• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

    Het jaar is als een speer voorbij gegaan, er zijn verschillende dingen gebeurt in dit korte jaar. Van ruzies tot gevechten, van moorden tot normale schooldagen. De broer van Serpen is onder andere op komen dagen, dit leverde enorm veel heisa op, maar uiteindelijk zijn de meeste er goed uit gekomen. De zomervakantie is voorbij en er staat een nieuw jaar op Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry voor de deur.
    Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt.
    Dit jaar zal niets of niemand Serpen nog tegen kunnen houden tenzij... het is aan jullie om er voor te zorgen of de school blijft bestaan zoals deze nu is of dat deze ten onder gaat in vlammen en Serpen Acelin Parsel de macht over neemt.

    Gryffindor
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    Girl
    - Story54321
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Hylla
    - Alexis "Ali" Ariana Elise Forbs • Lizor
    - Caitlin McAllister • Aeternum
    - Liv Iero • xJustMeself
    Boys
    - Pete Stephen Johnson • Roww
    - Darren Colin Tyson • Malfoyes
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Wachter/Aanvoerder: Rickena “Ricky” Melonee Harrison • Rider
    - Zoeker: Hazel Lycan Delikov • xLithium
    - Jager: Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    - Jager: Matt Bryan Johnson • Roww
    Jager: Katherine Leah Themwell • Europe
    - Drijver: Jay Amelia Campbell • SeaWaves
    - Drijver: Crake Evan Blake Mullingford • Chilaw

    Slytherin
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nahuel Dississay Vafer/Valler • Malfoyes
    Girl
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls
    - Crave
    - Maeve Carther • Aeternum
    - Amelia 'Amy' McAllister • Macabre
    - Felice Lily Scabior • Macabre
    May Ophelia Beaton • Macabre
    - Evelyn 'Eve' Campbell • Crave
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre
    - Alicia Malfoy • TheseWords
    - Caisheen Lainese Mullingford • Chilaw
    Boys
    - Serpen Acelin Parsel • Lizor
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Aiden Kyle Mitchell • Europe
    - SeaWaves
    - Adam James Black • Roww
    - Samuel Tobias Snape • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Drijver: Noah Melchior Castellan • Hylla
    - Drijver: WillNotLearn
    - Jager: Samantha Alysse Mitchell • Europe
    - Jager/Aanvoerster: Jade Narcissa Emily Malfoy • Malfoyes
    - Jager: Candy Ruthx • JustMeself
    - Wachter: Nathaniël Jake Mitchell • Europe

    Ravenclaw
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nikolai Leonid Jankowski • diAngelo
    Girl
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Eleanor Troyes • Aeternum
    - Mabel Aurora Winter • Roww
    - Robin Lio Tirgris • Robind19
    Boys
    - Crave
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    -Jager: Gwendolyn Catherine Heathrow • SeaWaves
    - Jager: Isis Virginia Lupin • Go
    - Jager: Thérésa Charlene Danique Wellingfield • Europe
    - Zoeker/aanvoerder: Jake Daniël Jackson • Roww
    - Drijver: Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Drijver: Nick Devoné • TheseWords
    - Wachter: Alyssa Yune Chang • Malfoyes


    Hufflepuf
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Teamin Jace Sangue • Roww
    Girl
    - Laurene Ann Evans • Macabre
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Audrey Leagh • Aeternum
    - Chloë Longbottom • JustLovegood
    Boys
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Aanvoerder/zoeker: Aurora Belle Parrisch • Lizor
    - Jager: Teamin Jace Sangue • Roww
    - Jager: Jacob 'Jack' Cowen Potter • JamesPotter
    - Jager: Joshua 'Josh' Tavin Potter • JJamesPotter
    - Drijver: Laurene Ann Evans • Macabre
    - Drijver: Aishlinn Marléne Davis • Europe
    - Wachter: Axel Ash Blaze • xLithium

    Schoolhoofd
    - Caleb Sean Parsel • Lizor

    Leraren – voor elk vak één
    - Verweer tegen de zwarte kunsten/Afdelingshoofd Slytherin: Rick Angster • Martenvilijn
    - Verzorging van Fabeldieren: Nix reno Lyra • Phoenix
    - Toverdranken/afdelingshoofd Ravenclaw: Daniël Marc Jones • Roww

