• Zie dit artikel: http://www.telegraaf.nl/prive/21778614/__Harry_Styles_onthult_bedpartners__.html

    Ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden.
    Het kan een stunt zijn om van zijn imago af te komen, maar misschien geloof ik het ook wel gewoon en is de pers gewoon ^$%@*&#$^ lullig dat ze zo'n stom beeld van die arme jongen hebben geschetst.

    Offtopic: aub geen haatreacties over 1D o.i.d. Ik merk dat de laatste tijd steeds vaker stom wordt gereageerd op dit soort topics. Als je ze stom vindt, reageer dan gewoon niet. Thanks :)


    SHABOOYA

    Tja dat kan best wel waar zijn natuurlijk ja. Het klinkt me eerder weinig voor iemand van die leeftijd die duizenden meisjes zo kan krijgen, maar goed, waarom zou hij er over liegen?
    En 100 mensen, serieus, wie bedenkt dat nu weer? --'


    effort never betrays you

    Nou Harry, helemaal mooi toch? :Y)


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Nou Harry, helemaal mooi toch? :Y)


    Geen gif? xp


    -

    Ik voel me verrijkt met deze info. Gelukkig heeft Madara maar een bedpartner gehad en dat is Hashi!


    No growth of the heart is ever a waste

    Verwelken schreef:
    (...)

    Geen gif? xp

    Oh wow. Ik wist niet dat ik daar deze dagen serieus bekend om begon te staan? :'O


    ars moriendi

    Wauw. Interesting.(cat)


    Miep

    Ribery schreef:
    (...)
    Oh wow. Ik wist niet dat ik daar deze dagen serieus bekend om begon te staan? :'O



    Hahah, wel dus xp


    -

    Dat hele interview vond ik sowieso nogal irritant en onbeschoft, ze bleven maar pushen. Hier het complete stukje daarover, voor de mensen die nieuwsgierig zijn:

    GQ: Do you know how many people you've slept with?
    Harry: I know the number of people I've slept with, yes.
    GQ: What is that number?
    Harry: I'm definitly not telling you!
    GQ: Can you give me a rough, ballpark figure?
    Harry: No!
    GQ: Say "yes" or "no". Less than 100?
    Harry: No!
    GQ: So higher than 100?
    Harry: No, it's definitly less than 100...
    GQ: Lower than 50?
    Harry: Yes, lower than 50.
    GQ: Lower than 30?
    Harry: I'm not doing this! You're cornering me!
    GQ: Come on, you're a rockstar. OK, less than 10.
    Harry: Yes. Two people. I've only ever had sex with two people.
    GQ: I don't believe you.
    Harry: Well, that's my answer. Read from it what you will!

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 17:49 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    wat maakt het uit hoeveel hi er al heeft gehad ?

    Twee bedpartners geloof ik eerlijk gezegd niet, maar ik geloof ook niet dat het er zoveel zijn als wordt beweerd.
    Besides, Telegraaf heeft sowieso een hoop bullshit altijd.
    En is het jullie ook opgevallen dat Harry zegt mensen, en geen vrouwen/meisjes. My feels scream Larry Stylinson! :9~


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    Twee bedpartners geloof ik eerlijk gezegd niet, maar ik geloof ook niet dat het er zoveel zijn als wordt beweerd.
    Besides, Telegraaf heeft sowieso een hoop bullshit altijd.
    En is het jullie ook opgevallen dat Harry zegt mensen, en geen vrouwen/meisjes. My feels scream Larry Stylinson! :9~


    Ik vroeg me al af hoe lang het zou duren voordat iemand over Larry Stylinson zou beginnen.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Ik vroeg me al af hoe lang het zou duren voordat iemand over Larry Stylinson zou beginnen.


    Het vroeg er gewoon om, ik geloof er niet eens in. :')


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ik denk sws Caroline en misschien Taylor Swift .... (misschien wel Louis, wss niet but who cares)
    En wat boeit het, moet hij toch lekker zelf weten. Het heet niet voor niets een privé leven!!!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Genius schreef:
    Super interessant dit.


    26 - 02 - '16

    Ontzettend irritant dat mensen die het niet boeiend vinden tóch even kut moeten reageren hier. Erg jammer.

    Het boeit mij verder niet met hoeveel mensen hij het bed deelt. Ik las het bericht en was benieuwd wat de Q'ers hier er van vonden.


    SHABOOYA