• Oké, het is niet altijd makkelijk om dingen uit te leggen, vooral suggesties niet, maar ik zal het wel gaan proberen.
    Als een topic een slotje waard is, omdat het bijvoorbeeld een vraag is van een nieuweling die al is beantwoord, weet die nieuweling niet echt hoe je een slotje moet vragen. De meeste zeggen dan in het topic: kan hier een slotje op? Maar mods zien niet alle topics, right. Ja, er is gewoon een meldknop waar je het topic kan melden in zulke gevallen, maar nieuwelingen zullen dat niet snel doen omdat zij het nut ervan niet echt weten. Ikzelf gebruik altijd de meldknop als ik wil dat er een slotje op komt, maar waarom is er niet gewoon een knopje met 'Slotje aanvragen'? Dan krijgen de moderators een pb met ''(naam) wil slotje op topic'', zodat ze als ze erop klikken, naar het topic kunnen gaan om er simpel een slotje op te doen. Dat is handig voor iedereen en makkelijker, vind ik. Het zou ook handig zijn als het een beetje duidelijk is, zodat iedereen het kan zien. Het zou ook fijn zijn als alleen de topicmaakster/topicmaker dat kan.
    Wat vinden jullie?

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 17:29 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ikzelf vind het wel handig, maar volgens mij gaan dat er echt veel zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het zou inderdaad handig zijn maar ik denk dat het misschien dan ook gebruikt gaat worden door mensen die elkaar niet mogen, een meningsverschil hebben om elkaars topic misschien te laten sluiten. Dat kunnen ze nu ook met het melden maar toch.


    Physics is awesome

    Handig, maar wat als je verkeerd klik? :|


    -

    Sever schreef:
    Handig, maar wat als je verkeerd klik? :|

    Bevestigingberichtje met ''Weet je zeker dat je hier een slotje op wil aanvragen?''


    Some people are art and do art at the same time

    Ik ben eigenlijk wel voor. (:


    •*• Lululu •*•

    Misschien een beter idee dat de topiceigenaar op een knopje kan drukken met Topic Sluiten?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik ben voor. Het lijkt mij echt handig.

    Blutbad schreef:
    Het zou inderdaad handig zijn maar ik denk dat het misschien dan ook gebruikt gaat worden door mensen die elkaar niet mogen, een meningsverschil hebben om elkaars topic misschien te laten sluiten. Dat kunnen ze nu ook met het melden maar toch.

    Als er nou voor gezorgd wordt dat alleen degene die het topic heeft gestart een slotje kan aanvragen, is dat probleem meteen opgelost.


    From these ashes, I will rise

    Tomlinsonz schreef:
    Misschien een beter idee dat de topiceigenaar op een knopje kan drukken met Topic Sluiten?

    I agree with that. Want het kan best gebeuren dat meerdere mensen erop drukt voor hetzelfde topic en dat is toch echt onnodig.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 19:30 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Goed idee.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Tomlinsonz schreef:
    Misschien een beter idee dat de topiceigenaar op een knopje kan drukken met Topic Sluiten?

    Nah.


    Some people are art and do art at the same time

    Tomlinsonz schreef:
    Misschien een beter idee dat de topiceigenaar op een knopje kan drukken met Topic Sluiten?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eigenlijk zou ik ook niet weten waarom alleen mods topics kunnen sluiten, maarja.


    Some people are art and do art at the same time

    Threnody schreef:
    Ik ben voor. Het lijkt mij echt handig.
    (...)
    Als er nou voor gezorgd wordt dat alleen degene die het topic heeft gestart een slotje kan aanvragen, is dat probleem meteen opgelost.


    Dan ben ik wel helemaal voor, scheelt de mods ook weer wat werk.


    Physics is awesome

    Abelard schreef:
    Goed idee.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Tomlinsonz schreef:
    Misschien een beter idee dat de topiceigenaar op een knopje kan drukken met Topic Sluiten?


    Ex astris, sciencia