• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

    Het jaar is als een speer voorbij gegaan, er zijn verschillende dingen gebeurt in dit korte jaar. Van ruzies tot gevechten, van moorden tot normale schooldagen. De broer van Serpen is onder andere op komen dagen, dit leverde enorm veel heisa op, maar uiteindelijk zijn de meeste er goed uit gekomen. De zomervakantie is voorbij en er staat een nieuw jaar op Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry voor de deur.
    Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt.
    Dit jaar zal niets of niemand Serpen nog tegen kunnen houden tenzij... het is aan jullie om er voor te zorgen of de school blijft bestaan zoals deze nu is of dat deze ten onder gaat in vlammen en Serpen Acelin Parsel de macht over neemt.

    Gryffindor
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    Girl
    - Story54321
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Hylla
    - Alexis "Ali" Ariana Elise Forbs • Lizor
    - Caitlin McAllister • Aeternum
    - Liv Iero • xJustMeself
    Boys
    - Pete Stephen Johnson • Roww
    - Darren Colin Tyson • Malfoyes
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Wachter/Aanvoerder: Rickena “Ricky” Melonee Harrison • Rider
    - Zoeker: Hazel Lycan Delikov • xLithium
    - Jager: Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    - Jager: Matt Bryan Johnson • Roww
    Jager: Katherine Leah Themwell • Europe
    - Drijver: Jay Amelia Campbell • SeaWaves
    - Drijver: Crake Evan Blake Mullingford • Chilaw

    Slytherin
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nahuel Dississay Vafer/Valler • Malfoyes
    Girl
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls
    - Crave
    - Maeve Carther • Aeternum
    - Amelia 'Amy' McAllister • Macabre
    - Felice Lily Scabior • Macabre
    May Ophelia Beaton • Macabre
    - Evelyn 'Eve' Campbell • Crave
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre
    - Alicia Malfoy • TheseWords
    - Caisheen Lainese Mullingford • Chilaw
    Boys
    - Serpen Acelin Parsel • Lizor
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Aiden Kyle Mitchell • Europe
    - SeaWaves
    - Adam James Black • Roww
    - Samuel Tobias Snape • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Drijver: Noah Melchior Castellan • Hylla
    - Drijver: WillNotLearn
    - Jager: Samantha Alysse Mitchell • Europe
    - Jager/Aanvoerster: Jade Narcissa Emily Malfoy • Malfoyes
    - Jager: Candy Ruthx • JustMeself
    - Wachter: Nathaniël Jake Mitchell • Europe

    Ravenclaw
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nikolai Leonid Jankowski • diAngelo
    Girl
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Eleanor Troyes • Aeternum
    - Mabel Aurora Winter • Roww
    - Robin Lio Tirgris • Robind19
    Boys
    - Crave
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    -Jager: Gwendolyn Catherine Heathrow • SeaWaves
    - Jager: Isis Virginia Lupin • Go
    - Jager: Thérésa Charlene Danique Wellingfield • Europe
    - Zoeker/aanvoerder: Jake Daniël Jackson • Roww
    - Drijver: Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Drijver: Nick Devoné • TheseWords
    - Wachter: Alyssa Yune Chang • Malfoyes


    Hufflepuf
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Teamin Jace Sangue • Roww
    Girl
    - Laurene Ann Evans • Macabre
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Audrey Leagh • Aeternum
    - Chloë Longbottom • JustLovegood
    Boys
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Aanvoerder/zoeker: Aurora Belle Parrisch • Lizor
    - Jager: Teamin Jace Sangue • Roww
    - Jager: Jacob 'Jack' Cowen Potter • JamesPotter
    - Jager: Joshua 'Josh' Tavin Potter • JJamesPotter
    - Drijver: Laurene Ann Evans • Macabre
    - Drijver: Aishlinn Marléne Davis • Europe
    - Wachter: Axel Ash Blaze • xLithium

    Schoolhoofd
    - Caleb Sean Parsel • Lizor

    Leraren – voor elk vak één
    - Verweer tegen de zwarte kunsten/Afdelingshoofd Slytherin: Rick Angster • Martenvilijn
    - Verzorging van Fabeldieren: Nix reno Lyra • Phoenix
    - Toverdranken/afdelingshoofd Ravenclaw: Daniël Marc Jones • Roww

