• Een Algemene Hunger Games Topic!




    Een algemene Hunger Games topic. Het vorige is al zeker een jaar gesloten en ik kan het nergens vinden.



    Tributes.
    ~ Rey - Gail
    ~ Cenation - Sylvie
    ~ Backpack
    ~ Rider - Annemiek
    ~ Dementia
    ~ QueenOfHell
    ~ Loian
    ~ Allunga - Sterre
    ~ Beaton
    ~ Aeternitatem - Demi
    ~ Trenzalone - Savannah
    ~ Stabiae
    ~ Faisean
    ~ Nyota - Leah
    ~ JamesPotter - Femke
    ~ Carlisle - Jacco
    ~ AdindaSmit
    ~ Ellison - Melissa
    ~ BLovina - Merel
    ~ Reezy - Marlies
    ~ Irvine - Jaimy
    ~ Cozart -Lisa
    ~ LacieChan - Maxime
    ~ Knight
    ~ Infano - Mirte
    ~ Gargoyle
    ~ Celebration - Michelle
    ~ Donner - Aniek
    ~ Naerys
    ~ Delancy
    ~ Valdez - Xanthe
    ~ xImaginary - Mikayla
    ~ Mirik - Lisanne
    ~ VitaIncoluma

    Trailers.



    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 20:33 ]


    -

    ben ik de enige die het jammer vind dat Cato dood ging? Ik weet heus wel dat hij niet aardig was maar toch.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    ben ik de enige die het jammer vind dat Cato dood ging? Ik weet heus wel dat hij niet aardig was maar toch.

    Nee! Ik zat zo te kijken, zag 'm dood gaan en dacht "Nee! Niet Cato!" Echt geen idee waarom, maar hij was best goed haha :')

    Oh. Oh. Oh.
    Ik volunteer zo hard als Tribute.

    #
    Und,
    in het boek vond ik Cato's dood nog tragischer,
    omdat hij toen echt moest wachten totdat Katniss hem 'uit zijn lijden ging verlossen'.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 14:25 ]


    Verbreken schreef:
    (...)
    Ze hebben hele stomme fouten gemaakt
    En ik vind het heel jammer dat Madge weggehaald is
    Terwijl zij juist zo een belangrijke rol speelt
    En ik vind veel acteurs en actrices slecht , slecht gekozen
    Ik was echt teleurgesteld toen ik de film had gezien

    Je kunt ook eerlijk gezegd niet verwachten dat iets precies op een boek lijkt. Boekverfilmingen zijn vaak (volgens de lezers dan) slecht. Maar dat komt omdat de scriptschrijvers en producers keuze's moeten maken en ze kunnen niet op de minuut een poll uploaden om aan de lezers te vragen wat er wel en niet in kan ;P

    Sorry, ik ga niet volunteren, ik voel me daar geen tribute genoeg voor. Misschien dat je me wel vaker terugziet :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Bieberen schreef:
    (...)
    Nee! Ik zat zo te kijken, zag 'm dood gaan en dacht "Nee! Niet Cato!" Echt geen idee waarom, maar hij was best goed haha :')


    Ik vond hem (de acteur, ik weet dat die niet echt dood ging) nogal knap en een goeie vechter. Maar ja, anders hadden Katniss en Peeta het niet overleefd.


    Physics is awesome

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 14:43 ]


    :)

    Daae schreef:
    (...)
    'Je kunt ook eerlijk gezegd niet verwachten dat iets precies op een boek lijkt. Boekverfilmingen zijn vaak (volgens de lezers dan) slecht. Maar dat komt omdat de scriptschrijvers en producers keuze's moeten maken en ze kunnen niet op de minuut een poll uploaden om aan de lezers te vragen wat er wel en niet in kan ;P'


    Agreed.
    Sowieso,
    iedereen heeft een ander beeld van de personages wanneer ze het boek hebben gelezen.
    Je kan niet verwachten dat er een acteur/actrice wordt gevonden die echt précies op het beeld dat je hebt lijtk.

    Daarnaast moeten ze wel delen weg halen,
    anders heb je een film die 24 uur duurt.


    Blutbad schreef:
    ben ik de enige die het jammer vind dat Cato dood ging? Ik weet heus wel dat hij niet aardig was maar toch.

    Ik vond 't eerlijk gezegd niet echt jammer. Wel voelde ik echt sympathie voor 'm toen hij stierf. Dat vond ik wel écht tragisch - in 't boek dan.


    The odds are néver in our favor.

    Aravis schreef:
    (...)

    Daarom lees ik dus nooit meer THG voor ik ga slapen :)
    Laatst las ik het einde van vlammen in m'n bed en toen droomde ik dat we mijn broer & stiefvader uit een pretpark gingen halen, en dat dat pretpark een beetje aan het afbranden was & dat de vlammen op nog geen 3 meter van ons stonden :)


    Ik heb de boeken hier niet XD Die liggen bij mn ma! Ik had Abarat gelezen voordat ik ging slapen, dus vraag me niet hoe het kan!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Infano schreef:
    (...)

    Agreed.
    Sowieso,
    iedereen heeft een ander beeld van de personages wanneer ze het boek hebben gelezen.
    Je kan niet verwachten dat er een acteur/actrice wordt gevonden die echt précies op het beeld dat je hebt lijtk.

    Daarnaast moeten ze wel delen weg halen,
    anders heb je een film die 24 uur duurt.

    Deel drie wordt (Net zoals HP en Twilight) toch ook al in twee delen opgesplitst?


    Deep inside, I've never felt alive

    Infano schreef:
    (...)

    Agreed.
    Sowieso,
    iedereen heeft een ander beeld van de personages wanneer ze het boek hebben gelezen.
    Je kan niet verwachten dat er een acteur/actrice wordt gevonden die echt précies op het beeld dat je hebt lijtk.

    Daarnaast moeten ze wel delen weg halen,
    anders heb je een film die 24 uur duurt.

    Dat snap ik natuurlijk, maar ik had persoonlijk heel andere dingen weggelaten
    Het kan ook gewoon aan mij liggen hoor
    Ik lees zo veel en zo graag dat ik aan de ene kant een hele grote hekel heb aan boekverfilmingen
    Maar aan de andere kant wil ik ze ook heel graag zien


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Daae schreef:
    (...)
    Deel drie wordt (Net zoals HP en Twilight) toch ook al in twee delen opgesplitst?


    Jup, volgens mij wel ja.


    Verbreken schreef:
    (...)
    Dat snap ik natuurlijk, maar ik had persoonlijk heel andere dingen weggelaten
    Het kan ook gewoon aan mij liggen hoor
    Ik lees zo veel en zo graag dat ik aan de ene kant een hele grote hekel heb aan boekverfilmingen
    Maar aan de andere kant wil ik ze ook heel graag zien


    Ik moet zeggen dat ik mezelf wel herken in jou, qua boekverfilmingen.
    Het echte verhaal ziet er altijd anders in je hoofd dan in de film,
    maar ik ben ook altijd benieuwd hoe iemand anders er tegenaan kijkt en hoe het uiteindelijk is neergezet.


    xLithium schreef:
    (...)

    Haha, true!
    Ik droomde vannacht half over THG (twas gemengd met 2 andere boeken)


    Hahaha, dat was vast een niet zo prettige droom. Ik heb raar genoeg nooit met HG of 1 van de acteurs gedroomd, wat dus wel gebeurd met series/films/boeken die ik leuk vindt.


    -

    Ik droom eigenlijk sowieso nooit over series die ik leuk vind. Enkel een keer met Harry Potter, geloof ik. (A)
    Houden zo, want de meeste series die ik leuk vind zijn niet de leukste om tegen te komen in je dromen.


    :)

    Ik verwachtte een veel hottere Finiick in de films. Ik dacht dat make-up een wonder zal doen, niet dus -.-
    Srsly, die dude is best lelijk.


    -