• Ja gewoon een romantische drama bijvoorbeeld.
    Over one direction, zonder dat je een standaard bromance of romance krijgt.

    Ben wel benieuwd haha :)
    x

    Ik schrijf geen One Direction fanfic, maar "romantisch drama" is waarschijnlijk wel zo'n beetje mijn genre. Ik krijg ideeën vaak tijdens het luisteren naar muziek, door het lezen van/kijken of luisteren naar andere verhalen of soms gewoon op heel willekeurige momenten. De meest ingewikkelde verhaallijnen verzin ik meestal vlak voordat ik in slaap val, wat behoorlijk vervelend is, omdat ik dan de keuze moet maken tussen opstaan of het risico lopen dat ik er de volgende ochtend niets meer van weet. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Films,plaatjes,dromen,liedjes etc.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Haha oke!

    Ik heb soms momenten dat ik letterlijk een inspiratie-overload heb. Ik hoef maar één voorwerp of woord te zien en ik kan zo een heel verhaal uit mijn duim zuigen.

    @Draculea haha gaaf!

    muziek is een grote inspiratie. en om 4 uur 's nachts wakker zijn..


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Draculea schreef:
    Ik heb soms momenten dat ik letterlijk een inspiratie-overload heb. Ik hoef maar één voorwerp of woord te zien en ik kan zo een heel verhaal uit mijn duim zuigen.


    Some people are art and do art at the same time

    liedjes en films


    -

    Ik heb vaak momenten waar ik inspiratie uit de gekste dingen haal. Inspiratie voor echte drama, meestal. Wanneer ik ergens loop of ergens iets eet of met iemand ben.


    Chaos is a ladder.

    Als ik 's avonds in bed lig, bedenk ik vaak hoe mijn verhaal verder gaat. Soms gaat het niet zo goed, soms heb ik opeens wat meer inspiratie.