• Dus... ik ben weer op zoek naar een cover!
    (Hierna houd ik er voor een tijdje mee op. Echt waar. Echt. Serieusheid.)

    In elk geval, een afbeelding heb ik al! Scheelt jullie weer zoekwerk haha

    Foto:



    De titel is: Een korrel van mijn Hart
    Auteur: ©PicadillyCircus (Ik heet hier Melian, maar dit is voor mijn wattpad-account,vandaar en dat '©'tje zet ik er altijd bij =))

    Wat ik ongeveer wil: Je hoeft niet twee foto's in elkaar te blenden (tenzij je een mooie foto vindt, maar het is niet noodzakelijk).
    Kleurovergang om het mooier te maken mag ook. Ik wil vooral de titel heel mooi hebben. Dus afwisseling van fonts en het mag
    met een beetje franjes, maar niet té (ik houd van simpele covers, die toch een leuke indruk maken).
    Oh, en als je ergens aan de zijkant, of beneden een teken kan maken met 'I <3 you' zou dat heel fijn zijn (het hartje dan wel als een echt hartje graag)

    Voorbeeldje van een cover waarvan ik de titel leuk vind gedaan:


    (al mag er bij mij ook met verschillende kleuren gewerkt worden!)

    Wat jullie maar fijn vinden. Ik ben veeleisend ik weet het. Ik ga binnenkort ook maar eens zelf met photoshop oefenen haha

    Dankjewel als je het wilt doen!
    *geeft een wurgomhelzing*

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 20:23 ]


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Deze is een beetje moeilijk maaar ik moet zeggen dat zwijgen is goud echt super is :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    DarkMark schreef:
    Deze is een beetje moeilijk maaar ik moet zeggen dat zwijgen is goud echt super is :Y)


    Haha misschien leg ik het ook te moeilijk uit. Ik ben gewoon op zoek naar iemand die een mooie titel in elkaar kan flansen XD

    En aww, dankje! =D


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Ik zal het eens proberen (;
    Maar eigenlijk heb ik er nu de goede computer niet voor... Ik probeer het in ieder geval ^^

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 21:06 ]


    Nypmh > Yaspis

    Ik vind zelf dat 'I *hartje* you' heel lelijk, vandaar dat ik even twee versies heb gemaakt. Ik verveelde me, normaal maak ik niet zo gauw covers voor anderen.


    Chaos is a ladder.



    Ik heb het simpel gehouden, en ik vond het I <3 you er ook niet zo mooi uitzien. Als je wilt kan ik nog een versie met proberen?

    Serieus, maak ik nog een spelfout ook? Moet ik m sowieso opnieuw maken. Wat vind je er van?

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 21:34 ]


    Nypmh > Yaspis

    @Wollywell: het hartje is inderdaad niet zo flitsend, haha. Dankjewel voor de covers! Ik vind ze leuk! (nou ja, voor degene zonder het hartje) =P

    @Nymph: oh wauw, dankjewel! En je meerdere versies zijn altijd welkom. Misschien staat het met een andere lettertype leuker namelijk, dat weet ik van te voren niet. Maar het ziet er echt heel leuk uit. =)


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Heb het ook even geprobeerd. En zo als de anderen ook al zeiden, vond ik de I <3 You er niet mooi op staan.
    Hoop dat je het niet erg vind dat ik veel kleuren heb gebruikt, wou dit altijd al proberen~


    We're all mad here. ~Cheshire

    Ik heb er ook één gemaakt. Wat vind je ervan?
    Gezien je het voor wattpad wil gebruiken heb ik ook het standaard formaat daarvoor aangehouden (256x400)


    Life is about the journey not the destination


    Life is about the journey not the destination


    Ik vind dit lettertype zo leuk, dat ik er niets anders passend bij kon vinden (bloos)


    Welke vind je het leukste?


    Nypmh > Yaspis

    WOAH. Dankjewel allemaal! Oei, dat gaat nog eens moeilijk worden met kiezen haha

    Ik heb trouwens een samenvatting bij het verhaal, dus als jullie benieuwd waren, here you go:

    Samenvatting
    Lana Ferner is een fangirl.
    Zij weet het, haar familie weet het en haar vrienden weten het ook. Niemand ontkomt eraan als ze haar ontmoeten. Er zijn slechts vier jongens die belangrijk zijn in haar leven en dat zijn de jongens van de wereldberoemde boyband The Heartbreakers.

    Na een trieste mijn-leven-is-zo-verschrikkelijk-want-ze-zullen-me-nooit-kennen-zoals-ik-hen-ken-bui besluit Lana echter haar fangirl leven overhoop te gooien. Ze gaat niet meer langs de kantlijn wachten en naar de jongens zwaaien tijdens concerten. Nee, ze gaat de droom van elke fangirl waarmaken: Lana Ferner zal The Heartbreakers ontmoeten en vrienden met ze worden (en het liefst wilt ze ook trouwen met Elliot McDonnel, maar hé, we moeten niet op de zaken vooruit lopen).

    Zodra ze erachter komt dat The Heartbreakers voor drie dagen in Nederland komen, maakt ze er werk van. Ze stelt een heel plan op met data over de hotels en plaatsen waar de jongens zullen verblijven en zorgt er zelfs voor dat ze van te voren vrienden met het personeel van de hotels wordt. Alleen bij één hotel stuit ze op een probleem in de vorm van Amir Özcelik, die niet gediend is van een blond meisje wiens leven alleen maar bestaat uit ‘boybands stalken’.

    En als ze eerlijk is, heeft ze ook niet zo goed nagedacht over het feit dat haar geliefde Elliot McDonnel al twee jaar lang een vaste vriendin heeft…


    (Het is best humoristisch, vandaar dat ik een beetje op zoek was naar een 'spetterende of speelse titel'. Ben erg blij met de covers =D Mocht iemand in één keer een nieuwe ingeving hebben, dan mag je het natuurlijk altijd posten!)


    I wonder what it feels like to be a unicorn