• Zie dit artikel: http://www.telegraaf.nl/prive/21778614/__Harry_Styles_onthult_bedpartners__.html

    Ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden.
    Het kan een stunt zijn om van zijn imago af te komen, maar misschien geloof ik het ook wel gewoon en is de pers gewoon ^$%@*&#$^ lullig dat ze zo'n stom beeld van die arme jongen hebben geschetst.

    Offtopic: aub geen haatreacties over 1D o.i.d. Ik merk dat de laatste tijd steeds vaker stom wordt gereageerd op dit soort topics. Als je ze stom vindt, reageer dan gewoon niet. Thanks :)


    SHABOOYA

    Ik had het al van iemand gehoord en ik schrik niet dat het er maar twee zijn geweest. De media geeft een heel verkeerd beeld van Harry. En 1 van de 2 is sowieso Louis. Larry Stylinson.. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Mooi getal, maar ik vind het zielig voro hem dat hij zo onderdruk gezet worden, als ze zeggen er neit over te willen praten dan is een nee een nee en niet een ja.
    Net als ze over relaties beginnen, laat hun lekker


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ik leef alleen voor Harry.. hij is mijn leven.. sorry maar is de waarheid.. zonder hem wil ik dood zijn

    Mullingford schreef:
    Ik had het al van iemand gehoord en ik schrik niet dat het er maar twee zijn geweest. De media geeft een heel verkeerd beeld van Harry. En 1 van de 2 is sowieso Louis. Larry Stylinson.. (:

    Can you not? Oh my God! Ik ga niet eens een goed geformuleerde zin hiervoor maken.

    OT: So? I don't care. In mijn school vind je meteen een handvol leerlingen die al met 4 tot 5 mensen naar bed zijn gegaan, als het er niet meer zijn. Ik vind het onnodig dat die gast daarvoor in de pers moet komen.


    Take me to wonderland

    HarryyStyles schreef:
    ik leef alleen voor Harry.. hij is mijn leven.. sorry maar is de waarheid.. zonder hem wil ik dood zijn


    Sorry, maar no comment.


    26 - 02 - '16

    HarryyStyles schreef:
    ik leef alleen voor Harry.. hij is mijn leven.. sorry maar is de waarheid.. zonder hem wil ik dood zijn


    Hahaha! Zoals hierboven: No comment.

    OT: dit topic is vreselijk gebumpt.
    En mij boeit het niet.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Hahaha! Zoals hierboven: No comment.

    OT: dit topic is vreselijk gebumpt.
    En mij boeit het niet.

    Oh, ik zie nu pas de datum. :p


    Take me to wonderland

    HarryyStyles schreef:
    ik leef alleen voor Harry.. hij is mijn leven.. sorry maar is de waarheid.. zonder hem wil ik dood zijn

    Omfg. Ahahahahahahaha


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zo zie je maar weer hoeveel invloed de media op ons mensen heeft. Er wordt zoveel invloed op mensen uitgewerkt dat de waarheid bijna niet eens meer wordt geloofd.


    "We accept the love we think we deserve."