• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

    Het jaar is als een speer voorbij gegaan, er zijn verschillende dingen gebeurt in dit korte jaar. Van ruzies tot gevechten, van moorden tot normale schooldagen. De broer van Serpen is onder andere op komen dagen, dit leverde enorm veel heisa op, maar uiteindelijk zijn de meeste er goed uit gekomen. De zomervakantie is voorbij en er staat een nieuw jaar op Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry voor de deur.
    Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt.
    Dit jaar zal niets of niemand Serpen nog tegen kunnen houden tenzij... het is aan jullie om er voor te zorgen of de school blijft bestaan zoals deze nu is of dat deze ten onder gaat in vlammen en Serpen Acelin Parsel de macht over neemt.

    Gryffindor
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    Girl
    - Story54321
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Hylla
    - Alexis "Ali" Ariana Elise Forbs • Lizor
    - Caitlin McAllister • Aeternum
    - Liv Iero • xJustMeself
    Boys
    - Pete Stephen Johnson • Roww
    - Darren Colin Tyson • Malfoyes
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Wachter/Aanvoerder: Rickena “Ricky” Melonee Harrison • Rider
    - Zoeker: Hazel Lycan Delikov • xLithium
    - Jager: Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    - Jager: Matt Bryan Johnson • Roww
    Jager: Katherine Leah Themwell • Europe
    - Drijver: Jay Amelia Campbell • SeaWaves
    - Drijver: Crake Evan Blake Mullingford • Chilaw

    Slytherin
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nahuel Dississay Vafer/Valler • Malfoyes
    Girl
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls
    - Crave
    - Maeve Carther • Aeternum
    - Amelia 'Amy' McAllister • Macabre
    - Felice Lily Scabior • Macabre
    May Ophelia Beaton • Macabre
    - Evelyn 'Eve' Campbell • Crave
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre
    - Alicia Malfoy • TheseWords
    - Caisheen Lainese Mullingford • Chilaw
    Boys
    - Serpen Acelin Parsel • Lizor
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Aiden Kyle Mitchell • Europe
    - SeaWaves
    - Adam James Black • Roww
    - Samuel Tobias Snape • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Drijver: Noah Melchior Castellan • Hylla
    - Drijver: WillNotLearn
    - Jager: Samantha Alysse Mitchell • Europe
    - Jager/Aanvoerster: Jade Narcissa Emily Malfoy • Malfoyes
    - Jager: Candy Ruthx • JustMeself
    - Wachter: Nathaniël Jake Mitchell • Europe

    Ravenclaw
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nikolai Leonid Jankowski • diAngelo
    Girl
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Eleanor Troyes • Aeternum
    - Mabel Aurora Winter • Roww
    - Robin Lio Tirgris • Robind19
    Boys
    - Crave
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    -Jager: Gwendolyn Catherine Heathrow • SeaWaves
    - Jager: Isis Virginia Lupin • Go
    - Jager: Thérésa Charlene Danique Wellingfield • Europe
    - Zoeker/aanvoerder: Jake Daniël Jackson • Roww
    - Drijver: Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Drijver: Nick Devoné • TheseWords
    - Wachter: Alyssa Yune Chang • Malfoyes


    Hufflepuf
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Teamin Jace Sangue • Roww
    Girl
    - Laurene Ann Evans • Macabre
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Audrey Leagh • Aeternum
    - Chloë Longbottom • JustLovegood
    Boys
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Aanvoerder/zoeker: Aurora Belle Parrisch • Lizor
    - Jager: Teamin Jace Sangue • Roww
    - Jager: Jacob 'Jack' Cowen Potter • JamesPotter
    - Jager: Joshua 'Josh' Tavin Potter • JJamesPotter
    - Drijver: Laurene Ann Evans • Macabre
    - Drijver: Aishlinn Marléne Davis • Europe
    - Wachter: Axel Ash Blaze • xLithium