    - Waarzeggerij: Raven Demi Tomson • Roww


    Volgers van Serpen - dit houdt in dat je hem 'aanbid' en hem meehelpt met zijn plannen uitvoeren
    - Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Felice Lily Billington • Macabre
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Nathaniël Jake Mitchell • Europe
    - Aiden Kyle Mitchell • Europe
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre


    Invullen:
    Naam
    Voornaam en achternaam eventueel tussennaam/namen
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje'
    Leerjaar(als leerling)
    Rol
    Afdeling(als leerling)
    Beste vakken

    Leeftijd
    Uiterlijk

    Haarkleur, haarlengte, haarstructuur, oogkleur, vorm van lippen, vorm van neus, lichaamsbouw, kledingstijl, tatoeages, piercings, lengte, onzekerheden.
    Innerlijk
    Vier à vijf goede en slechte punten kan je hierin verwerken. Hiermee voorkom je dat je perfecte en onorignele personages krijgt.
    Geschiedenis
    Familie, vrienden, belangrijke gebeurtenissen die er in het verleden zijn gebeurt, geboortedatum, geboorteplaats, goede jeugd/slechte jeugd, heeft de geschiedenis gevolgen op de toekomst enz.
    Extra
    Hierbij kan je denken aan hobby’s, dingen die betekenis hebben voor je personage en je kan misschien als notitie van jezelf erbij schrijven hoe de persoon eventueel gaat veranderen in het verloop van het RPG.


    Regels:
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 5 à 6 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    - 16+ is toegestaan
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Er zit geen limiet op het aantal personages dat je mag hebben, maar probeer het bestuurbaar te houden
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door mij
    -Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Praattopic 1.
    Praattopic 2.
    Rollenstory
    Rollentopic
    Topic 1.
    Topic 2.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 21:36 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Hihi yay ^^


    I love Aurora ik ga mijn Hufflepuff girl best friends laten zijn met Aurora

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 17:38 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    @ lizor; but ofc! hihi is er nog ergens een.zoeker of is er een proff. zwarte kunsten?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    SweetCheeks schreef:
    (...)

    I love Aurora

    Aww thanks! :'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Je hebt een typfoutje gemaakt bij Nahuel, Valler (;


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Chilaw schreef:
    @ lizor; but ofc! hihi is er nog ergens een.zoeker of is er een proff. zwarte kunsten?

    Nope allebei zijn er niet meer, van het zwerkbalteam hebben we alleen nog maar dit:
    Ravenclaw
    1 wachter

    Hufflepuf
    1 wachter

    Alley schreef:
    Je hebt een typfoutje gemaakt bij Nahuel, Valler (;

    Oeps sorry, aangepast (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb een vraagje voor we het RPG beginnen, wat hebben jullie liever:
    Dat ik het rollentopic helemaal sluit en er dus gewoon geen rollen meer bijgemaakt kunnen worden of dat dat nog wel kan?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Ik heb een vraagje voor we het RPG beginnen, wat hebben jullie liever:
    Dat ik het rollentopic helemaal sluit en er dus gewoon geen rollen meer bijgemaakt kunnen worden of dat dat nog wel kan?


    Misschien komt iemand midden in de RPG nog op het idee van 'Hey misschien kan ik familie van ... zijn als hij/zij het ermee eens is'. (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    SweetCheeks schreef:
    (...)

    Misschien komt iemand midden in de RPG nog op het idee van 'Hey misschien kan ik familie van ... zijn als hij/zij het ermee eens is'. (:

    Ja klopt, maar vorige keer had iedereen oneindig veel rollen waarvan de helft niet eens gebruikt werd haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:

    Ik heb een vraagje voor we het RPG beginnen, wat hebben jullie liever:
    Dat ik het rollentopic helemaal sluit en er dus gewoon geen rollen meer bijgemaakt kunnen worden of dat dat nog wel kan?



    SweetCheeks schreef:

    Misschien komt iemand midden in de RPG nog op het idee van 'Hey misschien kan ik familie van ... zijn als hij/zij het ermee eens is' (:

    This.