    - Waarzeggerij: Raven Demi Tomson • Roww


    Volgers van Serpen - dit houdt in dat je hem 'aanbid' en hem meehelpt met zijn plannen uitvoeren
    - Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Felice Lily Billington • Macabre
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Nathaniël Jake Mitchell • Europe
    - Aiden Kyle Mitchell • Europe
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre


    Invullen:
    Naam
    Voornaam en achternaam eventueel tussennaam/namen
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje'
    Leerjaar(als leerling)
    Rol
    Afdeling(als leerling)
    Beste vakken

    Leeftijd
    Uiterlijk

    Haarkleur, haarlengte, haarstructuur, oogkleur, vorm van lippen, vorm van neus, lichaamsbouw, kledingstijl, tatoeages, piercings, lengte, onzekerheden.
    Innerlijk
    Vier à vijf goede en slechte punten kan je hierin verwerken. Hiermee voorkom je dat je perfecte en onorignele personages krijgt.
    Geschiedenis
    Familie, vrienden, belangrijke gebeurtenissen die er in het verleden zijn gebeurt, geboortedatum, geboorteplaats, goede jeugd/slechte jeugd, heeft de geschiedenis gevolgen op de toekomst enz.
    Extra
    Hierbij kan je denken aan hobby’s, dingen die betekenis hebben voor je personage en je kan misschien als notitie van jezelf erbij schrijven hoe de persoon eventueel gaat veranderen in het verloop van het RPG.


    Regels:
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 5 à 6 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    - 16+ is toegestaan
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Er zit geen limiet op het aantal personages dat je mag hebben, maar probeer het bestuurbaar te houden
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door mij
    -Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Praattopic 1.
    Praattopic 2.
    Rollenstory
    Rollentopic
    Topic 1.
    Topic 2.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 21:36 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik kom trouwens 12 aug terug, en als er dan nog geen leraar bezweringen is wil ik die wel (Y:


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik doe nu enkel nog een leraar Devination ^^
    Vind ik grappig x'D
    Word wel een vrouw d:
    Er zijn al genoeg mannen nu x'D
    Maar wat me opviel.. tijdens Harry Potter waren er ook maar twee vrouwlijke leraren x')
    Als je die roze bitch van een umbridge niet mee telt dan :')

    Maar ik zal haar even aan maken (:
    Vind ik leuk d:


    Little do you know

    Is Sarah Canning al ge-faceclaimed??


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Weet je, -ik wil niet betweterig over komen sorry als ik dat wel doe- maar een Faunaat veranderd in het dier waar hij/zij op lijkt, zegmaar qua persoonlijkheid.
    Een uil is een Trots en wijs en moedig dier, als ze onzeker is klopt dit niet echt meer (:
    Ik zie eerder een typische Ravenclaw als uil d:
    Als zij faunaat is zie ik haar eerder als een konijn of zo, maar dat is dan niet meer een geweldig leuk dier d:

    Sorry voor mijn 'betweterigheid'
    Ik ben nu eenmaal een echte Ravenclaw x')
    Als je mijn reactie vervelend vind, dan sorry, :c


    Btw Lizor
    Zou David-Ja ik heb zijn naam veranderd- Jones(Leraar Potions) misschien ook Ravenclaw Head kunnen zijn?? d:
    En als het nodig is wil ik ook wel een vrouwlijke leraar maken, weet alleen niet echt welk vak x'D
    Misschien uhm.. welk vak is dat ook al weer.. Waarzeggerij :'D
    Hoe zeg je dat in het engels..?


    Ja ik ben ook een echte ravenclaw maar daar waren der al best veel maar ik wou haar graag een uil laten zijn en haar laten open bloeien in de topic zo dat je ziet dat ze er eigenlijk wel op lijkt net zo als neville is open gebloeid en haar mensen laten afluisteren en een konijn is nogal vreemd als dat ineens op je venster bank zit en een uil is vrij normaal Xd

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 13:54 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Hmm, ik had Nico al gevraagd als Wachter voor Ravenclaw, but anyways. Ik ga er geen probleem van maken.
    Ik maak Nico zo snel mogelijk af (;


    kindness is never a burden.

