• Hey Guys!
    Ik pas regelmatig op twee buurtkinderen, een jongen van 5 en een meisje van 8. Nu vind ik het raar om ze heel de avond televisie te laten kijken, of op hun spelcomputer te laten. En van kleien en met de barbie's spelen hebben ze nu ook wel genoeg.
    Aangezien ik ze vanavond vanaf zes uur tot hun bedtijd moet bezighouden, vraag ik me af wat een aantal leuke spelletjes zijn die ik eventueel kan spelen c:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Wij gingen vroeger altijd met de oppas Pim Pam Petten. En dan de kindjes een beetje laten winnen. ^^
    Of anders een niet al te ingewikkeld bordspelletje?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ging altijd verstoppertje spelen met mijn oppaskindjes. Of als het buiten nog lekker weer was dan gingen we buiten spelen.


    -

    Stoeipartijen, in de tuin/op straat met een bal, verstoppertje, mens-erger-je-niet, een vlaflip maken en opeten, een hut bouwen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Rollenspellen met knuffels en verstoppertje spelen doen het hier altijd goed met de kleine.
    Euhm, verven is ook weer eens wat anders dan kleien... Laatst heb ik met de kleine een race auto geknutseld met wc-rollen. Gehe met die verrekte dingen kun je nog best veel, gewoon wat googlen en je vind iets voor beide leeftijdscategorieën ^_^
    Een toetje van bijvoorbeeld fruit ofzo eerst in elkaar knutselen en dan heerlijk opsmullen. En verder... meestal kijkt de kleine juist 's avonds tv op z'n gemak omdat hij heel de dag al zo heerlijk actief is geweest :'D
    Je kan ze eventueel nog in bad doen (als er een bad is) en met badspeeltjes of autootjes of dergelijken spelen. De kleine hier vind dat ook helemaal geweldig, en ze zijn meteen fris en schoon.
    En verder ben ik even inspiloos :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Laat ze horror verhalen lezen op quizlet!!
    Dan kunnen ze niet meer slapen xD


    Stay strong

    mooimike schreef:
    Laat ze horror verhalen lezen op quizlet!!
    Dan kunnen ze niet meer slapen xD

    :'D gehe awesome

    Dat is ook nog wel iets. Een leuk boek pakken en voorlezen, OF samen een heel verhaal bedenken en dat jij het dan opschrijf :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Je kan iets met ze bakken, mijn broertje en zusje vinden het altijd leuk om te helpen met mixen of het versieren van het baksel x


    your smile looks adorable on you, you should wear it more often.