Wiarda schreef:
(...)
Precies. Persoonlijk vind ik het al heel erg jammer dat hij de 50th heeft geschreven en daarom ook zoveel invloed heeft gehad op de (waarschijnlijk) laatste keer dat we Rose en Ten zien, want hoewel hij natuurlijk wel een aflevering in seizoen 2 geschreven heeft, was dat ook niet echt bepaald mijn favoriet (persoonlijk kwam het op mij een beetje over alsof Madame Pompadours hele leven opeens afhing van de Doctor, wat ergens ook wel zo was, maar het hele romantische gedoe eromheen vond ik belachelijk) en vind ik het gewoon een rot idee dat hij als laatste Rose heeft geschreven, want ik ben er vrijwel zeker van dat hij haar geen goed afscheid gaat geven en God, hem kennende zie ik hem haar ook nog wel een definitief einde geven, puur omdat het kan. En omdat ze, volgens hem, de Doctors 'clingy girlfriend' is. Die helemaal niet de hele wereld heeft gered of zo. Tssk.
Ahum. Lang verhaal kort, ik ben ook geen enorme Moffatfan en hoop eigenlijk dat Doctor Who hierna een schrijver krijgt die personages niet schrijft op zo'n tenenkrommende manier.
Ik ken hem ook alleen van Love Actually, maar hij schoot me zomaar tebinnen. Zou ook wel leuk zijn als de Doctor dan ein-de-lijk ginger zou worden. Ik vind dat hij dat inmiddels wel verdient heeft.
Ik was echt heel erg nieuwsgierig naar de 50th anniversary, maar inmiddels ben ik in ongeveer gelijke mate bang, zeker omdat Moffat nu inderdaad ook de ultieme macht krijgt over Ten en Rose. Dat hij hun stemmen moet schrijven is al eng genoeg, maar ik zie hem inderdaad ook nog wel wat rare dingen met hun verhaal doen. Hij heeft er in het verleden ook nooit problemen mee gehad om dingen helemaal om te gooien of er zijn eigen stempel op te drukken. Dat hoeft op zich geen probleem te zijn, maar het is wel een probleem dat ik nog nooit het idee heb gehad dat de veranderingen die hij maakte ook verbeteringen waren. ><
Maar goed, ik zal mijn best doen op het beste te blijven hopen en verder valt er niet veel te doen, behalve bidden dat hij het toch binnenkort zat wordt of een betere baan aangeboden krijgt. Of dat hij zijn eigen fouten inziet, maar gezien zijn houding tegenover zelfs de meest positieve kritiek, zou dat pas een echt wonder zijn. Ugh.
En ja, het wordt absoluut wel tijd voor een ginger Doctor. :'D Of misschien een zwarte man, als we al geen vrouw kunnen krijgen, al wordt het dan natuurlijk geen roodharige.
Emrys schreef:
Stiekem heel stiekem hou ik wel van Moffat.
Echt? Niet gemeen bedoeld, maar kan ik vragen waarom? Ik ben wel benieuwd naar een positieve kijk.
PercyWood schreef:
Can I just say dat ik eigenlijk Chris Rankin wel als de Doctor zou willen zien? Hij is én ginger én een geweldige acteur ^^
Dat heb ik ook al meerdere keren voorgesteld, dus ik ben voor. :'D
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan