• Een Algemene Hunger Games Topic!

Een algemene Hunger Games topic. Het vorige is al zeker een jaar gesloten en ik kan het nergens vinden.

Tributes.
    ~ Rey - Gail
    ~ Cenation - Sylvie
    ~ Backpack
    ~ Rider - Annemiek
    ~ Dementia
    ~ QueenOfHell
    ~ Loian
    ~ Allunga - Sterre
    ~ Beaton
    ~ Aeternitatem - Demi
    ~ Trenzalone - Savannah
    ~ Stabiae
    ~ Faisean
    ~ Nyota - Leah
    ~ JamesPotter - Femke
    ~ Carlisle - Jacco
    ~ AdindaSmit
    ~ Ellison - Melissa
    ~ BLovina - Merel
    ~ Reezy - Marlies
    ~ Irvine - Jaimy
    ~ Cozart -Lisa
    ~ LacieChan - Maxime
    ~ Knight
    ~ Infano - Mirte
    ~ Gargoyle
    ~ Celebration - Michelle
    ~ Donner - Aniek
    ~ Naerys
    ~ Delancy
    ~ Valdez - Xanthe
    ~ xImaginary - Mikayla
    ~ Mirik - Lisanne
    ~ VitaIncoluma

Trailers.

[ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 20:33 ]

-

Aravis schreef:

_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_ Uw wens is mijn bevel.

[ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 13:35 ]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Crave schreef:
    (...)

_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_ Uw wens is mijn bevel.

Neee!! ;(
    Het is dan nog altijd keep calm&love Finnick :3

Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

Celebration schreef:
    (...)
    Neee!! ;(
    Het is dan nog altijd keep calm&love Finnick :3

Dat ook (:
    Maar niet van Peeta, want die doet me toch ietsiepietsie aan Eddie denken en die mag ik echt niet (:

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Aravis schreef:
    (...)

Dat ook (:
    Maar niet van Peeta, want die doet me toch ietsiepietsie aan Eddie denken en die mag ik echt niet (:

Celebration en Holes in koor: 'Wie is Eddie?'

[Holes: Eddie Duran? Hollywood Heights? :9~]

Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

Celebration schreef:
    (...)

Celebration en Holes in koor: 'Wie is Eddie?'

[Holes: Eddie Duran? Hollywood Heights? :9~]

Dat is Edward uit Twilight (:
    [Mijn zus die op het moment aan het meelezen is: wie is Eddie Duran?]

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Eddie Duran is een zanger vanuit Hollywood Heights die best wel knap is ^^

En ik denk dat sommigen het niet gelezen hebben, maar zou ik hier mijn proloog van een HG verhaal mogen zetten en dan jullie mening weten of ik door moet schrijven of niet? :]

Crave schreef:

En ik denk dat sommigen het niet gelezen hebben, maar zou ik hier mijn proloog van een HG verhaal mogen zetten en dan jullie mening weten of ik door moet schrijven of niet? :]

Uhu. Hoe meer HG hoe beter ^^

Crave schreef:

Ik vind het best (: (Celebration zegt ook ja)

Aravis schreef:
    (...)

Dat is Edward uit Twilight (:
    [Mijn zus die op het moment aan het meelezen is: wie is Eddie Duran?]

Crave heeft het al uitgelegd ^^

[Celebration: Waarom doet Peeta je denken aan Edward? Ik ben btw ook team Edward ipv Jacob. Holes is voor Jacob ;(]

xD

Ik weet dat Celebration en ik nu verwarrend bezig zijn. Daarom verlaten wij dit nu ook even. Doeii!

[ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 13:57 ]

:)

Okay ^^

Proloog
    “Welkom, welkom! Vandaag is weer een spannende dag, want de tributen voor deze Hongerspelen worden gekozen! Wie zullen er dit keer voor ons district vechten? District 4, waar de visserij belangrijk is.”
    Haar stem is zo irritant, wat mij alleen maar meer de neiging geeft om mij om te draaien en weg te lopen. Elk jaar staan hier weer veel kinderen die zich doodsbang voelen, bang om uitgekozen te worden, maar ook kinderen die juist graag uitgekozen willen worden. Ik ben nooit bang om getrokken worden, want er zijn altijd wel mensen die zich vrijwillig aanbieden. Er is één jongen en ik zie de arrogante uitdrukking met die zelfverzekerde glimlach al vanaf hier. Oké, dat is dus makkelijk te weten dat hij zich gaat aanbieden. Zijn naam weet ik niet, maar die zal ik dan spoedig te weten komen, daarna wat geklap voor de tributen van dit jaar, de 48ste Hongerspelen, en daarna weer terug gaan naar huis. Blij zijn met het feit dat ik niet gekozen ben en dan gaat het dagelijks leven weer verder. Naar school gaan, bij de visserij werken en gewoon met mijn vrienden om gaan. Ik kijk naar de jongensmenigte en maak dan oogcontact met Daniël. Er schiet een korte glimlach over mijn gezicht en hij beantwoordt die met een scheef lachje. Dan draaien we ons weer naar het scherm, aangezien het gezever over eer en de Opstand voorbij is. Het is tijd voor de trekking.

“Dames en heren, dan nu graag uw aandacht voor de spannende trekking!” zegt Henriëtta met een enthousiaste blik in haar ogen, “dames eerst.”
    Ze loopt naar de bol waar ontelbare lootjes in zitten die de meisjes van district 4 vertegenwoordigen. Mijn ogen zijn gefixeerd op een punt achter haar, ik kijk naar een meeuw die vrij door de lucht heen vliegt. Ik ben jaloers op die vogel, hoe haar vleugels door de lucht strijken en dan ineens voel ik een zacht duwtje tegen mijn schouders waardoor ik een stapje naar voren zet. Mijn gedachten zijn weer terug op aarde en ik kijk om me heen. Mijn blik wordt gevangen door Daniël en in zijn ogen staat een verdrietige blik.
    “Sky Emily Johnson, kan je naar het podium komen?” hoor ik Henriëtta zeggen en dan besef ik me dat iedereen mij aankijkt, ikzelf op het beeldscherm afgebeeld wordt en dat mijn naam getrokken is.
    Gelijk draai ik een rondje om mijn as en dan verschijnt er een glimlach op mijn gezicht, zoals het mij betaamd is. Als je wordt gekozen, glimlach dan en loop naar het podium toe. Mijn voeten zetten zich in beweging richting het podium en die stap ik dan op. Mijn hand glijdt even door de blauwgroene stof van mijn jurk, wat ook de kleur van mijn ogen is. Allerlei woorden schieten door mijn hoofd. Laat iemand zich aanbieden, alsjeblieft, laat iemand zich aanbieden... maar niemand biedt zich aan. Iedereen denkt namelijk dat ik dit wil. Een 16-jarige tribuut, glimlachend nu op het podium, klaar om de arena in te gaan en mensen te vermoorden. Dit is niet wat ik wil, maar er is geen weg meer terug.

En ik weet het, mensen schrijven voor zichzelf en dat is ook zeker wat ik ga doen :] maar dat neemt niet weg dat ik me afvraag of het een beetje aanlokkelijk klinkt, de proloog :] Oh en de titel van het verhaal [redelijk cliché denk ik] If it still hurts, you still care.
    En normaal gesproken ben ik tegen Engelse titels bij een Nederlands geschreven verhaal :] maar ja; als het nog steeds pijn doet, doet het nog steeds iets met je..dat klinkt toch minder sterk dan in het Engels :]

[ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 13:58 ]

Holes schreef:
    (...)
    Crave heeft het al uitgelegd ^^

[Celebration: Waarom doet Peeta je denken aan Edward? Ik ben btw ook team Edward ipv Jacob. Holes is voor Jacob ;(]

xD

Ik weet dat Celebration en ik nu verwarrend bezig zijn. Daarom verlaten wij dit nu ook even. Doeii!

Omdat Edward over-melo is naar mijn zin, en omdat Peeta daar ook wat van weg heeft (: Al is het lang niet zo erg.
    Holes heeft een betere smaak (: sorry (: Forgive me
    Oh en @Crave, ik lees mee als je het uitwerkt ^^

Crave schreef:

Mag altijd.

Btw.:
    YOLO!!!!!!! Mijn echte naam mag er ook gewoon bij. Maxime it is!

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

xLithium schreef:
    (...)

Mag altijd.

Btw.:
    YOLO!!!!!!! Mijn echte naam mag er ook gewoon bij. Maxime it is!

Het staat twee reacties voor jouw reactie C:

En ah dat klinkt echt lief Leah (:

Cairde --> Faisean

Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

JAAAAAAAAAIMY

"Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

Crave schreef:
    (...)

Het staat twee reacties voor jouw reactie C:

En ah dat klinkt echt lief Leah (:

I hou gewoon van HG-stories (heb op een andere site eens een gelezen die ik beter vond dan het origineel, dus ja (: ), maakt niet uit wie ze schrijft of waar het over gaat (al ga ik niet zo snel stories lezen van mensen die ik haat, maar daar letten we even niet op (: )