• GTST eindigde dit jaar met een plof. Tijdens het parachute springen , wou de parachute van 1 van de personages niet open. Inmiddels is bekend dat de personages Lorena Gonzales , Maxime Sanders , Rikki de Jong en Nuran Baydar de sprong overleefd hebben.

    Dan blijven er nog een paar namen over : Mike Brandt , Aysen Baydar , Nina Sanders en Noud Alberts.

    [Wie zou er neergestort zijn ? Ik denk zelf Mike. Wie denk jij ?/b]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Zou je het in een spoiler willen zetten als je dingen zegt?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    Zou je het in een spoiler willen zetten als je dingen zegt?


    Jij wist het toch allang ;) Dus waarom zou het in een spoiler moeten :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)

    Jij wist het toch allang ;) Dus waarom zou het in een spoiler moeten :S

    Voor andere mensen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    nerveus schreef:
    (...)

    Jij wist het toch allang ;) Dus waarom zou het in een spoiler moeten :S
    Serieus? Wat dacht je van de meerdere mensen die het niet hebben gezien? Donder lekker op aangezien je toch al hinderlijk deed.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 14:04 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Morticia schreef:
    (...)
    Voor andere mensen.


    Hmm ja owkee, ik had het wel in een spoiler gezet, maar als je dit topic opent kun je zulke dingen wel verwachten dat mensen het gaan neerzetten :$ Omdat het nu net bekend is natuurlijk


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)

    Hmm ja owkee, ik had het wel in een spoiler gezet, maar als je dit topic opent kun je zulke dingen wel verwachten dat mensen het gaan neerzetten :$ Omdat het nu net bekend is natuurlijk
    Waarvoor denk je dat er spoilers zijn gekomen(cat)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Serieus? Wat dacht je van de meerdere mensen die het niet hebben gezien? Donder lekker op aangezien je toch al hinderlijk deed.


    Wat een gekat weer (A)


    Ontopic: Op de app kon je zien dat Laura met die tang liep van Noud, wat denken jullie hiervan?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ^ Ik bekijk die app en filmpjes niet. En het is handiger als iedereen een spoiler in zo'n spoilerknoppie zet. Dat mensen het kijken, wil nog niet zeggen dat ze up to-date overal van zijn. Het is namelijk uitermate irritant als je zoiets opeens ziet verschijnen.

    But anyhoo, verder on-topic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.