• Zou jij van geslacht willen veranderen?

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 22:00 ]

    Ik zou dat wel voor een weekje willen. Ahue.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Kynareth schreef:
    Ik zou dat wel voor een weekje willen. Ahue.


    Fap-marathon!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Fap-marathon!

    Als ik een meisje zou zijn, zou ik juist uit gaan en me hard laten neuken. Weet ik ook weer hoe dat voelt en is :x
    Oh en natuurlijk ook masturberen en pissen :Y) En en, kleding shoppen, om te kijken hoe verslavend dat echt zou zijn.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 15:20 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Als ik een meisje zou zijn, zou ik juist uit gaan en me hard laten neuken. Weet ik ook weer hoe dat voelt en is :x
    Oh en natuurlijk ook masturberen en pissen :Y) En en, kleding shoppen, om te kijken hoe verslavend dat echt zou zijn.


    Pissen is niet zo spectaculair. Een rokje in combinatie met een string zou je wel moeten proberen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Fap-marathon!

    Niet alleen fappen, gewoon even voelen hoe het voelt om meisjes te batsen met een peanus en proberen op m'n buik te slapen met een stijve.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Kynareth schreef:
    (...)
    Niet alleen fappen, gewoon even voelen hoe het voelt om meisjes te batsen met een peanus en proberen op m'n buik te slapen met een stijve.

    9 van de 10 keer loopt het uit op een fap, omdat dat makkelijker is dan proberen ermee te slapen :'D En batsen is heerlijk :Y)

    Sinistre schreef:
    (...)

    Pissen is niet zo spectaculair. Een rokje in combinatie met een string zou je wel moeten proberen.

    En dan zeker lekker diep buigen. Dat zou bij mij sowieso mis gaan als ik voor een dag een meisje zou zijn. Alsof ik eraan ga denken dat ik door mijn knieën moet zakken als ik iets wil pakken xd

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 15:26 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gebatst worden is ook leuk hoor. :Y)
    Maar okee, dan weet ik ook weer war vriendlief doet als ik slaap en hij op z'n buik ligt oh help.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Kynareth schreef:
    Gebatst worden is ook leuk hoor. :Y)
    Maar okee, dan weet ik ook weer war vriendlief doet als ik slaap en hij op z'n buik ligt oh help.

    Op zich kun je ook klaarkomen als je een stijve hebt en op je buik ligt. Een beetje op en neer bewegen is genoeg stimulans :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Op zich kun je ook klaarkomen als je een stijve hebt en op je buik ligt. Een beetje op en neer bewegen is genoeg stimulans :Y)

    Nou ja, ik ben al wel eens wakker geworden met meneer die bovenop lag en ik had zoiets van 'k thx man, fijn dat je het even meldt als je me penetreert'. HAHAHAHA


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Kynareth schreef:
    (...)
    Nou ja, ik ben al wel eens wakker geworden met meneer die bovenop lag en ik had zoiets van 'k thx man, fijn dat je het even meldt als je me penetreert'. HAHAHAHA

    Whuts? Nikki zou wakker worden, dus dat laat ik maar :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Niet echt eigenlijk, vind t zo wel goed (:


    everything you're running away from is in your head, darling.

    Scholar schreef:
    Alleen tijdens die bepaalde tijd van de maand, verder niet.


    Ik heb nu een hele leuke vriend, dus liever niet. :P
    Ik ken wel iemand die werkelijk van geslacht is veranderd. Ze zit bij me op school en vanaf haar 18de is ze echt een meisje. Zij heeft tenminste nog geen last van haar periodes.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Surgeon schreef:
    (...)

    Ik heb nu een hele leuke vriend, dus liever niet. :P
    Ik ken wel iemand die werkelijk van geslacht is veranderd. Ze zit bij me op school en vanaf haar 18de is ze echt een meisje. Zij heeft tenminste nog geen last van haar periodes.

    Je weet dat "zij" die nooit zal krijgen he? ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pharrell schreef:
    Als ik voor een dag een meisje zou zijn, zou ik als eerst aan mn tieten voelen :W


    Haha dat gaan ze allemaal doen als ik een jongen hoor zeggen moest hij in een meisje veranderen


    I'm a girl in the world

    Father schreef:
    (...)
    En dan zeker lekker diep buigen. Dat zou bij mij sowieso mis gaan als ik voor een dag een meisje zou zijn. Alsof ik eraan ga denken dat ik door mijn knieën moet zakken als ik iets wil pakken xd


    En daarom dragen ook een heleboel meisjes dus ook broeken. Kan je tenminste bukken zonder dat iedereen bijna je hele onderbroek kan zien.


    Physics is awesome