• Want ik wil namelijk deze foto als mijn pasfoto.


    En zoals jullie vast al weten, kan je in je fotoboek alleen jpg uploaden. Ik heb van alles geprobeerd in de hoop een jpg foto te krijgen, zonder succes dus. Verder ben ik best een stranger als het om zulke dingens gaat. Dus weet iemand hoe ik dit kan doen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    -

    Met paint kun je dat al doen. Gewoon openen met paint en dan opslaan, en bij het opslaan kies je dan een ander uitgangspunt - jpg dus.

    Openen in Paint -> Opslaan als -> JPG


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Draculea schreef:
    Met paint kun je dat al doen. Gewoon openen met paint en dan opslaan, en bij het opslaan kies je dan een ander uitgangspunt - jpg dus.


    Thanks, ik ga proberen. (K)


    -

    Bij fotoflexer.com is dat ook mogelijk en dat is de site waar ik het altijd doe. Op paint ben ik dat niet gewend, namelijk.


    Some people are art and do art at the same time

    Father schreef:
    Openen in Paint -> Opslaan als -> JPG

    Thanks!

    OT: Hehe, finally!!

    Mag er een slotje hierop? Het is opgelost dus.


    -

    Moore schreef:
    Bij fotoflexer.com is dat ook mogelijk en dat is de site waar ik het altijd doe. Op paint ben ik dat niet gewend, namelijk.


    Ik zal het onthouden voor in het gevolg ;')


    -

    Verwelken schreef:
    (...)
    Thanks!

    OT: Hehe, finally!!

    Mag er een slotje hierop? Het is opgelost dus.

    Slotje aanvragen via een post is niet handig, dat zien ze niet altijd. Melden gaat sneller ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Slotje aanvragen via een post is niet handig, dat zien ze niet altijd. Melden gaat sneller ;p


    Haha. Ik heb het aangevraagd xp


    -

    Goed, ik geef toe dat ik bijna alles op het forum las en dat soort dingen wel zag en dus ook sloot. Maar ik ben dan ook levenloos ;p

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 23:58 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Goed, ik geef toe dat ik bijna alles op het forum las en dat soort dingen wel zag en dus ook sloot. Maar ik ben dan ook levenloos ;p


    Jammer dat je geen mod meer bent ;s


    -

    Verwelken schreef:
    (...)

    Jammer dat je geen mod meer bent ;s

    Vind ik ook. Ik had tenminste iets te doen als ik op school was. Er waren altijd wel meldingen of dingen die opgelost moesten worden en zo niet, keek ik gewoon door quizzen, stories en gedichten op dingen die niet mochten. Nu verveel ik me weer ;c

    Volgens mij deed ik 70-80% van de meldingen ;p

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 0:09 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Vind ik ook. Ik had tenminste iets te doen als ik op school was. Er waren altijd wel meldingen of dingen die opgelost moesten worden en zo niet, keek ik gewoon door quizzen, stories en gedichten op dingen die niet mochten. Nu verveel ik me weer ;c

    Volgens mij deed ik 70-80% van de meldingen ;p


    Ik vond dat je best een goede moderator was.
    I can't believe I just admit that. (bloos)


    -