• Aangezien er ook inmiddels een nieuwe kudoregel is ingesteld, zie je nog steeds mensen die die regel of andere regels overtreden in zijn/haar story. Als je dit toevallig tegenkomt, is het handig om bij de zijkant van de story een meldknop te hebben, bij de andere knoppen ''Geef Kudo'' ''Neem Abo'' ''Neem Bladwijzer'', etc. Je kunt topics melden, pb's, gastenboekberichten en reacties bij een creatie melden, dus ik snap niet waarom je dat niet kunt doen bij een story.


    Some people are art and do art at the same time

    Voor! :]


    The truth may be orange!

    Voor!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hoorde al te komen, maar is er nog niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    JamesPotter schreef:
    Voor!


    26 - 02 - '16

    Zeker weten voor!


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”

    Voor.


    Bad decisions make good stories.

    Ja eigenlijk wel. Voor


    I'm a girl in the world

    Voor. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Agree, al ben ik nog niet echt een story tegen gekomen waar de kudo regel is overtreden... (het werpt dus wel z'n vruchten af yaaay)


    The Fairytale Happened

    Voor! Ik mis trouwens ook een meldknop bij gebruikers en reacties op topics.


    From these ashes, I will rise

    Ben zeker voor


    16 - 09 - '17

    ik vind dat ie overal zou moeten zitten waar mensen kunnen schrijven of plaatjes neer zetten.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Yoda schreef:
    Dat hoort er al een tijdje te komen. Net als bij gedichten, daar is er ook geen x'D Maar goed, ik ben dus voor.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Voor!


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Voor! Net zoals dat bij topics etc. is, hoort dat ook bij verhalen en gedichten te komen. Dat zou een heleboel gedoe besparen.


    Enjoy life