• Aangezien er ook inmiddels een nieuwe kudoregel is ingesteld, zie je nog steeds mensen die die regel of andere regels overtreden in zijn/haar story. Als je dit toevallig tegenkomt, is het handig om bij de zijkant van de story een meldknop te hebben, bij de andere knoppen ''Geef Kudo'' ''Neem Abo'' ''Neem Bladwijzer'', etc. Je kunt topics melden, pb's, gastenboekberichten en reacties bij een creatie melden, dus ik snap niet waarom je dat niet kunt doen bij een story.


    Some people are art and do art at the same time

    Ben ik de enige die hier geen hol van snapt? :$


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zocht die laatst ook, omdat ik een heel raar verhaal tegenkwam. Ging iets over Justin Bieber op verschillende manieren vermoorden en het was heel beledigend geschreven. Niet dat ik fan van hem ben maar ik vond het toch erg ongepast. En ik zat op mijn mobiel dus zou ik hem later aangeven bij een moderator maar ben dus de titel vergeten. Een meld knop zou handig zijn.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Voor, voor, voor. Nu nog wachten op Rutger of Krull die het even wil fixen voor ons...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Papaoutai schreef:
    Ben ik de enige die hier geen hol van snapt? :$


    Via de meldknop kun je iets melden bij de mods als het bijvoorbeeld ongepast is of er een regel wordt overtreden. Er zijn al meldknoppen bij sommige dingen, zoals topics ("Meld dit topic", rechtsboven), maar bij stories zijn ze er nog niet. Dat wordt hier voorgesteld. ^^




    Amortensia schreef:
    Voor, voor, voor. Nu nog wachten op Rutger of Krull die het even wil fixen voor ons...


    Krull is admin, maar ze programmeert de site niet, voor zover ik weet, dus dit soort dingen kan ze niet. Dit is echt iets wat Rutger moet doen (:

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 14:26 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 aug 2013 - 15:27 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Amortensia schreef:
    Voor, voor, voor. Nu nog wachten op Rutger die het even wil fixen voor ons...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."