    That is a perfect copy of reality.

    Naam
    Nick Devoné
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje'
    Volbloed
    Leerjaar(als leerling)
    7
    Rol
    Leerling + drijver
    Afdeling(als leerling)'
    Ravenclaw
    Beste vakken
    Toverdranken en Verweer tegen de Zwarte Kunsten
    Leeftijd
    18
    Uiterlijk


    Nick heeft donkerbruin haar dat altijd goed in model zit. Hier hoeft hij echter niet veel voor te doen; één simpele toverspreuk en klaar. Nick's ogen zijn zeeblauw, iets wat je eigenlijk niet zou verwachten maar waar hij wel erg trots op is. Tevens is Nick erg trotst op de vorm van zijn lippen, die namelijk iets dikker zijn dan normaal. Zijn neus vind Nick iets aan de grote kant, waardoor dit zijn neus tot één van de weinige onzekerheden die hij heeft maakt. Doordat Nick erg veel sport, heeft hij een gespierd, gezond ogend lichaam. Hij heeft een normale lengte van 1.80 en is niet dik, maar ook zeker niet te dun. Doordat hij zoveel sport heeft hij tevens een sixpack, iets waar hij trots op is omdat vooral meiden dit meestal wel leuk vinden. Tijdens schooluren zul je Nick altijd in zijn schooluniform zien, maar in zijn vrije tijd draagt hij heel veel verschillende dingen. Van gewoon een simpel shirt of een trui tot redelijk nette blouse.
    Innerlijk
    Nick is een hele aardige, sportieve jongen. Hij kan met bijna iedereen uit Hufflepuff, Gryffindor en Ravenclaw wel goed opschieten en heeft ook redelijk wat vrienden in alledrie de afdelingen. Echter heeft hij een hekel aan Slytherin en bijna iedereen die daarbij hoort. Het is niet dat hij echt lelijk tegen één van hun zou doen, hij is eerder van het negeren, tenzij iemand uit Slytherin iemand uit zijn zwerkbalteam of één van zijn vrienden irriteert of in de weg zit. Dan is er ineens helemaal niks meer over van de meestal zo lieve Nick en wil je het liefste niet in zijn buurt zijn. Doordat hij zo sportief is en tevens in het Zwerkbalteam zit, zul je hem heel vaak samen met mensen uit zijn zwerkbalteam en/of op het zwerkbalveld tegenkomen, maar tevens kan hij zich ook heel goed in zijn eentje vermaken. Zoals de afdeling waarin hij zit tevens al zegt, is hij ook redelijk slim en goed in leren.
    Extra
    Nick is drijver van het Ravenclaw Quidditch team, iets waar hij zelf erg trots op is.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 11:02 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lizor schreef:
    (...)
    Ja klopt, maar vorige keer had iedereen oneindig veel rollen waarvan de helft niet eens gebruikt werd haha.

    Dat is ook waar, maar zie hoe de rollen toen werden ingevuld, en hoe uitgebreid ze nu zijn, ik denk niet dat als iemand een rol van 1100 woorden heeft gemaakt, die dan nooit gaat gebruiken (:


    That is a perfect copy of reality.

    Paradises schreef:
    (...)
    Dat is ook waar, maar zie hoe de rollen toen werden ingevuld, en hoe uitgebreid ze nu zijn, ik denk niet dat als iemand een rol van 1100 woorden heeft gemaakt, die dan nooit gaat gebruiken (:

    Dat is waar er is een heel verschil. Ik denk dat het rollentopic gewoon open hou dan en als iemand heel veel van die korte rolletjes gaat maken kan ik er altijd nog een stop op zetten (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Dat is waar er is een heel verschil. Ik denk dat het rollentopic gewoon open hou dan en als iemand heel veel van die korte rolletjes gaat maken kan ik er altijd nog een stop op zetten (:


    Good idea, haha.


    That is a perfect copy of reality.

    Wat houd het in als je een wachter wordt?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Paradises schreef:
    (...)

    Good idea, haha.

    Nu moeten alleen die laatste twee wachters ingevuld worden. Ik wil beginnen! Haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.