• ----

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 19:36 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)en als ik die toevallig nirt heb. Sorry maat ze wisten al dat die tante ging overleiden. Maar laat maar doe maar een slotje op dit topic.. Mensen noemen me wel egoistish weet ik het wat maar ik heb ook gevoelens
    Als jij gevoelens hebt, leef dan even met je vriendin mee..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    IrishNialler schreef:
    (...)en als ik die toevallig nirt heb. Sorry maat ze wisten al dat die tante ging overleiden. Maar laat maar doe maar een slotje op dit topic.. Mensen noemen me wel egoistish weet ik het wat maar ik heb ook gevoelens

    Omg... Moet het dan opeens minder erg zijn?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 19:20 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    IrishNialler schreef:
    (...)en als ik die toevallig nirt heb. Sorry maat ze wisten al dat die tante ging overleiden. Maar laat maar doe maar een slotje op dit topic.. Mensen noemen me wel egoistish weet ik het wat maar ik heb ook gevoelens

    Maar jij hebt niet pas een dierbaar iemand verloren. Van te voren weten dat iemand gaat overlijden verzacht de pijn niet.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Slotje graag


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eh,... wat?


    26 - 02 - '16

    IrishNialler schreef:
    (...)ik noem jou respectloos

    Haar tante is een week geleden overleden en ecremeerd meer niet. Maat laat ook maar



    quidquid excusatio prandium pro

    IrishNialler schreef:
    Slotje graag

    Je moet het topic melden als je dat wilt.

    Ik snap ook niet dat ze niet gewoon meegaat en dat iedereen het doodnormaal vind dat je dagenlang gaat zitten rouwen en jezelf depressief maakt. Het is toch juist logisch dat je iets leuks gaat doen om mínder eraan te denken en verder te gaan met je leven? Het stopt niet hoor.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik snap ook niet dat ze niet gewoon meegaat en dat iedereen het doodnormaal vind dat je dagenlang gaat zitten rouwen en jezelf depressief maakt. Het is toch juist logisch dat je iets leuks gaat doen om mínder eraan te denken en verder te gaan met je leven? Het stopt niet hoor.

    Het mag niet meer van haar ouders hé. Misschien wilt ze wel, maar willen haar ouders dat niet.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Assassin schreef:
    Ik snap ook niet dat ze niet gewoon meegaat en dat iedereen het doodnormaal vind dat je dagenlang gaat zitten rouwen en jezelf depressief maakt. Het is toch juist logisch dat je iets leuks gaat doen om mínder eraan te denken en verder te gaan met je leven? Het stopt niet hoor.


    Hier ben ik het wel mee eens alleen maar iedereen gaat hier op mijn eigen manier mee om, dat is zeker niet een reden zo boos te worden op haar.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Assassin schreef:
    Ik snap ook niet dat ze niet gewoon meegaat en dat iedereen het doodnormaal vind dat je dagenlang gaat zitten rouwen en jezelf depressief maakt. Het is toch juist logisch dat je iets leuks gaat doen om mínder eraan te denken en verder te gaan met je leven? Het stopt niet hoor.
    dat dacht ik dus juit iok dan is ze een week eweest met haar famulie maar ja ik ben blijkbaar inrens een lompe megolishe koe geworden omdat ik het anders bekijk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oh wauw, ben je wel helemaal goed wijs?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    IrishNialler schreef:
    (...)ik noem jou respectloos

    Haar tante is een week geleden overleden en gecremeerd meer niet. Maar laat ook maar

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 19:29 ]


    26 - 02 - '16

    IrishNialler schreef:
    (...)dat dacht ik dus juit iok dan is ze een week eweest met haar famulie maar ja ik ben blijkbaar inrens een lompe megolishe koe geworden omdat ik het anders bekijk.


    Typ alsjeblieft normaal dit is niet te lezen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Reichenbach schreef:
    Oh wauw, ben je wel helemaal goed wijs?


    Ex astris, sciencia