• He Q,

Ik heb wel eens eerder gemerkt, niet alleen op Quizlet dat er onduidelijkheid is over wat armoede eigenlijk is en waarom het ene gebied rijk is en andere gebieden niet. Ik kwam toevallig langs een documentaire op Youtube die dit perfect uitlegt, het is een hele indrukwekkende documentaire, dus voor wie tijd heeft raad ik hem zeker aan.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 21:05 ]

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Toch jammer dat Greg en Denise Horan hebben hun eerste kind gekregen. 50 post heeft.

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Het is dat ik in Frankrijk zit met een verneukte internetverbinding, anders had ik het gekeken.

Sinistre schreef:
    Toch jammer dat Greg en Denise Horan hebben hun eerste kind gekregen. 50 post heeft.

Ja, ergens ook best zielig.

-

Ik kijk hem denk ik morgen wel even, aangezien het best eventjes duurt en ik nu geen tijd heb (:

"Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

Ik voeg deze even toe aan 'Mijn Topics' en ga 'm een andere keer kijken. Lijkt me interessant, sowieso vind ik documentaire's interessant c:

Don't walk. Run, you sheep, run.

Lolicia schreef:
    Ik voeg deze even toe aan 'Mijn Topics' en ga 'm een andere keer kijken. Lijkt me interessant, sowieso vind ik documentaire's interessant c:

26 - 02 - '16

Even een reactie posten zodat ik morgen kan kijken

Ex astris, sciencia

Mulford schreef:
    Even een reactie posten zodat ik morgen kan kijken

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Lolicia schreef:

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Mijn moeder werkt bij moeder voor moeders en we doneren dus vaak kleding aan dat doel.Echt erg!Die mensen kunnen zelf geen koude douche pakken wanneer ze willen bij sommige is 1 keer in de week al te veel.

Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

Sinistre schreef:

Takes less time to reply on that yknow.
    En ik ga ook geen uur kijken :']. Maybe later, maybe not.

No growth of the heart is ever a waste

Dat duurt een uur.. Ik denk niet dat dat 'm gaat worden. Achja. Ik heb toch niet veel beters te doen, dus ik ga toch maar kijken. En ik gaf het na drie minuten alweer op.

[ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 22:07 ]

Zal hem vandaag kijken, nu even niet omdat ik nog iets anders moet gaan doen.

Draculea schreef:
    Het is dat ik thuisFrankrijk zit met een verneukte internetverbinding, anders had ik het gekeken.

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Bij deze een reactie, zodat ik hem later kan gaan kijken.

I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.