van haar bestaan weten. Maar je hebt ineens iemand bij wie je je geheimen kwijt kan, je gevoelens. Iemand waarbij je je niet anders hoeft voor te doen. Iemand die niet naar je gilt, om je huilt, of smeekt om een handtekening. Iemand die je begrijpt. Maar hoe houd je je geheim achter voor de hele wereld?


    Rollen:
    One Direction
    - Harry Styles || Tijdelijk door Raccoon. [1,5]
    - Louis Tomlinson || OldHeaven [1,3]
    - Niall Horan || SeaWaves.
    - Zayn Malik || Appa. [1,4]
    - Liam Payne || Vexy. [1,3]

    De engelen.
    - Harry's engel || Anae Faye Clouds || Go. [1,2]
    - Louis' engel || Rosemay Louise Lockheart || Beanies. [1,2]
    - Nialls engel || Valentine Alexandra Fields || Raccoon. [1,1]
    - Zayns engel || Emilie Jayne Aguilera || Stylez. [1,3]
    - Liams engel || Jailee Brooke Melian || Faisean.

    Regels:
    - Minimaal 4 a 5 regels.
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag, maar hou het wel netjes.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Topics worden alleen geopend door Go of Beanies.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    - 3 waarschuwingen betekent zonder pardon uit de RPG.
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - One Direction bestaat.
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!


    Het begin:
    De jongens komen hun kamer binnen om over hun leven en problemen na te denken, of gewoon om aan alles te ontsnappen. Dan staat er een meisje in zijn kamer, die hem vertelt dat ze een engel is.

    De meiden krijgen te horen dat ze een nieuwe opdracht hebben, en dat ze meteen naar hun slaapkamer gestuurd worden. Hun doel is om deze jongens van hun probleem af te helpen.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 9:50 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Amliande schreef:
    Emilie Jayne Aguilera

    Zuchtend plukte ik wat aan mijn kleren en keek naar de witte muur voor me. Ik verveelde me dood, ik had werkelijk niets te doen en omdat ik te roekeloos was volgens de opdrachtgevers, had ik al best lang geen opdracht meer gehad. Iets wat ik nu wel wilde. Mijn kleren bestonden uit een wit bloesje, mijn blauwe skinny jeans en mijn trouwe All Stars. ''Emilie.'' Ik schrok op uit mijn gedachten en zag een mannelijke engel achter me staan. ''Laat me nooit meer zo schrikken alsjeblieft.'' zuchtte ik en draaide me volledig om. ''Na lang besluit hebben we besloten om je een opdracht te geven. Zijn naam is Zayn Malik.'' zei hij en voor ik nog iets kon antwoorden was er een vaag wit licht voordat ik in iemand's kamer was. Na vele opdrachten moest ik toch steeds wennen aan zulke dingen. Zuchtend plofte ik op het bed neer en keek naar het plafond. Dit ging nog interessant worden, van een paar engelen had ik een paar keer de naam 'Zayn' gehoord en hij scheen beroemd te zijn. Ach, hij was een opdracht. Ik speelde wat met mijn haren en zuchtte opnieuw. Ik had geen geduld, hij moest hier snel komen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis Tomlisnon
    'Louis, ik zou willen dat ik per direct iets voor je kon regelen. Je hoort namelijk met je gedachten bij leuke dingen te zitten en het naar je zin te hebben met eigenlijk je dromen die uitgekomen zijn. Al snap ik dat je de dingen eromheen zat bent waardoor je alles zat bent.'zei ze terwijl ze haar armen nog om me heen had. Ook zij kreeg een glimalch op haar gezicht en zei 'Goed zo, want dat is ook de bedoeling.' Voor ik het wist had ze haar handen al op mijn zij geplaatst en begon me te kietelen. "Neeh'gil ik en probeer weg te komen. "Okay, ik wordt nu héél bang"

    Faisean schreef:
    Jailee Brooke Melian

    ''Sorry'' mompel ik. Hij zat waarschijnlijk in een Depressie ofzo dat hij dit niet leuk vond. Ik knipte met mijn vingers waardoor het dekbed de normale kleur weer terug kreeg. Beledigend kijk ik hem aan. Ik hield er niet van als mensen dingen die ik deed niet goed vonden of grappig. Ik haalde mijn schouders op. ''Harry is wel een mooie jongen'' mompel ik zachtjes zodat hij het niet hoorde. Stieken hoopte ik toch echt wel dat hij het hoorde en zijn mond opende. ''Dan geloof je me niet. Wat moet ik doen zodat je me geloofd'' mompel ik. Ik knipte met mijn vingers zodat ik mijn vleugels kreeg. ''Ik heb vleugels'' mompelde ik. Hij vond het volgensmij allemaal wel grappig. Ik knipte weer met mijn vingers zodat zijn kleren veranderde in een Pyama met de 5 jongens erop. ''Geloof je me nu'' grijnzend liet ik mijn handen langs zijn gezicht gaan. ''Vertel niemand hier over. En kom op vertel me jouw probleem gewoon'' Ik knipte met mijn vinger. Voortaan als hij het woord Engel zou uitspreken zou het als een andere taal klinken. ''En nee ik ga niet weg vertel me jouw probleem gewoon.''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rosemay Lockheart
    "Neeh' gilde Louis en probeerde weg te komen toen ik hem begon te kietelen. Niet dat ik ernaar luisterde, want ik ging gewoon door met waar ik mee bezig was. "Okay, ik wordt nu héél bang"
    Een zachte grinnik verliet mijn mond door de laatste woorden. Gewoon omdat -dat nu nog niet nodig was. 'Waarom? Je hoeft pas bang te worden, zodra de glimlach niet meer op je gezicht verschijnt, al ben je dan niet te enige die bang word. Ik denk dat ikzelf ook bang word dan.' Het was waar, want dan moest ik ook niets anders gaan verzinnen en in dat soort opzichten liet het niet altijd even goed af. Daarom vermeed ik die situaties liever.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles


