• Het allereerste Chemical Garden fantopic op Quizlet!

    3 boeken, 1 trilogie, 1 fandom

    Door een mislukte poging van wetenschappers om een perfect menselijk ras te creëren zijn alle mensen veranderd in tijdbommen: door een genetisch virus wordt de tweede generatie niet ouder dan 25 jaar. Jonge meisjes worden ontvoerd om te trouwen, om te voorkomen dat de mensheid zal uitsterven. Rhine is 16 jaar als ze wordt ontvoerd en gedwongen om te trouwen met de 21-jarige Linden. Ze is vastbesloten om te ontsnappen en terug te keren naar haar tweelingbroer. Daarvoor moet ze het vertrouwen van haar echtgenoot zien te winnen. Maar hij heeft nog twee vrouwen met wie ze moet concurreren om zijn aandacht. En ze moet uitkijken voor de duistere housemaster Vaughn, de vader van Linden, die alles wat er in het huis gebeurt haarscherp in de gaten houdt. Samen met de bediende Gabriël, haar geheime liefde, probeert Rhine te ontsnappen, maar ze heeft nog maar weinig tijd


    Er zijn 3 boeken
    Verwelken
    Vrees
    Verbreken

    Het laatste deel komt morgen uit!

    En dit is echt één van mijn favoriete boekenseries, het is gewoon zo goed geschreven door Lauren Destefano

    Wie is er hier nog meer fan
    Fan lijst

    Verbreken
    Verwelken

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 19:27 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb alleen het eerste deel gelezen en dat vond ik erg leuk, maar ik ben gewoon nog niet aan deel twee toegekomen, eigenlijk. ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    aaii leuk, hoe cool zeg. Rond de 19e krijg ik het tweede boek, maar de eerste was geweldig gewoonweg. Zet me op de lijst *O*

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 19:25 ]


    -

    Een van de beste boeken van dit moment! Ik wilde het eerst niet lezen omdat ik niet hou van onderlinge relaties en waar romantiek één van de hoofdonderwerpen is, maar ik heb me er toch aan gewaagd. En goooooosh geen spijt van gekregen.


    Searching heavens for another earth

    Ik kreeg het eerste deel anderhalf jaar geleden met Kerst van de vriend van mijn zus
    Ik las het boek en heb er toen een kleine recensie over geschreven die toen naar de boekenwinkel van zijn ouders ging
    Ik krijg wel vaker boeken van hem
    En hij vraagt altijd dingen over boeken en welke ik leuk vind en die informatie gebruikt hij dan weer als verkooppraatje in de boekenwinkel
    Echt leuk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Parachutes schreef:
    Ik heb alleen het eerste deel gelezen en dat vond ik erg leuk, maar ik ben gewoon nog niet aan deel twee toegekomen, eigenlijk. ;p


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Taiteilijan schreef:
    Een van de beste boeken van dit moment! Ik wilde het eerst niet lezen omdat ik niet hou van onderlinge relaties en waar romantiek één van de hoofdonderwerpen is, maar ik heb me er toch aan gewaagd. En goooooosh geen spijt van gekregen.


    En het einde van deel 2, O goshie zo spannend(dance)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Is het Engelse deel al uit? Want bij het boekenwinkel waar ik br 2 ging bestellen hadden ze een hele lijst excuses van waarom ik nr 2 niet meteen kon bestellen -.-


    -

    Parachutes schreef:
    Ik heb alleen het eerste deel gelezen en dat vond ik erg leuk, maar ik ben gewoon nog niet aan deel twee toegekomen, eigenlijk. ;p


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het derde deel is vandaag uit en drie keer raden wie er tot haar verjaardag moet wachten (huil)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb het tweede boek vandaag gekregen. Het derde heb ik meteen besteld. Anyway, ik ging meteen het einde van de tweede boek lezen. IK HAAT CECILY gewoonweg. en Vaughn ook. en Linden. FUCK YA!! Geloof Rhine toch eens. En wtf deed Jenna???


    -

    Ik vond de eerste twee boeken echt geweldig, maar ik vond het laatste deel wel een beetje tegenvallen.


    Take risks and conquer your fears.

    Arlert schreef:
    Ik heb alleen het eerste deel gelezen en dat vond ik erg leuk, maar ik ben gewoon nog niet aan deel twee toegekomen, eigenlijk. ;p

    Same. :')


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    ''3 boeken, 1 trilogie...''



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    ''3 boeken, 1 trilogie...''




    Hahaha, nu pas merk ik dat op.


    -

    Ik moet wachten met deel 3 tot mijn fucking verjaardag


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one