Intro komt nog. Lets talk:)
[ topic verplaatst door een moderator ]
- Home
- Forum
- Praattopics
- Everything is possible at Ibiza~praattopic
Everything is possible at Ibiza~praattopic - Praattopics
-
4 aug 2013 - 0:354 aug 2013 - 1:03
AnoukXox schreef:
Dan gaat het toch niet goed? Ik geef ze die pasjes maar ik mag ze niet? Sorry maar dat vind ikecht belachelijk
Hoe gaan we dit oplossen? Dit moet afgelopen zijn.. Als we nou gewoon afspreken dat Mila en Chloe gewoon mee uitgaan, Jaylee hoeft niet aardig tegen ze te zijn of whatever, maar Mila en Jaylee worden wel overal bij betrokken zodat ze niet alleen achterblijven? Iedereen mee eens? Hopelijk ben jij[angel] er het ook mee eens? Je mag nog steeds boos op ze zijn ja? Maar zo houden we het tenminste wel meer als een groep.Baby, when I know you're only sorry when you got caught,
4 aug 2013 - 1:03Monticia schreef:
(...)
I thought, let's bring some happines in the dark times ;o
You dis a great job4 aug 2013 - 1:044 aug 2013 - 1:04AnoukXox schreef:
(...)
You dis a great job
Yay! Mission accomplished :]Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable
4 aug 2013 - 1:05Cairde schreef:
(...) Dan gaat het toch niet goed? Ik geef ze die pasjes maar ik mag ze niet? Sorry maar dat vind ikecht belachelijk
Daar ben ik het wel mee eens, want dat is nou niet heel realistisch. Maar als die twee nou zelf VIP-pasjes krijgen? Dan zijn ze nog wel bij de grote groep, maar niet echt buitengesloten.Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable
4 aug 2013 - 1:06Ik snap het hele pasjes verhaal niet, maar goed. Ze gaan straks toch gewoon allemaal samen naar de club?
(Ik probeer niet meer drama te creëren, ik volg het gewoon niet helemaal meer. Mijn personage heeft alleen nog in de sportschool gezeten)Bowties were never Cooler
4 aug 2013 - 1:07Monticia schreef:
(...)
Daar ben ik het wel mee eens, want dat is nou niet heel realistisch. Maar als die twee nou zelf VIP-pasjes krijgen? Dan zijn ze nog wel bij de grote groep, maar niet echt buitengesloten.
Ik vind het goed. Problem solved4 aug 2013 - 1:08KiliOfDurin schreef:
Jaylee heeft 12 V.I.P. pasjes waarvan 8 in gebruik zijn. Nu is dat kind boos omdat ik haar geen een geef en ze trek het haar te persoonlijk aan terwijl het om haar personage gaat. Nu ''mag'' ze me niet meer. Maar maak je niet druk ik mag dat kind ook niet.
Ik snap het hele pasjes verhaal niet, maar goed. Ze gaan straks toch gewoon allemaal samen naar de club?
(Ik probeer niet meer drama te creëren, ik volg het gewoon niet helemaal meer. Mijn personage heeft alleen nog in de sportschool gezeten)Baby, when I know you're only sorry when you got caught,
4 aug 2013 - 1:09Rustig. Ik zei geen drama. Maar bedankt voor de uitleg, al snap ik de hoeveelheid 12 niet, maar goed
Bowties were never Cooler
4 aug 2013 - 1:12KiliOfDurin schreef:
Ze gaan niet allemaal samen naar de club volgensmij? Aangezien niet iedereen elkaar kent?
Rustig. Ik zei geen drama. Maar bedankt voor de uitleg, al snap ik de hoeveelheid 12 niet, maar goedBaby, when I know you're only sorry when you got caught,
4 aug 2013 - 1:15Cairde schreef:
(...) Ze gaan niet allemaal samen naar de club volgensmij? Aangezien niet iedereen elkaar kent?
[daar kunnen we voor zorgen, dat is wel gezelliger.]4 aug 2013 - 1:16Maar het is een gezamelijke rpg, het doel is er een groep van te maken en er zijn 16 jongeren in het hotel... Niet boos ofzo bedoeld en misschien ben ik wel gewoon dom, maar ik snap dan niet waarom geen 16 pasjes.
Bowties were never Cooler
4 aug 2013 - 1:17Cairde schreef:
(...)Jaylee heeft 12 V.I.P. pasjes waarvan 8 in gebruik zijn. Nu is dat kind boos omdat ik haar geen een geef en ze trek het haar te persoonlijk aan terwijl het om haar personage gaat. Nu ''mag'' ze me niet meer. Maar maak je niet druk ik mag dat kind ook niet.
''Dat kind heet Kim ja? We Zouden het gezellig houden.4 aug 2013 - 1:18AnoukXox schreef:
Ik spreek geen mensen bij hun naam aan als ik ze niet ken.
(...)
''Dat kind heet Kim ja? We Zouden het gezellig houden.Baby, when I know you're only sorry when you got caught,
4 aug 2013 - 1:19KiliOfDurin schreef:
Maar het is een gezamelijke rpg, het doel is er een groep van te maken en er zijn 16 jongeren in het hotel... Niet boos ofzo bedoeld en misschien ben ik wel gewoon dom, maar ik snap dan niet waarom geen 16 pasjes.
Precies.dat dacht ik dus ook. Als we gewoon doen dat een paar mensen die al uitgaan de rest ontmoeten e n ze uitnodigen? Dan gaan we sowieso samen.