• Ja omg dit nummer hoorde ik laatst weer:


    http://www.youtube.com/watch?v=jRx5PrAlUdY


    We're all damaged in our own way, nobody is perfect. ~Johnny Depp~

    Verwelken schreef:
    (...)

    Curacao ;'D


    Ooooooh, ja dan begrijp ik het! Haha!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Wie herinnert zich nog dat herinnert de persoonsvorm was in deze zin en dus met een T in plaats van een D geschreven moest worden?
    Niet hatelijk bedoelt hoor, ik bedoel het goed, maar het viel me op dat niemand het opmerkte. :X Sorry als het beledigend overkomt.

    Maar ik ken het liedje wel, maar het is idd een hele tijd geleden zeg.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    in het begin had ik echt iets van wtf, ik leef dus onder een steen, maar toen het refrein kwam, wist ik wel weer precies. Zoveel herinneringen...


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Die ken ik al maar te goed. :]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Whew, zulke nimmers blijven leuk. Ik zou er zo nog een stuk of drie kunnen posten, maar zit op mijn mobiel atm ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zo, holy shit, die 's oud zeg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Arigatou schreef:
    Wie herinnert zich nog dat herinnert de persoonsvorm was in deze zin en dus met een T in plaats van een D geschreven moest worden?
    Niet hatelijk bedoelt hoor, ik bedoel het goed, maar het viel me op dat niemand het opmerkte. :X Sorry als het beledigend overkomt.

    Maar ik ken het liedje wel, maar het is idd een hele tijd geleden zeg.


    Puh, dan heb je niet goed gelezen. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Veronicas schreef:
    Zo, holy shit, die 's oud zeg.

    Old, but gold? Trolol.

    Yush, I do remember!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Puh, dan heb je niet goed gelezen. (':


    Nou, dat zou heel goed kunnen, maar dan lees ik het nu nog steeds niet goed en moet je het maar uitleggen.
    Want volgens mij als ik de zin even ontleed:
    Wie = Onderwerp
    Herinnerd(herinnert) = persoonsvorm
    Zich = lijdend voorwerp

    Of denk jij dat er een wederkerende naamwoord in zit, maar dan hoort er in de zin alsnog een persoonsvorm in te staan en ik zie geen ander werkwoord in die zin, dus als je zou willen uitleggen hoe dat zit. Ik snap hem niet meer xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Arigatou schreef:
    (...)

    Nou, dat zou heel goed kunnen, maar dan lees ik het nu nog steeds niet goed en moet je het maar uitleggen.
    Want volgens mij als ik de zin even ontleed:
    Wie = Onderwerp
    Herinnerd(herinnert) = persoonsvorm
    Zich = lijdend voorwerp

    Of denk jij dat er een wederkerende naamwoord in zit, maar dan hoort er in de zin alsnog een persoonsvorm in te staan en ik zie geen ander werkwoord in die zin, dus als je zou willen uitleggen hoe dat zit. Ik snap hem niet meer xd


    Ze bedoelt dat het al was gezegd en dus wel iemand het opmerkte.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Ze bedoelt dat het al was gezegd en dus wel iemand het opmerkte.


    aahhh dat kan ook :X
    Sooooorry!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik heb daarop moeten dansen, toen ik nog aan dansen deed.
    Gelukkig ben ik overgestapt naar boogschieten.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Arigatou schreef:
    (...)

    Nou, dat zou heel goed kunnen, maar dan lees ik het nu nog steeds niet goed en moet je het maar uitleggen.
    Want volgens mij als ik de zin even ontleed:
    Wie = Onderwerp
    Herinnerd(herinnert) = persoonsvorm
    Zich = lijdend voorwerp

    Of denk jij dat er een wederkerende naamwoord in zit, maar dan hoort er in de zin alsnog een persoonsvorm in te staan en ik zie geen ander werkwoord in die zin, dus als je zou willen uitleggen hoe dat zit. Ik snap hem niet meer xd


    Weet je, ik bedoelde eigenlijk dat ik al had gezegd dat het 'herinnert' moest zijn, op je opmerking dat nog niemand het gezegd had. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wel... ik dacht heel even dat ik op dat moment onder een steen leefde.
    Tot ze begonnen te zingen toen dacht ik yeay!!! & wat is de mode in 6 jaar tijd veranderd


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about