    Mijn topics, ik vul zo mijn ander personage in.


    help

    SweetCheeks > Aeternum.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    is het okey als Crake een vampiertje is,dir zitten er namelijk wel in, in HP :]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    ^ Er is al een vampier, is dat dan wel logisch? x)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    ^ Er is al een vampier, is dat dan wel logisch? x)


    Lolz, er zijn ook vet veel faunaten :')


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Lolz, er zijn ook vet veel faunaten :')

    Ook best onlogisch, gezien het een regel is.

    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn


    Hoeveel faunaten zijn er dan? D:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Chilaw schreef:
    is het okey als Crake een vampiertje is,dir zitten er namelijk wel in, in HP :]

    Sure, er is er wel één al, maar ik bedoel met niet de te veel dan rond de 2-3 en niet meer (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Macabre schreef:
    (...)

    Hoeveel faunaten zijn er dan? D:

    al zeker 2 meer weet ik niet tot nu sorry


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Raven Demi Tomson
    Professor Tomson


    Bloedstatus
    Halfbloed
    Leerjaar
    Rol
    Professor Devination
    Afdeling
    Beste vakken
    Leeftijd
    25, geboren op de eerste van maart
    Uiterlijk
    Raven heeft lange donkerblonde haren met een lichte slag er in. Ze heeft licht-groene ogen met een donkergroene rand.
    Ze is ongeveer 1 meter 70 en redelijk slank.
    Innerlijk
    Raven is niet zo zweverig als de meeste Devination leraren, ze kan echter wel raar doen als ze een 'visioen' krijgt.
    Ze heeft een hekel aan Slytherins en dit laat ze ook genoeg merken in haar lessen, waardoor ze alles behalve geliefd is bij deze afdeling. De Ravenclawers zijn zo'n beetje haar 'favorietjes' waardoor deze soms ook wel problemen krijgen met andere afdelingen. Ze vind het dan ook erg jammer dat zij niet de Headmaster van Ravenclaw is.
    Raven is een vrolijk persoon, maar door verscheidene opmerkingen raakt ze snel van slag. Haar eerste jaren als leraar kon ze zichzelf nog niet echt bedwingen, toen barstte ze snel in huilen uit, maar nu is ze een zekere vrouw en staat ze sterk in haar schoenen.
    Geschiedenis
    Raven is in haar tijd naar Beauxbatons gestuurd door haar ouders. Halverwege is zij naar Hogwarts gegaan omdat ze zich niet thuisvoelde op de franse school. Doordat ze zo'n lange tijd in Frankrijk gewoont heeft - heeft ze haar franse accent nooit verloren. Het is wel minder geworden, maar ze praat nogsteeds met haar franse accent.
    Ze heeft een niet zo'n heel goede jeugd gehad. Op Beauxbatons werd ze vaak gepest doordat ze niet zo was als de andere meiden, dit is ook haar reden geweest om naar Hogwarts te gaan. Op Hogwarts was ze een Ravenclaw, maar ze werd enorm gepest door de Slytherins. Ze werd gepest door haar franse accent, maar ondanks dat heeft ze die altijd gehouden. Zelfs sommige Gryffindors pestte Raven om haar accent, vaak werd ze nagepraat wat ze niet zo fijn vond. De Slytherins praten haar vaak nog na met haar Franse accent, maar in tegenstelling van toen kan ze zich nu sterk houden. In haar jaren op Hogwarts barstte ze vaak in huilen uit, nu gebeurt dat gelukkig niet meer. Ook word ze door leerlingen vaak zat uitgescholden voor 'Mudblood', waardoor ze zich ook niet zo fijn voelt als leraar. Maar ze zal nooit toegeven aan de leerlingen, ze moet en zal boven hen staan.
    Extra
    Raven heeft een dochter, het meisje woont bij haar vader maar zal volgend jaar elf jaar zijn en gaat dus binnenkort ook naar Hogwarts.


    Ik kom er net achter dat ik haar hiier nog niet had neer gezet x'D


    Little do you know

    ohja, Crake kmt dus niruw op school, blijkt niet dood te zijn. even ter info.:]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.