• ... and turned into a vampire.
    (Aangezien iedereen tegenwoordig van die titels heeft, kan ik dat ook. :'D)

    Vlad III Prince of Wallachia, ook wel bekend als Dracula of Vlad the Impaler inspireerde mij om deze naam te nemen. Draculea (er hoort nog een leesteken boven de eerste 'a' maar dat laat Q niet toe) is zijn Romaans patronieme naam.

    Ik ben al jaren lang geobsedeerd met vampieren en oude marteltechnieken, vandaar dat ik deze naam wel bij me vond passen.

    Help me met het kiezen van mijn ava!
    1.


    2.


    3.


    Elvenking >>> Draculea

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 18:48 ]

    I just love vampires, reden numero uno waarom ik überhaupt een vampierstorie ben gestart :3
    Dus ik vind je naam ook echt super! Ik ben ook nog altijd voorstander voor de 'originele' vampiers, dus je bent niet alleen ^_^
    En om dan nog een keuze te maken, ik ga voor 3!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    I just love vampires, reden numero uno waarom ik überhaupt een vampierstorie ben gestart :3
    Dus ik vind je naam ook echt super! Ik ben ook nog altijd voorstander voor de 'originele' vampiers, dus je bent niet alleen ^_^
    En om dan nog een keuze te maken, ik ga voor 3!

    Yes, een mede-vampierfan. :Y)
    Ik had ook bijna twee jaar lang een vampierstory op Q, maar ik heb 'm inactief gezet omdat het zo falend was dat ik me kapot schaamde haha.

    Draculea schreef:
    (...)
    Yes, een mede-vampierfan. :Y)
    Ik had ook bijna twee jaar lang een vampierstory op Q, maar ik heb 'm inactief gezet omdat het zo falend was dat ik me kapot schaamde haha.


    Dat is spijtig, ik had hem graag gelezen, vooral omdat Skinless echt ontzettend goed geschreven is :3
    Mijn storie heeft inmiddels toch 92 abo's, dus ik is happy :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Dat is spijtig, ik had hem graag gelezen, vooral omdat Skinless echt ontzettend goed geschreven is :3
    Mijn storie heeft inmiddels toch 92 abo's, dus ik is happy :3

    Haha nee die had je echt niet willen lezen. Ik was daarmee begonnen toen ik voor het eerst op Q kwam, ik was dus nog behoorlijk onervaren.
    En wauw, 92 abo's al, dat schiet mooi op! Ik heb tot nu toe enkel een bladwijzer op je verhaal omdat ik het nog een keer even moet bijlezen, daarna neem ik ook een abo. ^^

    Nice ^^

    Ik zou eigenlijk voor plaatje twee gaan (;

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 16:41 ]


    Nypmh > Yaspis

    Stoer ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind hem héél leuk! ;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Chione schreef:
    Nice ^^

    Ik zou eigenlijk voor plaatje twee gaan (;

    Ik heb toch maar voor deze gekozen, want die past er wat beter bij. Plus het is iets luguber. c:

    Daae schreef:
    Stoer ^^

    Memoria schreef:
    Ik vind hem héél leuk! ;3


    Thanks c:

    Draculea schreef:
    (...)
    Ik heb toch maar voor deze gekozen, want die past er wat beter bij. Plus het is iets luguber. c:


    Ok ^^ Gefeliciteerd met je 16000e post :Y)


    Nypmh > Yaspis

    Chione schreef:
    (...)

    Ok ^^ Gefeliciteerd met je 16000e post :Y)

    Oh thanks, had ik nog niet eens in de gaten. :'D

    Oh, ik dacht dat hij gebeten zou zijn door een spin, with him living in a spider-infested forest and all that.
    Leuke username, maar ik vond Elvenking toch mooier c:


    Caution first, always.

    Hehehe, nice nice!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Father schreef:
    Niceee :3


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik zou nummer 2 kiezen als ava :Y)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.