    Schoolhoofd
    - Caleb Sean Parsel • Lizor

    Leraren – voor elk vak één
    - Verweer tegen de zwarte kunsten/Afdelingshoofd Slytherin: Rick Angster • Martenvilijn
    - Verzorging van Fabeldieren: Nix reno Lyra • Phoenix
    - Toverdranken/afdelingshoofd Ravenclaw: Daniël Marc Jones • Roww

    - Waarzeggerij: Raven Demi Tomson • Roww


    Volgers van Serpen - dit houdt in dat je hem 'aanbid' en hem meehelpt met zijn plannen uitvoeren
    - Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Felice Lily Billington • Macabre
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Nathaniël Jake Mitchell • Europe
    - Aiden Kyle Mitchell • Europe
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre


    Invullen:
    Naam
    Voornaam en achternaam eventueel tussennaam/namen
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje'
    Leerjaar(als leerling)
    Rol
    Afdeling(als leerling)
    Beste vakken

    Leeftijd
    Uiterlijk

    Haarkleur, haarlengte, haarstructuur, oogkleur, vorm van lippen, vorm van neus, lichaamsbouw, kledingstijl, tatoeages, piercings, lengte, onzekerheden.
    Innerlijk
    Vier à vijf goede en slechte punten kan je hierin verwerken. Hiermee voorkom je dat je perfecte en onorignele personages krijgt.
    Geschiedenis
    Familie, vrienden, belangrijke gebeurtenissen die er in het verleden zijn gebeurt, geboortedatum, geboorteplaats, goede jeugd/slechte jeugd, heeft de geschiedenis gevolgen op de toekomst enz.
    Extra
    Hierbij kan je denken aan hobby’s, dingen die betekenis hebben voor je personage en je kan misschien als notitie van jezelf erbij schrijven hoe de persoon eventueel gaat veranderen in het verloop van het RPG.


    Regels:
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 5 à 6 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    - 16+ is toegestaan
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Er zit geen limiet op het aantal personages dat je mag hebben, maar probeer het bestuurbaar te houden
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door mij
    -Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Praattopic 1.
    Praattopic 2.
    Rollenstory
    Rollentopic
    Topic 1.
    Topic 2.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 21:36 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    jajajajaja


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lizor schreef:
    (...)
    Jackieee :9~

    It's captain, miss.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    xJustmeself.simpsite.nl

    Dit is Candy Ruth een meisje van 16 jaar. Dat ze een heks was , was voor haar een verrassing , puur omdat ze een modderbloedje is, haar ouders waren dus ook erg verrast. Candy zit nu in het laaste jaar van zwadderig, dit kwam niet als een verrassing voor haar puur omdat haar karakter nogal duister kan zijn. Candy is een leerling en ook nog eens een jager, waar ze echt van geniet. Candy houd van bijna alle vakkenb, maar vooral van toverdranken , waar ze ook echt in uitblinkt. Candy is 16 jaar en nog al opvallend, zo is haar haarkleur fel blauw geverfd , haar haar krult altijd in een gelijke vorm naar beneden en komt tot over haar scouderbladen. Candy is slank gebouwd, hierdoor kan ze soms wel wat uitdagendere kleding aan hebben, Candy heeft een piercing in haar tong.Het innerlijk van Candy is erg afwisselend, dit ligt puur aan het feit of ze je wel of niet mag. Candy ' s goeie punten zijn dat ze erg vergevingsgezind is , erg oplettend netjes en een echte strever, ook is ze erg sportief. Haar wat negatievere punten zijn dat ze niet snel mensen vertrouwd, ze is sluw en je kan haar niet goed voorspellen of pijlen. Candy's vader is alcolist en haar moeder is overleden, hierdoor is Candy erg ontspoort geweest. Candy is geboren in Amerika en heeft daarom ook een accentje