    "Dat is het liefste wat iemand ooit tegen me gezegd heeft, Harry." zei ze en sloeg haar armen om mijn nek heen en ik sloeg mijn armen om haar middel om haar vervolgens een knuffel te geven. Ze keek me aan en ik verdronk ik haar mooie ogen ,langzaam ,kwamen onze gezichten dichterbij en voelde ik haar lippen op die van mij ,ik kuste haar gewillig terug en voelde haar vingers in mijn haar verstrengelen.Een exsplosie van vlinders gierde door me heen. Anea drukte zicht dichter tegen me aan en ik hield haar stevig vast ,alsof ik haar zou kwijtraken als ik haar los liet.Ik tikte met mijn tong tegen haar onderlip vragend om toestemming voor meer.


    Anae Yara Clouds.
    Ik voelde zijn grip verstevigen, alsof ik in een oneindige diepte zou vallen als hij me los zou laten. Ik voelde hoe zijn mond zich een stukje opende, en ik verwachtte al wat er ging komen. Ik voelde zijn tond tegen mijn lippen, die ik voorzichtig opende. Omdat ik zo vrij oncomfortabel stond vanwege dat hij groter is dan mij, dus ik zette me af om mijn benen om zijn middel te slaan. Zijn lippen bewogen zachtjes, en synchroon met die van mij. Na een paar minuten liet ik hem los. Ik glimlachte en keek hem aan, en legde mijn voorhoofd tegen die van hem. Ik kon het niet laten om voor nog een paar seconden mijn lippen weer op die van hem te drukken. "Zo voelt het dus als je je perfect voelt bij iemand." fluisterde ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson
    'Waarom? Je hoeft pas bang te worden, zodra de glimlach niet meer op je gezicht verschijnt, al ben je dan niet te enige die bang word. Ik denk dat ikzelf ook bang word dan.' zegt ze terwijl ze blijft kietelen. Mijn gezicht betrekt weer pijnlijk als ze verder kieteld en ik hierdoor met een plof op bed beland. "Argh..'kreun ik en bijt even op mijn lip. Met een zucht kijk ik haar en probeer haar met een pijnlijk gezicht van me af te krijgen.

    Rosemay Lockheart
    Louis zijn gezicht betrok weer pijnlijk toen ik verder kietelde en hierdoor belandde met een plof op bed. "Argh..'kreunde hij en beet even op zijn lip. Dit samen met de blik waarmee hij me aankeek, liet me direct stoppen met kietelen. Dan moest het toch maar op een andere manier, want dit was niet.
    Heel voorzichtig liet ik me naast hem vallen, om daarna met mijn vinger over wang te glijden terwijl mijn blik ook op hem was gericht. 'Sorry Lou.' zei ik zachtjes en drukte een kusje op zijn wang. 'Maar dit is echt niet goed hoor.' vervolgde ik met een licht bezorgde ondertoon waarna ik mijn arm naar rond zijn middel verplaatste. 'Het is ook vreemd dat het plots zo is.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Heel voorzichtig liet ze zich naast me vallen, om daarna met haar vinger langs mijn wang te strelen terwijl haar blik ook op hem was gericht. 'Sorry Lou.' zei zed zachtjes en drukte haar lippen op mijn wang. 'Maar dit is echt niet goed hoor.' vervolgde ze met een licht bezorgde ondertoon 'Het is ook vreemd dat het plots zo is.' zei ze als laatste en liet haar armen langs mijn middel gaan. "Hoezo vreemd and plots?"vraag ik en volg al haar bewegingen.

    Rosemay Lockheart
    "Hoezo vreemd en plots?" vroeg Louis en volgde al mijn bewegingen.
    Ik haalde mijn schouders op terwijl ik iets beter ging liggen, zodat ik de jongen ook weer beter aan kon kijken. 'Omdat ik je net niet zulke gezichten zag trekken of dat je zoveel pijn had. Anders kon je het heel goed verbergen en is het echt wel een klein applaus waard.' antwoordde ik. Voor de zekerheid dacht ik even terug, maar ik kon me het niet herinneren. Mijn vingers maakte kleine figuurtjes door zijn shirt en een zachte zucht rolde over mijn lippen. 'En niet vreemd, maar ik kan er niet tegen om iemand, vooral jou, zo te zien. Zo heb ik altijd al in elkaar gezeten.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Ze haalde haar schouders op terwijl ze zich verplaatste om beter te gaan liggen, zodat ze me kon aankijken. 'Omdat ik je net niet zulke gezichten zag trekken of dat je zoveel pijn had. Anders kon je het heel goed verbergen en is het echt wel een klein applaus waard.' antwoordde ze. Ik zag haar nog even nadenken en een zucht verliet mijn mond. "Nou, dan kun je vast beginnen met klappen want dat is zo' zeg ik droog en keek haar even aan. Langzaam trek ik mijn shirt een gedeelte omhoog en laat mijn half kapotte, bont en blauwe buik zien. "Nu blij?'