• Heai,
    ik wil een nieuwe serie beginnen, over anorexia. Als je wilt weten hoe het gaat, moet je hem maken :$.
    Maar ik heb een probleem.. Ik weet geen titel.. En is hij wel orgineel en leuk? Of zal niemand hem maken?

    loveeejullie. x


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    ik heb er ook al een fer Anorexia, dus heeel origneel is hij niet ;)
    Maar ik ga er mee stoppen denk ik.
    maar nee sorry ik weet geen titel ;)
    Oja, en.
    Als jij hem wilt maken, je sirie moet je dat gewoon lekker doen ;)


    Dunno ><

    Origineel; Neej, niet echt
    Leuwk; Nou, dat vind ik wel! Maar het zou leuwker zijn moest ik weten waarover hij ging. [aléja bedoel, hoe het komt dat ze anorexia heeft of hoe het verhaal in elkaar zit ^^] Ik heb owk een over anorexia, heb hem weer gedeactiveerd omdat mens hem niet echt maakten...
    Titels: Thin outside, thick inside..*
    Don't need a mirror to see that I'm fat
    Friends call me thin, I call myself FAT
    The Balance [weegschaal moest je niet weten wat dat is] ,, is my worst anamy
    Nog ideetjes nodig? ^^


    What you see, is what you get.

    ik heb er ook al een fer Anorexia, dus heeel origneel is hij niet ;)
    Maar ik ga er mee stoppen denk ik.
    maar nee sorry ik weet geen titel ;)
    Oja, en.
    Als jij hem wilt maken, je sirie moet je dat gewoon lekker doen ;)

    Ik heb owk een ofer anorexia, maar die wordt niet echt gemaakt =( Heb em daarom gedeactiveerd.. Hoe noemt de joue? x


    What you see, is what you get.

    Zal ik hem dan wel maken? Anders verzin ik een nieuwe. Aangezien er wel meer zijn, en ik niemand na wil doen ofso hoor :]

    xox


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    (...)
    Ik heb owk een ofer anorexia, maar die wordt niet echt gemaakt =( Heb em daarom gedeactiveerd.. Hoe noemt de joue? x


    Can You Help Me?!
    maar hij is egt heel slegt, en hij word aleen gemakt door de mensen die er in spelen, en omdaat er best veel mensen in spelen, loopten er 2 verhaal lijnen door elkaar heen, omdat het meisje met anorexia in een kliniek zit enzo, dus darom is hij nogal verwaren, en gewoon slegt:P
    Hoe heet die van jouw!?


    Dunno ><

    Zal ik hem dan wel maken? Anders verzin ik een nieuwe. Aangezien er wel meer zijn, en ik niemand na wil doen ofso hoor :]

    xox


    Dan doe ik ook mensen na, er bestaan er vast wel meer hoor ;)
    en als jij hem gewoon weil maken, moet je het gewoon lekker doen ;)


    Dunno ><

    (...)

    Can You Help Me?!
    maar hij is egt heel slegt, en hij word aleen gemakt door de mensen die er in spelen, en omdaat er best veel mensen in spelen, loopten er 2 verhaal lijnen door elkaar heen, omdat het meisje met anorexia in een kliniek zit enzo, dus darom is hij nogal verwaren, en gewoon slegt:P
    Hoe heet die van jouw!?

    °*°!A baggy pants and a large sweater is all I need to cover this!°*° En hij is tweemaal gemaakt xD Hell yeah! Nouja, hij is ongeveer 2 dagen online geweest ><


    What you see, is what you get.

    euhm...
    Thick is fat.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Zal ik hem dan wel maken? Anders verzin ik een nieuwe. Aangezien er wel meer zijn, en ik niemand na wil doen ofso hoor :]

    xox

    Ik zou hem gewoon maken! Ookal bestaan er zovee, niet veel mensen zeggen daarover van omg je faked me fzo >< En ik maak hem dan wel zkr! [als je me iets laat weten^^]


    What you see, is what you get.

    Oke..:D


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Als je nog titels nodig hebt, vraag maar gerust ik help je wel =D


    What you see, is what you get.

    xD


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    & Dankje Deadprincess.
    ik laat je zeker weten als de proloog er is, die maak ik zometeen als ik een titel weet, en dan post ik hem hierop. [de link xd] xox


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Owkééj ^^ maar het maken zal voor morgen zijn, heb nog véél schoolwerk =S


    What you see, is what you get.

    - Its just a dream to have a perfect body.

    - I just want to be thin.

    - Thin outside, thick inside..

    [^ idee van DeadPrincess :]]

    - Calorie's are my nightmare.

    welke is nou het leukst? XD..

    xx.


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')