• Ik heb toestemming van: Hemmings



    Denk er goed over na of je mee wilt doen, ik wil niet na een paar opdrachten dat de helft weg is.



    [/center]



    Voordat je je inschrijft moet je je wel realiseren dat je ook zelf moet gaan filmen en dat je filmpjes in elkaar moet zetten! Je hoeft geen expert te zijn, maar voordat je opdracht 1 maakt raad ik je aan nog te oefenen!

    Bij filmwedstrijden moeten users zelf filmpjes maken. Net als dat je op Youtube ziet. Dit kan het maken van trailers zijn en het gebruiken van bestaande clips tot het daadwerkelijk zelf opnemen van filmpjes.


    Er zijn in totaal 8 rondes.
    2 weken per ronde.


    Regels:
    -De regels die bij de Huisregels staan.
    -Je mag geen filmpje gebruiken dat al bestaat(behalve als dat in de opdracht staat)!
    -Naamveranderingen zo snel mogelijk doorgeven!


    -Inleveren in het topic of story!
    -Je hebt 1 joker per persoon, je kunt hem niet doorgeven aan iemand anders. Als je weet dat je niet op tijd bent of kunt zijn kun je uitstel vragen (maximaal 1 week). Als je je joker niet hebt ingezet en je geen uitstel heb aangevraagd krijg je nog één kans. Je levert hem binnen die week in (de week nadat de opdracht eigenlijk binnen had moeten zijn, dus de uitstel-week)of je joker in of je krijgt dan geen cijfer voor die ronde, dat is dus een 1. Als iemand twee keer zonder joker of uitstel het niet heeft ingeleverd ligt diegene uit de wedstrijd.




    -Deelnemers-

    1. Rivendel - Opdracht 1 ~ Uitstel tot 15/09/2013 voor 23:59 uur
    2. Miuccia - JOKER ~ Uitstel tot 15/09/2013 voor 23:59 uur
    4. Aeternum - Opdracht 1
    5. Luxuriant - Opdacht 1 ~ Opdracht 2
    6. LittleThingy - Opdracht 1 ~ Opdracht 2
    7. xxPoppy - Opdracht 1 ~ Opdracht 2
    8. Incedunt - Opdracht 1 ~ Opdracht 2


    Opdracht 1.
    Je maakt een lyrics filmpje. Kies een liedje (wel eerst laten goedkeuren door de jury) en maak er een filmpje met songtekst bij. Des te leuker en gezelligger het eruit ziet des te meer punten. Je moet wel de goede tekst hebben staan, Als er een fout in zit telt dat ook mee met je cijfer, dus controleer je filmpje goed!
    (TIP: Het is handig om Windows Movie Maker te downloaden, als je een ander programma hebt kun je dat ook gebruiken. (Voorbeeld van moviemaker made by: LoveLarry. Je kan natuurlijk ook een stop motion maken zoals dit: KLIK.)

    Inleveren:
    20/08/2013 voor 23:59 uur


    Opdracht 2.
    Je maakt een remix van 2 of 3 liedjes. Hij moet minimaal 3 minuten duren en er moet tekst in voor komen. Het kan dus bijvoorbeeld zo heten:
    1. Perfect Two vs. The A Team (vs. Love Story)
    2. The Perfect Team (Of als je er 3 neemt: The Perfect (Love) Story)

    Inleveren:
    08/09/2013 voor 23:59 uur

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 20:54 ]


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Yes Sir xD
    Ik heb 3 of 4 liedjes en ik ben een beetje aan het kijken maar alle 4 hebben ze veel tekst.


    Mooi ^^


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    Ik suck gewoon in filmpjes maken, maar ik ga het wedstrijd wel in volgen :'D


    -

    Oké, haha


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    I'll join.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Yeey, gezellig!


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    Is het ook met vlogs en zo?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    Is het ook met vlogs en zo?


    Weet ik nog niet, het ligt eraan wat voor opdracht het is..
    x


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    Ik wil wel mee doen. (:
    Ik laat nog weten welk nummer ik graag wil.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Aeternum schreef:
    Ik wil wel mee doen. (:
    Ik laat nog weten welk nummer ik graag wil.


    Oké
    x


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    Ik wil wel Wake Me Up - Avicii.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dit lijkt me wel heel leuk, alleen over dat zelf filmen weet ik nog niet zo. Zullen dat ook filmpjes worden waarin andere mensen moeten voorkomen? Want ik weet niet zo snel of mensen daar wel aan mee willen doen in dat geval.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Veni schreef:
    Dit lijkt me wel heel leuk, alleen over dat zelf filmen weet ik nog niet zo. Zullen dat ook filmpjes worden waarin andere mensen moeten voorkomen? Want ik weet niet zo snel of mensen daar wel aan mee willen doen in dat geval.


    Dat kan, maar het is nog niet zeker..
    Als er te weinig mensen zijn die dat kunnen/willen gebeurd het niet.


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    Go schreef:
    Ik wil wel Wake Me Up - Avicii.

    Is goed


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    Ik denk dat ik een stopmotion ga maken... Maar ik weet het niet zeker.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    http://www.youtube.com/watch?v=WVRG_6eud7Q

    Die van mij is klaar.. Ik kwam er net achter dat de randjes niet zo goed zijn afgewerkt waardoor je soms de tekst niet erg goed ziet.
    Sorry daarvoor ^^ Ik heb hem ook maar meteen op youtube gezet, bewijs staat in de beschrijving.


    'She walks on starlight.'