• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

    Het jaar is als een speer voorbij gegaan, er zijn verschillende dingen gebeurt in dit korte jaar. Van ruzies tot gevechten, van moorden tot normale schooldagen. De broer van Serpen is onder andere op komen dagen, dit leverde enorm veel heisa op, maar uiteindelijk zijn de meeste er goed uit gekomen. De zomervakantie is voorbij en er staat een nieuw jaar op Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry voor de deur.
    Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt.
    Dit jaar zal niets of niemand Serpen nog tegen kunnen houden tenzij... het is aan jullie om er voor te zorgen of de school blijft bestaan zoals deze nu is of dat deze ten onder gaat in vlammen en Serpen Acelin Parsel de macht over neemt.

    Let op! Je hoeft niet meegedaan te hebben in het vorige jaar én als je wel meegedaan hebt mag je je oude personages gebruiken!

    New rollentopic!!!

    Voordat we beginnen hebben we dit nog nodig:

    Slytherin
    Klassenoudste boy
    2 Jagers

    Ravenclaw
    1 Jager
    2 Drijvers

    Hufflepuf
    1 Drijver
    2 Jagers


    Gryffindor
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    Girl
    - Story54321
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Hylla
    - Lizor
    - Puzzel
    - Caitlin McAllister • SweetCheeks
    Boys
    - Pete Stephen Johnson • Roww
    - Darren Colin Tyson • Alley
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Hazel Lycan Delikov • xLithium
    - Jager: Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    - Jager: Matt Bryan Johnson • Roww
    Jager: Katherine Leah Themwell • Paradises
    - Wachter/Aanvoerder: Rickena “Ricky” Melonee Harrison • Rider
    - Drijver: Jay Amelia Campbell • SeaWaves

    Slytherin
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    Girl
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls
    - Crave
    - Maeve Carther • SweetCheeks
    - Amelia 'Amy' McAllister • Macabre
    - Felice Lily Scabior • Macabre
    May Ophelia Beaton • Macabre
    - Evelyn 'Eve' Campbell • Crave
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre
    Boys
    - Serpen Acelin Parsel • Lizor
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Nathaniël Jake Mitchell • Paradises
    - Aiden Kyle Mitchell • Paradises
    - SeaWaves
    - Adam James Black • Roww
    - WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Drijver: Noah Melchior Castellan • Hylla
    - Drijver: WillNotLearn
    - Jager: Samantha Alysse Mitchell • Paradises
    - Jager: Jade Narcissa Emily Malfoy • Alley

    Ravenclaw
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nikolai Leonid Jankowski • diAngelo
    Girl
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Eleanor Troyes • SweetCheeks
    - Mabel Aurora Winter • Roww
    - Robin Lio Tirgris • Robind19
    Boys
    - Crave
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    -Jager: Gwendolyn Catherine Heathrow • SeaWaves
    - Jager: Isis Virginia Lupin • Go
    - Zoeker: Jake Daniël Jackson • Roww


    Hufflepuf
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Teamin Jace Sangue • Roww
    Girl
    - Laurene Ann Evans • Macabre
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    Boys
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Aanvoerder/zoeker: Lizor
    - Jager: Teamin Jace Sangue • Roww
    - Drijver: Laurene Ann Evans • Macabre

    Schoolhoofd
    - Caleb Sean Parsel • Lizor

    Leraren – voor elk vak één
    - Verweer tegen de zwarte kunsten/Afdelingshoofd Slytherin: Rick Angster • Martenvilijn
    - Verzorging van Fabeldieren: Nix reno Lyra • Phoenix


    Volgers van Serpen - dit houdt in dat je hem 'aanbid' en hem meehelpt met zijn plannen uitvoeren
    - Ashley Caroline Lestrange • Macabre
    - Felice Lily Billington • Macabre
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Nathaniël Jake Mitchell • Paradises
    - Aiden Kyle Mitchell • Paradises
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Cailyn Rosean Riddle • Macabre


    Invullen:
    Naam
    Voornaam en achternaam eventueel tussennaam/namen
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje'
    Leerjaar(als leerling)
    Rol
    Afdeling(als leerling)
    Beste vakken

    Leeftijd
    Uiterlijk

    Haarkleur, haarlengte, haarstructuur, oogkleur, vorm van lippen, vorm van neus, lichaamsbouw, kledingstijl, tatoeages, piercings, lengte, onzekerheden.
    Innerlijk
    Vier à vijf goede en slechte punten kan je hierin verwerken. Hiermee voorkom je dat je perfecte en onorignele personages krijgt.
    Geschiedenis
    Familie, vrienden, belangrijke gebeurtenissen die er in het verleden zijn gebeurt, geboortedatum, geboorteplaats, goede jeugd/slechte jeugd, heeft de geschiedenis gevolgen op de toekomst enz.
    Extra
    Hierbij kan je denken aan hobby’s, dingen die betekenis hebben voor je personage en je kan misschien als notitie van jezelf erbij schrijven hoe de persoon eventueel gaat veranderen in het verloop van het RPG.


    Regels:
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 5 à 6 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    - 16+ is toegestaan
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Er zit geen limiet op het aantal personages dat je mag hebben, maar probeer het bestuurbaar te houden
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door mij
    -Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Praattopic
    Rollenstory


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 21:31 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Fuck. Een week weg en het rollentopic is bijna vol, en slytherin zit vol D:


    Don't be like the rest of them, darling

    SweetCheeks schreef:
    (...)

