• HOERA!
    Eventjes voor mezelf, waaaaaant... ik ben namelijk jarig vandaag!
    Zeventien jaartjes ben ik dus al geworden, goh ik voel me al oud.

    Taart voor iedereen! *O*




    Om in de stemming te blijven, wanneer ben je jarig?
    En wat voor iets zou je voor je verjaardag willen krijgen?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Gefeliciteeeeeerd! *O*
    Ik was iets minder dan twee maanden geleden jarig, op 21 mei. Ik werd ook zeventien en voel me ook oud. Nog even en ik ben geen kind meer. (no_chears)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Bieberen schreef:
    (...)
    Oh dat probleem ken ik, eerst sinterklaas en dan kerst. En dan 31 december mijn verjaardag D:

    Bij ons thuis gaan we nog een stapje verder: 14 november is mijn broertje jarig, 25 november ben ik jarig, 5 december is het Sinterklaasavond en 24/25 december is het kerst, en zes dagen later is het Oud en Nieuw. Mijn hele familie begint het nieuwe jaar altijd blut. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Happy Birthday ! (:

    Ik ben 23 oktober jarig , duurt nog wel even !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Gefeliciteerd!
    ik ben op 3 augustus jarig, en dan word ik 14 :)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Congratulations! Hoera!


    Tijd voor koffie.

    Ik krijg ontzettend veel honger van die taart.


    I recycle my thoughts.

    Trouwens, gefeliciteerd!!


    I recycle my thoughts.

    Daae schreef:
    (...)
    Vieren jullie dat allebei? Het is dat bij ons thuis Sinterklaas wordt gevierd en bij mijn vriend kerst, maar bij ik hoef nooit zo veel met die dagen. De dure cadeau's bewaar ik altijd voor mijn verjaardag ^^

    Echt vieren niet meer, Sinterklaas vieren we bij m'n tante aangezien die drie kinderen heeft. Waarvan er twee het nog geloven. Kerst vieren we niet echt meer, eerder gezellig eten met m'n moeders familie. Ik krijg voor beide gewoon kleine dingen zoals shampoo, mascara etc. De dure cadeau's voor m'n verjaardag. C:

    Wiarda schreef:
    (...)
    Bij ons thuis gaan we nog een stapje verder: 14 november is mijn broertje jarig, 25 november ben ik jarig, 5 december is het Sinterklaasavond en 24/25 december is het kerst, en zes dagen later is het Oud en Nieuw. Mijn hele familie begint het nieuwe jaar altijd blut. (cat)

    Mijn moeder is dan in oktober jarig, m'n zusje 14 december, ik 31 december en m'n vader 11 januari. En dan nog Kerst en Sinterklaas er tussen. Oh en een vriendin van me is 28 december jarig, een andere 25 december dus ja; December is een drukke maand bij ons.

    Bieberen schreef:
    (...)
    Oh dat probleem ken ik, eerst sinterklaas en dan kerst. En dan 31 december mijn verjaardag D:

    Dat heb ik ook altijd. Eerst sinterklaas, dan verjaardag en dan gelijk de paar dagen erna kerst. Ik weet dan echt nooit wat ik moet vragen. D:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    HAPPY BIRTHHHDAY ^-^ !!

    Ik ben 13 Juli ook 17 geworde, jhieee :3
    Ik zou echt keigraag naar The Wizarding World of Harry Potter in Florida willen, lijkt me zo awesome c:
    Als verjaardags cadeau.. ENN DAN ALS VERASSING ;o dan ga ik echt schreeuwen ;d

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 18:53 ]


    they come, they go

    Happy Birthday! ;D


    "People find it far easier to forgive others for being wrong, than being right."

    Happy birthday to youuu! Geniet van je taart, je felicitaties en je cadeaus.
    Ik ben zelf op één december jarig en ik ken niet zoveel mensen die op die dag jarig zijn, maarja. Dan word ik 15 :Y) Wat ik als cadeau zal willen weet ik niet precies, gewoon een goed boek.


    Some people are art and do art at the same time

    Gefeliciteeerd!
    Oh, ik ben op 22 januari jarig. Maar wat ik zou willen krijgen... echt geen flauw idee eigenlijk c:

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 19:54 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Gefeliciteerd!

    Ik ben op 3 november jarig en zoals ieder jaar, heb ik nu nog geen flauw idee wat ik voor mijn verjaardag wil hebben.


    Physics is awesome

    Mulford schreef:
    Happy birthday!
    Ik ben vandaag ook jarig.

    Ook naar jou proficiat! ;3


    Some people are art and do art at the same time