• Ik heb toestemming van: Hemmings



    Denk er goed over na of je mee wilt doen, ik wil niet na een paar opdrachten dat de helft weg is.



    [/center]



    Voordat je je inschrijft moet je je wel realiseren dat je ook zelf moet gaan filmen en dat je filmpjes in elkaar moet zetten! Je hoeft geen expert te zijn, maar voordat je opdracht 1 maakt raad ik je aan nog te oefenen!

    Bij filmwedstrijden moeten users zelf filmpjes maken. Net als dat je op Youtube ziet. Dit kan het maken van trailers zijn en het gebruiken van bestaande clips tot het daadwerkelijk zelf opnemen van filmpjes.


    Er zijn in totaal 8 rondes.
    2 weken per ronde.


    Regels:
    -De regels die bij de Huisregels staan.
    -Je mag geen filmpje gebruiken dat al bestaat(behalve als dat in de opdracht staat)!
    -Naamveranderingen zo snel mogelijk doorgeven!


    -Inleveren in het topic of story!
    -Je hebt 1 joker per persoon, je kunt hem niet doorgeven aan iemand anders. Als je weet dat je niet op tijd bent of kunt zijn kun je uitstel vragen (maximaal 1 week). Als je je joker niet hebt ingezet en je geen uitstel heb aangevraagd krijg je nog één kans. Je levert hem binnen die week in (de week nadat de opdracht eigenlijk binnen had moeten zijn, dus de uitstel-week)of je joker in of je krijgt dan geen cijfer voor die ronde, dat is dus een 1. Als iemand twee keer zonder joker of uitstel het niet heeft ingeleverd ligt diegene uit de wedstrijd.




    -Deelnemers-

    1. Rivendel - Opdracht 1 ~ Uitstel tot 15/09/2013 voor 23:59 uur
    2. Miuccia - JOKER ~ Uitstel tot 15/09/2013 voor 23:59 uur
    4. Aeternum - Opdracht 1
    5. Luxuriant - Opdacht 1 ~ Opdracht 2
    6. LittleThingy - Opdracht 1 ~ Opdracht 2
    7. xxPoppy - Opdracht 1 ~ Opdracht 2
    8. Incedunt - Opdracht 1 ~ Opdracht 2


    Opdracht 1.
    Je maakt een lyrics filmpje. Kies een liedje (wel eerst laten goedkeuren door de jury) en maak er een filmpje met songtekst bij. Des te leuker en gezelligger het eruit ziet des te meer punten. Je moet wel de goede tekst hebben staan, Als er een fout in zit telt dat ook mee met je cijfer, dus controleer je filmpje goed!
    (TIP: Het is handig om Windows Movie Maker te downloaden, als je een ander programma hebt kun je dat ook gebruiken. (Voorbeeld van moviemaker made by: LoveLarry. Je kan natuurlijk ook een stop motion maken zoals dit: KLIK.)

    Inleveren:
    20/08/2013 voor 23:59 uur


    Opdracht 2.
    Je maakt een remix van 2 of 3 liedjes. Hij moet minimaal 3 minuten duren en er moet tekst in voor komen. Het kan dus bijvoorbeeld zo heten:
    1. Perfect Two vs. The A Team (vs. Love Story)
    2. The Perfect Team (Of als je er 3 neemt: The Perfect (Love) Story)

    Inleveren:
    08/09/2013 voor 23:59 uur

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 20:54 ]


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    Rivendel schreef:
    http://www.youtube.com/watch?v=WVRG_6eud7Q

    Die van mij is klaar.. Ik kwam er net achter dat de randjes niet zo goed zijn afgewerkt waardoor je soms de tekst niet erg goed ziet.
    Sorry daarvoor ^^ Ik heb hem ook maar meteen op youtube gezet, bewijs staat in de beschrijving.


    Haha en nu weet ik dat de mijne gaat sucken :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Owja mag ik Burns van Ellie Goulding?

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 14:24 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    Owja mag ik Burns van Ellie Goulding?

    Bedoel je Burn?
    Dan, ja

    x


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    LetMeKissYou schreef:
    (...)
    Bedoel je Burn?
    Dan, ja

    x


    Sorry ja die bedoelde ik xD
    Ik was een beetje te vrolijk xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Sorry ja die bedoelde ik xD
    Ik was een beetje te vrolijk xD


    Hahaha, dat herken ik ^^
    Maar je hebt hem staan!
    x


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    LetMeKissYou schreef:
    (...)

