• Ik zag vandaag op tv dat Justin Bieber alweer drugs zou moeten gebruikt hebben, oftewel het lag in de tourbus. Ik snap soms echt niet waar die fans enzo er zo kwaad om worden. Ik bedoel, duizend andere mensen gebruiken drugs en omdat Justin het gebruikt is het ineens een wereld ramp. Laat die jongen gewoon als je een echte fan bent, ik snap dat niemand wil dat hij de verkeerde kant op gaat, ook al gaat dat het al. Maar als hij het wil gebruiken dan moet hij dat toch lekker doen? Hij komt er vanzelf wel achter toch? Wat vinden jullie hier nou van?

    Hier was al een topic van, onder de subforum Media. :')
    Oftewel, klik.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik word nu een beetje moe van dit soort topics. Mij maakt 't echt niet uit of hij blowt of niet. Zijn keuze.


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    Ik word nu een beetje moe van dit soort topics. Mij maakt 't echt niet uit of hij blowt of niet. Zijn keuze.



    Hiermee ben ik het eens
    Elke ster heeft drugs.


    Queer zijn is gewoon alles

    Carlisle schreef:
    Laat hem nou een keer íéts te veel nemen, dat zou pas leuk zijn (:

    Vivere schreef:
    Ik word nu een beetje moe van dit soort topics. Mij maakt 't echt niet uit of hij blowt of niet. Zijn keuze.

    ach tuurlijk weer justin bieber


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Hij moet lekker zelf weten wat 'ie doet. Daarnaast is hij niet verantwoordelijk voor zijn fans, die hebben zelf ook gezond verstand gekregen (hoewel dit in de praktijk soms tegenvalt).


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mullingford schreef:
    Oh, hopelijk komt hier nu niet een discussie. :')

    Ik vind dat Justin zelf moet weten wat hij van zijn leven maakt.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Het was niet de bus waar hij in sliep/zat.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 15:36 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Carlisle schreef:
    Laat hem nou een keer íéts te veel nemen, dat zou pas leuk zijn (:


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Hij doet wel meer rare dingen, alhoewel, dit is niet eens meer raar. Tegenwoordig lijkt drugsgebruik haast normaal, heel veel mensen doen 't, dus waarom hij ook niet.


    26 - 02 - '16

    Naast dat hij superster is, duizenden fans heeft, een hoop cd's en prijzen op z'n naam is-ie nog steeds een jongetje van, wat zal het zijn, 20? Het sterrenleven is leuk, voor een tijdje, en dan moet je je er maar uit zien te werken zonder slecht in de media te komen. Justin heeft het slecht getroffen. Maar ik vind het nieuws van hij die op fans spuugt eigenlijk nog erger.


    Searching heavens for another earth

    Als het gewoon wiet is dan is het helemaal geen drama waard. Het enige wat me stoort is dat hij als tieneridool een voorbeeldfunctie heeft. Er zijn veel tieners die al van jonge leeftijd aan wiet kunnen geraken, en ik vind toch wel dat je dat soort dingen niet moet gebruiken voor een bepaalde leeftijd.


    effort never betrays you

    Carlisle schreef:
    Laat hem nou een keer íéts te veel nemen, dat zou pas leuk zijn (:


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Wiarda schreef:
    *sluipt topic in* het is maar wiet, daar ga je echt niet aan dood *sluipt topic uit*