• Oké, het is niet altijd makkelijk om dingen uit te leggen, vooral suggesties niet, maar ik zal het wel gaan proberen.
    Als een topic een slotje waard is, omdat het bijvoorbeeld een vraag is van een nieuweling die al is beantwoord, weet die nieuweling niet echt hoe je een slotje moet vragen. De meeste zeggen dan in het topic: kan hier een slotje op? Maar mods zien niet alle topics, right. Ja, er is gewoon een meldknop waar je het topic kan melden in zulke gevallen, maar nieuwelingen zullen dat niet snel doen omdat zij het nut ervan niet echt weten. Ikzelf gebruik altijd de meldknop als ik wil dat er een slotje op komt, maar waarom is er niet gewoon een knopje met 'Slotje aanvragen'? Dan krijgen de moderators een pb met ''(naam) wil slotje op topic'', zodat ze als ze erop klikken, naar het topic kunnen gaan om er simpel een slotje op te doen. Dat is handig voor iedereen en makkelijker, vind ik. Het zou ook handig zijn als het een beetje duidelijk is, zodat iedereen het kan zien. Het zou ook fijn zijn als alleen de topicmaakster/topicmaker dat kan.
    Wat vinden jullie?

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 17:29 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ik begrijp het idee, maar ik ben tegen het idee dat iemand zomaar zijn eigen topic mag sluiten.

    Een extra knopje waardoor je aan sluit aanvraag verstuurt, lijkt me een mooie oplossing, maar eerder heel onzinnig. Want er moet sowieso een reden bij vermeld worden. Als het topic uit 17 pagina's bestaat en sinds pagina 15-17 is er een ongelooflijke discussie aan de gang ofzo, dan moeten wij dat hele topic uitspitten om te zien dat het topic gesloten mag worden omdat het niet meer gezellig is of uit de hand loopt. Dus er zou sowieso een reden bij moeten. En dan heb je gewoon krak hetzelfde als een gewone melding. Wat mij heel onzinnig lijkt als er 2x hetzelfde staat, maar dan met andere woorden.

    Misschien is het een idee om dat zinnetje 'Meld dit topic' uit te breiden naar 'Meld dit topic/topic sluiten'. Dan is het zichtbaarder en hoeven nieuwelingen zich niet af te vragen hoe ze zelf een topic kunnen sluiten.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 15:45 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Goed idee , maar dat dan alleen de maker van het topic die melding kan sturen , zou fijn zijn ! (:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Sever schreef:
    Handig, maar wat als je verkeerd klik? :|


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    YourWolfLove schreef:
    Goed idee , maar dat dan alleen de maker van het topic die melding kan sturen , zou fijn zijn ! (:

    Ja. Dat wilde ik ook, vergeten in de beginpost te zetten.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik ben voor.


    Bad decisions make good stories.

    Amaray schreef:
    Ik ben eigenlijk wel voor. (:


    I'm a girl in the world

    Wordt dat niet veel te druk voor de moderators

    Maar ik vind het wel een handig idee :)

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 19:08 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik denk dat dit inderdaad handig is, ik zelf zit twee jaar hier nu en moest zelf ook eerst nadenken hoe ik het ging doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben voor ^^


    ©1998

    Amaray schreef:
    Ik ben eigenlijk wel voor. (:


    Im invisible.. But im a ninja, so invisibility is needed. :3