In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'
Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.
RPG-regels:
Regels en gang van zaken binnen het huis:
Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.
Personages: (-/20 vrij)
De groepen:
Achter jullie personage zetten jullie direct je groep, in de kleur van die groep. (Die vind je hier onder.)
Het huis
Het praattopic
Het rollentopic [2]
Veel plezier!
Op vakantie:
-Pom
-MissCastle
Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.
Hallo peepz, ik ga op vakantie tot 12 augustus.
-Tijdssprongen worden unaniem gedaan.
-Links van nieuwe topics in mijn gastenboek, please.
-Besturen van mijn personages alleen waar nodig. (:
Hopelijk tot gauw! Xx
[ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 9:38 ]
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt