• (link is het plaatje)


    De vijftienjarige June Johnsen heeft een gouden leventje; Samen met haar beste vriendin Senna haalt ze elke dag wel weer een nieuwe streek uit, en tot zo ver is het hun ook nog gelukt om anderen de schuld te geven. Met haar vaders creditcard mag ze kopen wat ze wilt, haar vader is dan ook een rijk zakenman.
    Maar dat veranderd als June's vader zijn baan kwijtraakt. Haar ouders besluiten nu plots een horeca bedrijf te beginnen. Dat vind June erg leuk, tot ze hoort dat ze hiervoor naar de andere kant van het land moet verhuizen!
    June zal nu moeten wennen aan een nieuwe stad, die in niks lijkt op Den Haag. Hoe lost een tienermeisje dit op?
    Zoals elk ander typisch tienermeisje natuurlijk!


    100% Nederlands
    Even wat extra info:
    De eerste twee hoofdstukken zijn nu online, dit zijn twee e-mails. Ik ben nu bezig met het eerste echte hoofdstuk.
    De Genre's voor dit verhaal zijn:
    Humor,
    Drama,
    Onbekende Personen
    en een ietsiepietsie romantiek.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Leuke alliteratie in de titel.
    Alleen denk niet dat dit egt een verhaal voor mij is.
    Maar toch moet ik je complimenteren met je cover die er vrij professioneel eruit ziet.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Het heeft iets weg van Hoe Overleef Ik, met als nadeel hiervan dat e-mails niet echt up-to-date zijn. Logischer zou zijn geweest als de twee aan het whatsappen waren. Dat is inderdaad wel een stuk oppervlakkiger, maar misschien komt het dan wel iets moderner over. Veel succes verder!


    Life is hard and then we die

    Ik heb je foutjes op je hoofdstukken verbeterd in de reacties, maar ik hou wel van zulke verhalen, dus ik heb een abo genomen.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik neem een abo, want alleen al je cover ziet er geweldig uit.


    26 - 02 - '16

    PUKKELxDING schreef:
    Het heeft iets weg van Hoe Overleef Ik, met als nadeel hiervan dat e-mails niet echt up-to-date zijn. Logischer zou zijn geweest als de twee aan het whatsappen waren. Dat is inderdaad wel een stuk oppervlakkiger, maar misschien komt het dan wel iets moderner over. Veel succes verder!

    haha, dat zou ik wel kunnen doen maar dat zou voor mij niet echt werken. Ik heb geen Wapp en ik heb ook geen flauw idee hoe het werkt of hoe die gesprekken er dan zo ongeveer uit zien...


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    AngelForce schreef:
    (...)
    haha, dat zou ik wel kunnen doen maar dat zou voor mij niet echt werken. Ik heb geen Wapp en ik heb ook geen flauw idee hoe het werkt of hoe die gesprekken er dan zo ongeveer uit zien...


    Je kan altijd research er naar doen :P
    Er zijn genoeg schrijvers/schrijfsters die eerste research naar bepaalde elementen doen voor ze die gebruiken in hun verhaal.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Bladwijzer. (Ik neem geen abo's meer)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Abo! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Destined schreef:
    (...)

    Je kan altijd research er naar doen :P
    Er zijn genoeg schrijvers/schrijfsters die eerste research naar bepaalde elementen doen voor ze die gebruiken in hun verhaal.

    Dat zou ik natuurlijk kunnen doen. Maar ik ben een schrijfster die voornamelijk werkt met fantasie en ervaring. Ik gebruik mijn ervaringen (zoals e-mail enzovoorts), en al het andere fantaseer ik er gewoon lekker bij.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    AngelForce schreef:
    (...)
    Dat zou ik natuurlijk kunnen doen. Maar ik ben een schrijfster die voornamelijk werkt met fantasie en ervaring. Ik gebruik mijn ervaringen (zoals e-mail enzovoorts), en al het andere fantaseer ik er gewoon lekker bij.


    Nou, in dat geval kun je het eens uitproberen dan heb je die ervaring :P
    Ik snap dat je uit ervaring geloofwaardiger en realistischer schrijft, maar soms kun je ook bepaalde elementen toevoegen waardoor de lezer zich meer aangesproken voelt en daar dus ook onderzoek naar doen. Fantasie is natuurlijk ook bovenal een belangrijk aspect, ik ben niet tegen fantasie of zo, zou ook wel gek zijn als fantasy-schrijver xd maar zelfs fantasie moet geloofwaardig en goed overkomen, maar het blijft jouw keus :) DIt is alleen een suggestie.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    wauw de cover is echt mooi!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.