Philou Jiali Harrison || outfit
‘Ik vindt het geweldig, ik heb alleen nog niet veel gezien. Ik moet veel doen in huis aangezien mijn ouders niet zo vaak thuis zijn. Ik ken alleen Tom, een zeventig-jarige man, hij is baas van een café dicht bij mijn huis.' Ik grinnikte zachtjes. Het was vast vreemd om als eerste "vriend" een zeventigjarige man genaamd Tom te hebben. Maar ja, dat kon iedereen gebeuren en hij was vast super aardig.
'Ik kwam vroeger altijd bij dat Café! Maar toen verhuisde ik naar een andere wijk en kwam ik er bijna nooit.' Ik was niet echt een persoon dat vaak in café's in de buurt kwam, maar aangezien we ook op dezelfde basisschool hadden gezeten, woonden Alexis en ik eerst in dezelfde buurt. Tot zij verhuisde. Dat betekende dus dat het om het café moest gaan, dat ongeveer vijf straten achter mijn huis lag. 'Misschien kunnen we samen een keertje gaan?' vroeg Mae Alexis. Ik plukte wat aan mijn T-shirt. Waarom voelde ik mij hier het vijfde wiel aan de wagen?
‘Wonen jullie hier al lang?' vroeg Mae vervolgens en ik knikte, gevolgd door een simpele "jup". 'Al zolang ik me kan herinneren,' was het antwoord van Alexis. 'Ik heb zowat overal op de wereld gewoond.. Als mijn ouders nu nog een keer willen verhuizen, koop ik een appartementje voor mezelf. Ik word gek van al dat verhuizen,' vertelde Mae en ik bekeek haar nog een keer. Ze kon echt niet veel ouder zijn dan Alexis, dus ik vroeg mij af hoe ze dat dan ging betalen en dergelijke, maar dat was dan weer hoe ik erover dacht. Ze was vast slim genoeg om daar zelf over na te denken.
Ik keek even op mijn horloge, aangezien ik haast stierf van de dorst. Normaal was ik nu altijd bijna thuis om wat te kunnen drinken, maar dat ging hem nu niet worden. 'Heee, ik ga denk ik even wat te drinken halen. Ik sterf van de dorst, aangezien ik net gesport heb. Willen jullie ook?'
[ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 21:06 ]
Happy Birthday my Potter!