    Hahaha, dat herken ik ^^
    Maar je hebt hem staan!
    x


    Oke bedankt ;D
    Nou ja ik ben vaak te vrolijk. Aangezien ik binnekort mijn jubileum heb met mijn vriendje en ik ging vandaag naar de Lone Ranger :D Was een erg leuke film. Kenosabi was gewoon awesome. En je lag elke minuut dubbel :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Oke bedankt ;D
    Nou ja ik ben vaak te vrolijk. Aangezien ik binnekort mijn jubileum heb met mijn vriendje en ik ging vandaag naar de Lone Ranger :D Was een erg leuke film. Kenosabi was gewoon awesome. En je lag elke minuut dubbel :'D


    hahah, lol.
    Ik heb een middag lang Gazeuse gedronken en popcorn en smarties op...
    En dat samen met je beste vriendinnen.. We waren (zacht uitgedrukt) luidruchtig, en zijn hard pratend (lees: schreeuwend) door het hele dorp gereden....


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    LetMeKissYou schreef:
    (...)

    hahah, lol.
    Ik heb een middag lang Gazeuse gedronken en popcorn en smarties op...
    En dat samen met je beste vriendinnen.. We waren (zacht uitgedrukt) luidruchtig, en zijn hard pratend (lees: schreeuwend) door het hele dorp gereden....


    Gazeuse :'D
    Ik ga wel eens in mijn apen Onesie naar de winkel. Mensen kijken je dan wel vreemd aan aangezien ik hyper ben-nee heb geen ADHD ben er op getest- en ik dans door de winkel en lig elke keer weer dubbel aangezien als ik hyper ben in mijzelf praat en dan domme opmerkingen maak en lach :'D
    Good Time's :'D
    Ik zit ook wel eens met vriendinnen door het dorp te rennen. En dan doen we alsof we in James Bond zitten :'D Mensen kijken ons na en oudjes geven ons geld :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Gazeuse :'D
    Ik ga wel eens in mijn apen Onesie naar de winkel. Mensen kijken je dan wel vreemd aan aangezien ik hyper ben-nee heb geen ADHD ben er op getest- en ik dans door de winkel en lig elke keer weer dubbel aangezien als ik hyper ben in mijzelf praat en dan domme opmerkingen maak en lach :'D
    Good Time's :'D
    Ik zit ook wel eens met vriendinnen door het dorp te rennen. En dan doen we alsof we in James Bond zitten :'D Mensen kijken ons na en oudjes geven ons geld :'D


    hahaha, een jongen uit me oude klas vroeg een keer toen ik heel raar aan het doen was (dat was trouwerns voor het eerst dat hij me zo zaag en het was eind het jaar) of ik weleens was getest op ADHD :)
    Maar nee, ik denk niet dat dat nodig is..

    Dat van James Bond moet ik dan ook eens gaan proberen...
    GRATIS GELDD <3


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    LetMeKissYou schreef:
    (...)

    hahaha, een jongen uit me oude klas vroeg een keer toen ik heel raar aan het doen was (dat was trouwerns voor het eerst dat hij me zo zaag en het was eind het jaar) of ik weleens was getest op ADHD :)
    Maar nee, ik denk niet dat dat nodig is..

    Dat van James Bond moet ik dan ook eens gaan proberen...
    GRATIS GELDD <3


    Haha da vroeg ze ook allemaal aan mij :'D
    We hebben op onze telefoon James bond muziek gezet en zetten dan zonnebrillen op en af en toe steel ik me pa's jas :'D
    WE LOVE MONEY!!!
    Money, money, money. It's so funny. In the rich man's world xD

    Niet lette op me Engels a.u.b Lang leven dyslexie -.-''


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Haha da vroeg ze ook allemaal aan mij :'D
    We hebben op onze telefoon James bond muziek gezet en zetten dan zonnebrillen op en af en toe steel ik me pa's jas :'D
    WE LOVE MONEY!!!
    Money, money, money. It's so funny. In the rich man's world xD

    Niet lette op me Engels a.u.b Lang leven dyslexie -.-''


    hahaha, I don't care (nu niet, in de wedstrijd wel ^^)


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    LetMeKissYou schreef:
    (...)

    hahaha, I don't care (nu niet, in de wedstrijd wel ^^)


    Dat maakt niet uit xD
    Het stomme is dat ik het wel al sinds kleins af aan vloeiend spreek maar in schrijven suck ik xD
    Waarom zijn mijn ouders ooit verhuist naar Nederland?!
    Ik wil terug naar Schotland!!! -Oke officieel woonde ik er maar 3 maanden maar dat maakt me niks uit-


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Dat maakt niet uit xD
    Het stomme is dat ik het wel al sinds kleins af aan vloeiend spreek maar in schrijven suck ik xD
    Waarom zijn mijn ouders ooit verhuist naar Nederland?!
    Ik wil terug naar Schotland!!! -Oke officieel woonde ik er maar 3 maanden maar dat maakt me niks uit-


    whahhahahahah lolz


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    LetMeKissYou schreef:
    (...)

    whahhahahahah lolz


    :'(
    Schotland is gewoon beter dan Nederland ja :P
    Veel leuker :P


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Wat nou als je 4 deelnemers blijft houden? ;(


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.