Daae schreef:
(...)
Vieren jullie dat allebei? Het is dat bij ons thuis Sinterklaas wordt gevierd en bij mijn vriend kerst, maar bij ik hoef nooit zo veel met die dagen. De dure cadeau's bewaar ik altijd voor mijn verjaardag ^^
Echt vieren niet meer, Sinterklaas vieren we bij m'n tante aangezien die drie kinderen heeft. Waarvan er twee het nog geloven. Kerst vieren we niet echt meer, eerder gezellig eten met m'n moeders familie. Ik krijg voor beide gewoon kleine dingen zoals shampoo, mascara etc. De dure cadeau's voor m'n verjaardag. C:
Wiarda schreef:
(...)
Bij ons thuis gaan we nog een stapje verder: 14 november is mijn broertje jarig, 25 november ben ik jarig, 5 december is het Sinterklaasavond en 24/25 december is het kerst, en zes dagen later is het Oud en Nieuw. Mijn hele familie begint het nieuwe jaar altijd blut.
Mijn moeder is dan in oktober jarig, m'n zusje 14 december, ik 31 december en m'n vader 11 januari. En dan nog Kerst en Sinterklaas er tussen. Oh en een vriendin van me is 28 december jarig, een andere 25 december dus ja; December is een drukke maand bij ons.