• [ bericht aangepast op 21 sep 2013 - 12:11 ]

    Als hij nare dingen over je zegt om "stoer" te doen zou ik hem laten gaan. Ook al dacht hij dat hij dat zij jou niet kende. Zoiets hoor je in mijn ogen niet te doen als vriend zijnde.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Als hij nare dingen over je zegt om "stoer" te doen zou ik hem laten gaan. Ook al dacht hij dat hij dat zij jou niet kende. Zoiets hoor je in mijn ogen niet te doen als vriend zijnde.


    Maar hij dacht wel dat ik het ging uitmaken. En die nare dingen, daarvan wist ik wel dat er een paar waar waren en van andere dingen wist ik niet dat hij zo over mij dacht. Dusja.

    De vraag is; wil je hem terug of niet?


    SLOAN.

    Vestige schreef:
    (...)

    Maar hij dacht wel dat ik het ging uitmaken. En die nare dingen, daarvan wist ik wel dat er een paar waar waren en van andere dingen wist ik niet dat hij zo over mij dacht. Dusja.


    Dan nog vind ik dat persoonlijk een slap excuus. Ik snap best dat je hem leuk vindt en dat je nog steeds van hem houdt maar ik zou, als ik jou was, heel goed na denken.

    Gaat dit over honing?

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 23:01 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik denk dat jullie allebei nog wel wat voor elkaar voelen, maar dat het beter is dat het nu uit is. Een goed vriendje zou geen nare dingen over zijn vriendinnetje moeten zeggen zelfs als ze waar zijn en al helemaal niet als hij ze eerst niet met haar heeft gedeeld. Maar als je echt van hem houdt, is het miss beter om hem los te laten, want je kunt niet krijgen wat je vroeger had, het enige wat je kunt doen is over nieuw beginnen en hopen dat het beter gaat. Dit is hoe ik erover denk en mijn persoonlijke mening.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Dan nog vind ik dat persoonlijk een slap excuus. Ik snap best dat je hem leuk vindt en dat je nog steeds van hem houdt maar ik zou, als ik jou was, heel goed na denken.

    Gaat dit over honing?


    Ja

    Ik weet hoe moeilijk zo'n situatie is, maar je moet goed nadenken of je hém terug wil of het concept 'relatie'.
    In mijn ogen is hij het namelijk niet waard, als hij zo over je heeft gepraat.
    Maar de keuze blijft aan jou; heel veel succes!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef:
    Ik weet hoe moeilijk zo'n situatie is, maar je moet goed nadenken of je hém terug wil of het concept 'relatie'.
    In mijn ogen is hij het namelijk niet waard, als hij zo over je heeft gepraat.
    Maar de keuze blijft aan jou; heel veel succes!


    'relatie' is niet dat wat ik terug wil, omdat ik dat nu al gehad heb met iemand anders. Maar ja, eigenlijk is het enige waar ik nu over twijfel dat 'praten'.

    Misschien moet je gewoon heel erg goed en lang nadenken of je hem wel terug wilt of niet. Hij heeft geprobeerd 'stoer' te doen en het resultaat was die hele misunderstanding en break up. Misschien meede hij het niet zo, zoals je al zei, maar hij deed het wel. En bij mij is het niet woorden dat meetellen, maar acties. Maar weer, het is niet mijn situatie, maar de jouwe.


    -

    ImAwesome schreef:
    Als hij nare dingen over je zegt om "stoer" te doen zou ik hem laten gaan. Ook al dacht hij dat hij dat zij jou niet kende. Zoiets hoor je in mijn ogen niet te doen als vriend zijnde.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Het is niet voor niets je ex. Ik spreek uit ervaring.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ImAwesome schreef:
    Als hij nare dingen over je zegt om "stoer" te doen zou ik hem laten gaan. Ook al dacht hij dat hij dat zij jou niet kende. Zoiets hoor je in mijn ogen niet te doen als vriend zijnde.


    26 - 02 - '16

    ImAwesome schreef:
    Als hij nare dingen over je zegt om "stoer" te doen zou ik hem laten gaan. Ook al dacht hij dat hij dat zij jou niet kende. Zoiets hoor je in mijn ogen niet te doen als vriend zijnde.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Een jongen die nare dingen over zijn vriendin zegt om "stoer" te doen, hmm niet echt betrouwbaar. Ik denk alleen niet dat je hem op moet geven als je van hem houdt en als het goed voelt. Geef jezelf alleen niet gelijk over, laat hem een beetje moeite voor je doen! Dan kom jeer vanzelf achter of hij oprecht is.


    SHABOOYA

    Nog even wat extra dingen die niet in de beginpost staan:
    Ik ben ook niet perfect en hij had ook redenen om (sommige) dingen over mij te zeggen. Hij is één van de twee mensen die (bijna) alles over mij weet, dus daarom betekent hij ook heel veel voor mij. Hij zegt ook wel eens vaker dingen die hij niet meent.