    Hij is cute ;o.


    I know ^^
    That's why I kept him d:


    Little do you know

    WillNotLearn schreef:
    Fuck. Een week weg en het rollentopic is bijna vol, en slytherin zit vol D:


    Ik denk dat als de andere afdelingen meer personages erbij krijgen Slytherin wel weer open komt d:


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    I know ^^
    That's why I kept him d:


    -claimt-
    Oké nee ik ga verder met mijn Slytherin girl XD

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 18:18 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Roww schreef:
    (...)

    Ik denk dat als de andere afdelingen meer personages erbij krijgen Slytherin wel weer open komt d:


    Yeah, maar zowat al mn personage's zijn slytherin :')


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Yeah, maar zowat al mn personage's zijn slytherin :')


    Haha, ja :')
    Dat weet ik nog wel d:
    Je kan ze toch in een andere afdeling proppen?? d:
    Hufflepuff heeft nog maar één persoon x'D


    Little do you know

    Ik heb beide personages af [pg 18], misschien doe ik er nog wel een, poor Hufflepuf...


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Haha, ja, Poor Hufflepuff x'D
    Hufflepuff is unwanted x')


    Little do you know

    Roww schreef:
    Haha, ja, Poor Hufflepuff x'D
    Hufflepuff is unwanted x')


    Indeed terwijl op Pottermore Hufflepuf juist de meeste leden heeft, weirdd...

    Wacht we moeten OT blijven. :x


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik denk niet dat ik mee ga doen..


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Ik denk niet dat ik mee ga doen..


    Whaat? why?? :c
    Jij hebt altijd van die geweldige personages x'D


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Whaat? why?? :c
    Jij hebt altijd van die geweldige personages x'D


    Heb geen inspiratie de laatste tijd, ik zou niet weten wat ik met de personage's zou moeten doen :') just don't feel like it I think.


    Don't be like the rest of them, darling

    ELLLIEEEEE
    NOOOOOO
    ELLIEEEEEEEEEEE
    DON'T DO THIS TO ME


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Eh, Hi. Ik heb echt geen zin om heel dat topic door te gaan kijken, want er is volgens mij veel gespamd terwijl er een praattopic is en dat is redelijk irritant ^^ dus als je een rol hebt, dan weet ik er niet vanaf :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Macabre schreef:
    Oh, hier is May trouwens nog...
    Naam: May Ophelia Beaton
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje': Halfbloed
    Leerjaar(als leerling): 7
    Rol: Leerling
    Afdeling(als leerling): Slytherin
    Beste vakken: Geen
    Karakter: May heeft zo'n beetje alles gehad: drugs, alcohol en sigaretten. Ze vond geen van drie echt geweldig, maar het laat haar instelling wel duidelijk zien: Live in the moment. May denkt niet na over de toekomst en het verleden is voor haar gebeurt, klaar; voorbij. Ze vergeet alles het liefst zo snel mogelijk en doet wat ze wilt; May is ontzettend koppig en luistert naar niemand, behalve zichzelf.
    Haar arrogantie is ook wat groter dan bij de gemiddelde persoon, omdat ze weet dat ze er mag wezen. Ze geniet van alle aandacht die ze krijgt, en heeft er totaal geen problemen mee om harten te breken. In tegendeel; ze geniet er juist van.
    May is een gevalletje apart, en dat zal ze altijd blijven. Ze neemt graag risico's en houdt van nieuwe dingen, of het nou iets is dat je vast kan pakken of niet. Gevaar trekt haar aan, en dat is wat haar speciaal maakt. Waar mensen om bluffen, doet May gewoon.
    Uiterlijk:




    May haar onschuldige uiterlijk is compleet misleidend. Haar grote, blauwe ogen zorgen voor een lief tintje, maar de doffe glans er in spreekt dat weer tegen. May haar volle lippen zijn van nature zachtroze. Haar jukbeenderen komen mooi uit in haar ronde gezicht.
    Ze heeft een volle bos haren die een natuurlijke, lichtbruine kleur hebben. Ze vallen golvend tot halverwege haar rug, en draagt haar haren vrijwel altijd los. Erg ijdel is May niet; make-up gebruikt ze amper. Haar wimpers zijn van zichzelf al heel lang en haar huid is egaal genoeg, vindt ze zelf.
    Ze is echter wat minder tevreden met haar korte lengte van 1.55M, maar dit verdoezeld ze door hakken te dragen wanneer ze maar kan.
    Extra: May is biseksueel. Ze heeft ooit een relatie gehad met een jongen, tot ze gevoelens begon te ontwikkelen voor een meisje. Dit gebeurde op haar zestiende; May is nu bijna achttien. Écht verliefd is ze overigens nooit geweest. Ze is er volledig van overtuigd dat het vooral om aantrekkingskracht ging.
    Als ze moest kiezen zou ze voor het vrouwelijk geslacht gaan. Het komt zelden voor dat May een jongen echt ziet staan; ze gebruikt ze enkel voor de seks.


    Gheheh, hier gaat Eve nog werk van maken. Ik moet alleen haar rol opzoeken. Op welke pagina stond May? Want Eve stond daar vlakbij..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.