    xjustmeself.simpsite.nl

    Liv Iero

    Meet Liv, een vrolijke meid van 16 jaar. Liv is een halfbloedje en is een leerling bij griffendoor, stiekem had ze dit ook gehoopt. Liv wilt altijd het beste uit zichzelf halen en is het beste in verwering tegen de zwarte kunsten. Haar haar is blond en komt net tot aan haar schrouders, ze is smal gebouwd maar schept niet graag op over haar lichaam, althans, ze is wel erg ijdel. Liv haar kledingstyle is erg makkelijk, denk daarbij aan een simpele skinnyjeans en een topje, Liv is erg klein 1.48 om precies te zijn, hierdoor is ze erg onzeker , maar zou dit nooit toe geven. Liv is vrij sociaal, lief en vrolijk maar kan ook een echte bitch zijn en is ook niet vies van een beetje wraak, ook houd ze al haar gevoelens voor zich en zou ook nooit toegeven dat het niet goed met haar gaat. Liv is geboren op 23 oktober 1996 en heeft een vrij normale rustige jeugd gehad

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 22:28 ]

    Ik kan een van mijn jongens twins of klassenoudste laten worden, of wachter ofz?


    That is a perfect copy of reality.

    xJustMeself schreef:
    (...)

    Naam
    Liv Iero
    [bhalfbloedje'
    Leerjaar(als leerling)~ derde jaars
    Rol ~leerling
    Afdeling(als leerling)~griffendoor
    Beste vakken[/b]~verwering tegen de zwarte kunsten
    Leeftijd~16
    Uiterlijk

    Haarkleur, haarlengte, haarstructuur, oogkleur, vorm van lippen, vorm van neus, lichaamsbouw, kledingstijl, tatoeages, piercings, lengte, onzekerheden.~zie foto xjustmeself.simpsite,nl
    Innerlijk
    Vier à vijf goede en slechte punten kan je hierin verwerken. Hiermee voorkom je dat je perfecte en onorignele personages krijgt. Goeie punten: sociaal, lief, , vrolijk , sportief Negatieve: ijdel, is nogal goed in wraak, kan een bitch zijn , houd gevoelens voor zich
    Geschiedenis
    Familie, vrienden, belangrijke gebeurtenissen die er in het verleden zijn gebeurt, geboortedatum, geboorteplaats, goede jeugd/slechte jeugd, heeft de geschiedenis gevolgen op de toekomst enz.~ zie xjustmeself.simpsite.nl (geboorte datum 23 oktober 1996, goede jeugd, geschiedenis heeft geen gevolgen op de toekomst, )
    Extra
    Hierbij kan je denken aan hobby’s, dingen die betekenis hebben voor je personage en je kan misschien als notitie van jezelf erbij schrijven hoe de persoon eventueel gaat veranderen in het verloop van het RPG. ~ zie xjustmeself.simpsite.nl

    Jezus, neem de moeite en vul die rol normaal in. Thank you.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 22:11 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    It's captain, miss.

    Tss. Ik mag hem Jackiee noemen, want ik ben awesome :Y)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Paradises schreef:
    Ik kan een van mijn jongens twins of klassenoudste laten worden, of wachter ofz?

    Graag :'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Macabre schreef:
    (...)
    Jezus, neem de moeite en vul die rol normaal in. Thank you.

    Easy sweetheart (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 22:14 ]

    xJustMeself schreef:
    (...)

    Ik ben nog bezig met alles uit te zoeken op deze site, dus easyy

    xJustMeself schreef:
    (...)

    Jeez effe relaxen ja, ik weet nog niet eens hoe alles hier werkt dus doe rustig

    Ik ben zo zen als de paus. :') Ik zeg het alleen maar. En zie je hier iemand links plaatsen naar een eigen site voor hun personages? Nope, ik niet.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    xJustMeself schreef:
    xJustMeself schreef:
    (...)

    Ik ben nog bezig met alles uit te zoeken op deze site, dus easyy

    Take your time (:

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 22:16 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Macabre schreef:
    (...)
    Ik ben zo zen als de paus. :') Ik zeg het alleen maar. En zie je hier iemand links plaatsen naar een eigen site voor hun personages? Nope, ik niet.


    Nou bij deze ik doe et ;)

    Oké, ik maak Nathaniël een wachter (:


    That is a perfect copy of reality.

    Paradises schreef:
    Oké, ik maak Nathaniël een wachter (:

    Yay :'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.