• Aangezien de Onbekende Personen hype geen succes werd en er nogal wat commotie over kwam, hebben ik en enkele anderen besloten een algemene story te maken waarin elke hype een eerlijke kans krijgt. Wij presenteren u: Stories of everybody, about everything.






    Praattopics:
    Topic 1
    Topic 2

    Links:
    Link naar de story: Stories of Everybody about Everything
    Link naar de poll: Ga jij jouw story opgeven in de Story: Stories of Everybody, about Everything
    Voor de mensen die willen lezen: Heb jij al veel story's gevonden om te lezen?
    Voor mensen die al een story hebben aangemeld: Heb je iets aan SOEAE?


    Genres en beheerders:
    OP beheerder: Zoidberg
    1D beheerder: Rider
    LOTR beheerder: Delone
    HP beheerder: Gibbs
    HG beheerder: AdindaSmit
    TH: Rhiine
    Mainstreet: Rhiine
    Degrassi: Rhiine
    Jonas Brothers: Cenation
    UnionJ: JamesPotter
    Glee: JamesPotter
    Doctor Who: Shwatsonlock
    Justin Bieber: Scorpia
    Twilight: SPECS
    Game of Thrones: Wollywell
    Menselijk geweld en Oorlogen: Dooddoenervo
    Pokemon: Shwatsonlock
    Voetbal: Fischer
    Big Time Rush: Shwatsonlock
    Little Mix: Fericire
    Narnia: Delone
    Dance Academy: Cenation
    Pretty Little Liars: Rhiine
    Avatar (the legend of Aang/Korra): Gibbs
    Teen Wolf: Vadez
    The vampire diaries: Rider
    Once Upon a time: Luske
    SA's: Scorpia
    Grijze Jager: Roar
    The Wanted: Nathness
    Fotostories: Vadez
    Koninklijke stories: Dooddoenervo
    Anime: Dooddoenervo
    POTC: Amaray
    DIY: Nathness
    Overig: Gibbs
    Naamsveranderingen doorgeven!



    Wanneer mag ik mijn story inzenden:
    Als je story is afgerond of als je actief bezig bent met de story;
    Je kunt geen story laten promoten wanneer deze op pauze staat en er minimaal 3 maanden niet aan geschreven zal worden!
    Wanneer je een story naar een van de beheerders PB't, let er dan op dat je de link + beschrijving toestuurd, en niet enkel een daarvan.



    Groeten,
    Het SOEAE team

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 15:39 ]


    Some people are art and do art at the same time

    dooddoenervo schreef:
    ^
    Is goed? Is goed?
    Het is NOOIT goed voor de crew die quiz bestaat al meer dan twee weken!


    Het heeft niet zo veel nut om er tegenin te gaan jah. En de mods zullen vast wel een reden hebben dat de quiz niet meer mag. Dat ie bijvoorbeeld tegen de huisregels in gaat met weet ikveelwat. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Rider schreef:
    MINEEEEEEEEEEE


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mijn topicssssss.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Scipot njim. :]


    Do what people say you can't.

    MT


    -

    Good morning. *kijkt op de klok* Ja, het is nog morgen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    ^ goedemorgen! Voor nog 9 minuten :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb geen nieuwe aanvragen meer gehad. :(


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Meh, ik krijg wel aanvragen binnen, maar mijn laptop/internet speased hem de hele tijd als ik de story aan wil passen, of nou ja, als ik het hoofdstuk op wil slaan -_-. Ik probeer het morgen nog een keer en als het dan nog niet werkt, ga ik denk maar een klacht indienen en kijken of iemand dan met een oplossing komt.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Meh, ik krijg wel aanvragen binnen, maar mijn laptop/internet speased hem de hele tijd als ik de story aan wil passen, of nou ja, als ik het hoofdstuk op wil slaan -_-. Ik probeer het morgen nog een keer en als het dan nog niet werkt, ga ik denk maar een klacht indienen en kijken of iemand dan met een oplossing komt.


    Doet je pc niet al een tijdje kut? Bah, ik zou vet geërgerd ervan raken en uit protest andere dingen gaan doen dan achter de pc zitten. :'D
    Hopelijk werkt ie snel weer!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    (...)

    Doet je pc niet al een tijdje kut? Bah, ik zou vet geërgerd ervan raken en uit protest andere dingen gaan doen dan achter de pc zitten. :'D
    Hopelijk werkt ie snel weer!


    Nee, mijn macbook op zich niet. Het is het internet. Ze zijn er al een tijdje mee aan het rotzooien. Maar ik heb het nu alleen als ik co-stories aan probeer te passen en een paar dagen geleden deed hij het ook nog gewoon.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Nee, mijn macbook op zich niet. Het is het internet. Ze zijn er al een tijdje mee aan het rotzooien. Maar ik heb het nu alleen als ik co-stories aan probeer te passen en een paar dagen geleden deed hij het ook nog gewoon.


    Aah zo. Bel je dinges waar je je internet van hebt gewoon op. Die kunnen er wel een verklaring voor geven. :Y)
    Wel stom dat het alleen bij co-stories is.. lijkt er bijna op of het dan aan Quizlet ligt, maar zelf heb ik er geen last van..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dooddoenervo-->Martenvilijn


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    ^ In orde.


    Some people are art and do art at the same time

    Moore schreef:
    ^ In orde.


    Het zou wat zijn als het niet in orde was :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •