• [ bericht aangepast op 3 nov 2020 - 22:06 ]

    Mijn vader. Ik heb er niet perse heel veel mee, maar ouwe rockers in actie zijn altijd gaaf :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Yup.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sinistre schreef:
    Mijn vader. Ik heb er niet perse heel veel mee, maar ouwe rockers in actie zijn altijd gaaf :Y)

    Lang leve vaders. Ik ken zowat alle goede bands via hem haha. Maar inderdaad, het is altijd leuk om ze live te zien spelen!

    Draculea schreef:
    (...)
    Lang leve vaders. Ik ken zowat alle goede bands via hem haha. Maar inderdaad, het is altijd leuk om ze live te zien spelen!


    Mijn vader heeft een vrij excentrieke muziek smaak, ik ben blij dat ik daarmee opgegroeid ben.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 12:22 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Mijn moeder is helemaal fan van ze hahah maar daardoor ken ik ook een aantal nummers.


    As travars

    Ik ken alleen het nummer going to the run van ze.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Radar Love vind ik een leuk nummer [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jup mijn pa. Die dwingt me om mee te gaan, ze spelen hier gratis in de buurt binnenkort.


    To infinity and beyond •

    Oeh, mijn drummende broertje heeft vorig jaar een workshop gewonnen met de drummer van die band. Mijn moeder was door het dolle heen, lol.


    ars moriendi

    Ik ken ze niet


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Tits 'n Asssssss.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sinistre schreef:
    Mijn vader. Ik heb er niet perse heel veel mee, maar ouwe rockers in actie zijn altijd gaaf :Y)


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”

    Zaterdag waren ze ook op de zwarte cross en ik heb ze even gehoord, maar de sfeer bij t andere podia was leuker en toen zijn we daarheen verkast.. Ook omdat we echt 0 liedjes kende..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb ze gezien op Zwarte Cross en ben losgegaan, haha. Ik ken ze echt al lang en vind ze ook tof.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hengelo, moest ff aan dat liedje denken. Hengelooo hengelo o o :3
    Oke nee, maar ik ken ze..
    Mn zusje moest een musical doen en toen moesten ze een optreden nadoen :3


    they come, they go