• Oké, het is niet altijd makkelijk om dingen uit te leggen, vooral suggesties niet, maar ik zal het wel gaan proberen.
    Als een topic een slotje waard is, omdat het bijvoorbeeld een vraag is van een nieuweling die al is beantwoord, weet die nieuweling niet echt hoe je een slotje moet vragen. De meeste zeggen dan in het topic: kan hier een slotje op? Maar mods zien niet alle topics, right. Ja, er is gewoon een meldknop waar je het topic kan melden in zulke gevallen, maar nieuwelingen zullen dat niet snel doen omdat zij het nut ervan niet echt weten. Ikzelf gebruik altijd de meldknop als ik wil dat er een slotje op komt, maar waarom is er niet gewoon een knopje met 'Slotje aanvragen'? Dan krijgen de moderators een pb met ''(naam) wil slotje op topic'', zodat ze als ze erop klikken, naar het topic kunnen gaan om er simpel een slotje op te doen. Dat is handig voor iedereen en makkelijker, vind ik. Het zou ook handig zijn als het een beetje duidelijk is, zodat iedereen het kan zien. Het zou ook fijn zijn als alleen de topicmaakster/topicmaker dat kan.
    Wat vinden jullie?

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 17:29 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Moore schreef:
    Eigenlijk zou ik ook niet weten waarom alleen mods topics kunnen sluiten, maarja.

    Omdat dat nou eenmaal handiger / duidelijker is en mensen niet zomaar topics gaan sluiten als dat niet nodig is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amaray schreef:
    Ik ben eigenlijk wel voor. (:


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Father schreef:
    (...)
    Omdat dat nou eenmaal handiger / duidelijker is en mensen niet zomaar topics gaan sluiten als dat niet nodig is.

    Nee, ik bedoel dat ik niet weet waarom je je eigen topic niet kan sluiten.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind het eigenlijk wel een goed idee. n.n

    Amaray schreef:
    Ik ben eigenlijk wel voor. (:


    The odds are néver in our favor.

    Moore schreef:
    (...)
    Nee, ik bedoel dat ik niet weet waarom je je eigen topic niet kan sluiten.

    Daarop reageerde ik ook. Het is niet handig voor mods als opeens mensen zelf topics kunnen sluiten. Dat lijkt me heel erg verwarrend en zo kunnen mensen die topics geopend hebben ze ook zomaar sluiten als ze het niet eens zijn met iets dat in het topic is gezegd, maar niet off-topic of zo is. Het lijkt me gewoon niet handig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Moore schreef:
    (...)
    Nee, ik bedoel dat ik niet weet waarom je je eigen topic niet kan sluiten.

    Omdat moderators een overzicht willen hebben.


    -

    Amaray schreef:
    Ik ben eigenlijk wel voor. (:

    /

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 19:46 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Amaray schreef:
    Ik ben eigenlijk wel voor. (:


    Do what people say you can't.

    @Sever en Father, inderdaad ja. Daar had ik niet aan gedacht. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Maar dan is het toch ook handig dat wij, de leden op ons eigen geopende topic zelf een slotje kunnen zetten.

    Handig inderdaad, maar ze willen nu eenmaal een overzicht hebben. -_-


    -

    Amaray schreef:
    Ik ben eigenlijk wel voor. (:

    Ik vind het op zich wel een goed idee, het lijkt me handig. Ik vraag me alleen af of het echt nuttig is om te laten programmeren, aangezien je ook even snel een berichtje kan typen via de meldknop. Hierdoor zal het dus niet echt hoog op de to do list van Rutger belanden (:

    Krull schreef:
    Ik vind het op zich wel een goed idee, het lijkt me handig. Ik vraag me alleen af of het echt nuttig is om te laten programmeren, aangezien je ook even snel een berichtje kan typen via de meldknop. Hierdoor zal het dus niet echt hoog op de to do list van Rutger belanden (:

    Zo een vermoeden had ik al. Maar het lijkt me gewoon handig voor de nieuwelingen en ook voor de mods, want die hoeven dan niet eerst te kijken watvoor melding het is.


    Some people are art and do art at the same time

    Krull schreef:
    Ik vind het op zich wel een goed idee, het lijkt me handig. Ik vraag me alleen af of het echt nuttig is om te laten programmeren, aangezien je ook even snel een berichtje kan typen via de meldknop. Hierdoor zal het dus niet echt hoog op de to do list van Rutger belanden (:


    Voor de noobs, uiteraard. Als je het goed had gelezen had je dat er wel tussen uit kunnen pikken.


    Your make-up is terrible