• Mijn beste vriendin heeft me verteld dat ze het gevoel heeft dat ze in een verkeerd lichaam zit.
    Ik heb er zelf geen problemen mee. Mijn steun heeft ze; ik ben al blij dat ze gewoon zichzelf kan zijn.

    Hoe denken jullie over genderdysforie?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 21:59 ]

    Ik zou het helemaal geen probleem vinden. Een vriend van mij is momenteel bezig met transformatie naar meisje, en ik moet zeggen dat hij er nu al beter uit ziet in een jurk dan mij.
    Het is natuurlijk in het begin een raar iets, maar het went steeds meer. Het blijft immers hetzelfde persoon.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Het lijkt me een verschrikkelijke situatie om in te zitten. In elk geval al goed dat jij haar duidelijk hebt gemaakt dat je er geen enkel probleem mee hebt, want ze zal zorgen genoeg hebben op het moment.


    ars moriendi

    Ik heb er geen problemen mee, alleen als ze zich overdreven wijverig gedragen.
    Maar als ze echt hormonen en operaties krijgen zie je tegenwoordig niet meer dat het een man of vrouw is geweest.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik heb er geen problemen mee. Alleen wel als ze overdreven en nep gaan doen voor aandacht. Maar voor de rest ben ik van mening dat je moet doen waar je gelukkig van wordt en gewoon jezelf moet zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb daar geen moeite mee, maar van man naar vrouw... Ik zie dat gewoon elke keer fout gaan, ze zien er vaak erg nep uit en ze gedragen zich vaak erg verwijfd. Daar kan ik echt niet tegen. Maar dat heb ik ook met zeer verwijfde homoseksuelen. :'D


    Life is hard and then we die

    Ik ken een jongen die eigenlijk nog een meisje is. Hij is alleen nu wel bezig met gesprekken en heeft een aantal meetings bijgewoond voor transgenders (ik dacht dat dat de benaming was?). Milan vind ik een hele aardige jongen, hij gedraagt zich ook zeker naar zijn leeftijd. Ik vind het hartstikke knap van hem dat hij er helemaal geen zak om geeft dat hij transgender is.
    Ik vind het alleen zo stom dat mensen bij ons op school er moeilijk over gaan doen (hij moet zich nog omkleden in de meisjeskleedlokalen, en hij moet naar de meisjeswc's), maar de receptie was wel zo aardig om 'Milan' in magister te zetten, ipv Milou.


    Deep inside, I've never felt alive

    Sommige mensen reageren hier zo schijnheilig. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Sommige mensen reageren hier zo schijnheilig. (cat)

    Hm? Hoezo?

    Niet dat ik me aangesproken voel. Wilde het gewoon even weten.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 23:42 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Hm? Hoezo?

    Niet dat ik me aangesproken voel. Wilde het gewoon even weten.

    Transgender zijn wordt amper geaccepteerd hier in Nederland. Ik hoor dat mensen worden bespuugd, uitgescholden en in elkaar geslagen als transgender. Iedereen doet hier alsof het geaccepteerd is, terwijl de meesten hun neus zullen optrekken bij deze mensen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Transgender zijn wordt amper geaccepteerd hier in Nederland. Ik hoor dat mensen worden bespuugd, uitgescholden en in elkaar geslagen als transgender. Iedereen doet hier alsof het geaccepteerd is, terwijl de meesten hun neus zullen optrekken bij deze mensen.


    Omdat jij het niet accepteert betekent niet dat de rest hetzelfde denkt. Als je het nog niet doorhad, op dit soort punten kan je op Q beter terecht dan met andere dingen.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 23:49 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Omdat jij het niet accepteert betekent niet dat de rest hetzelfde denkt. Als je het nog niet doorhad, op dit soort punten kan je op Q beter terecht dan met andere dingen.

    Dat ik het niet accepteer, betekent niet dat ik het niet réspecteer. En ik heb het over andere mensen, niet over mezelf. :W
    Ik lees vaak de krant en daar komen zulke gevallen veel voor. Als je het nog niet doorhad, kunnen mensen zich beter verschuilen achter een mening op het internet dan in het echt.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nou, ik weet wel zeker dat ik niet raar zal doen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Nou, ik weet wel zeker dat ik niet raar zal doen :Y)

    Dan is dat alleen maar goed! ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ik vind dat het zelfde als homosexualiteit, normaal. in dit geval ook heel vervelend voor de desbetreffende persoon en ik hoop dat jou vriendin een oplossing vind die bij haar past.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Een (oude) vriendin van me heeft dit ook, maar ze is er al zo lang als ik haar ken voor uit. Ze valt ook op vrouwen, en hoewel ze er als een jongen uitziet kan ik haar geen hem noemen, ze heeft ook geen operaties ondergaan of naamsverandering. Ze gebruikt de bijnaam die ze van kleins af aan al heeft en die is een beetje unisex. Ik heb ontzettend veel respect voor hoe ze ermee omgaat.


    We'll still love each other, forever and always. <3